Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trumpin ja Zelenskyn keskustelu eskaloitui

Vierailija
28.02.2025 |

Meinasi sydän tulla rinnasta läpi kun kuunteltiin. Huhuhuh.

Kommentit (1048)

Vierailija
361/1048 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumppi on nolo

Vierailija
362/1048 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fuck the USA! Aion boikotoida kyseistä maata tästä lähtien. Oli USA-reissuja suunnitelmissa, mutta ne saavat nyt jäädä odottamaan oranssin ryccän poistumista. Vedän myös sijoitukseni pois USA-osakkeista kuten joku yllä jo kertoi tekevänsä.

Tämä. Tulee itsellekkin parempi olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1048 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroopan on todella alettava yhtenä joukkona ja rivinä hakemaan turvallisuusratkaisuja. Tukemaan Ukrainaa kaikin keinoin, jos USA vetäytyy taka-alalle.

Tämä on tietenkin myös Suomen etu ennen kaikkea.

Nyt pitää tehtailla hyviä rysyä Euroopan tuella ja paljon. Ja merisaarto Itämerelle olisi hyvä alku.

Vierailija
364/1048 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se sittenkin Parhain Patriootti, joka yritti osua Trumpiin muutama kuukausi sitten?

Vierailija
365/1048 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on jäänyt imagonsa vangiksi. Yrittää olla jonkinlainen megadiilintekijä, mutta nyt jäi diili tekemättä ja sekös jurppii. Kova kolaus egolle eikä osaa hillitä itseään. Lapsen tasolle jäänyt narsisti. Hyi.

Vierailija
366/1048 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennenaikaiset vaalithan tuonne on pakko saada. Yhä hullummaksi menee nuo trumpin touhut. Jo tapaamisen alussa nöyryyttää zelenskiä sanomalla että olet tällä kertaa pukeutunut??! (Oli puku päällä) Siis mitä v...a?

Tämä koulukiusaajan klassikko eli kiusatun vaatteet. Tälläkö tasolla maailman mahtavin mies ...?

Myötähäpeä. Tämä on nyt se täysin pinnallinen maailma, jota kohti muoti- ja viihdeteollisuus on rynnistänyt.

Muista 70-luvulla kun kommunisti osuuskaupanjohtajan poika kiusasi ja haukkui kumisaappaitani, joita jouduin pitämään vuoden ympäri, koska ei ollut varaa muunlaisiin kenkiin. Tämä kommunisti kiusasi köyhää pentua. Jos näkisin jätkän, niin ... Terkuin vain sinne vms

Vierailija
367/1048 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin zen palkinto Zelenskylle. Minä oisin lyönyt! 

Vierailija
368/1048 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa DT saisi aivoinfarktin (vaikean) ensi yönä.

Harmi, että se osui vain korvaan silloin aiemmin, senteistä kiinni.

Vierailija
369/1048 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Zelenskyn käytös ei ollu hyvää, hän puhui päälle törkeästi eikä kuunnellut.

Olen tässä täysin Trumpin puolella kyllä. Trump haluaa rauhan ja sanoi suoraan, että Ukraina on kusessa, jos USA ei auta ja että ollaan jo annettu miljardeja avuksi. Ja että aselepokin saadaan heti, jos halutaan.

Miksei sitten luvannut turvatakuita? Ei Z voi mineraaleja maastaan luovutella ilman varmuutta rauhasta. Ei näet oikein ole luotettava diilimies tuo oranssi putinin piski.

Meinaatko oikeasti, että Venäjä suostuisi sellaiseen diiliin, että Yhdysvaltojen joukkoja olisi heidän rajoillaan? Valoja päälle nyt.

Missä kohtaa on sanottu että turvatakuu olisi USAn joukkoja?

Vierailija
370/1048 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fuck the USA! Aion boikotoida kyseistä maata tästä lähtien. Oli USA-reissuja suunnitelmissa, mutta ne saavat nyt jäädä odottamaan oranssin ryccän poistumista. Vedän myös sijoitukseni pois USA-osakkeista kuten joku yllä jo kertoi tekevänsä.

No siinäpä apua saada maailmaan rauha tee vaa niin niin , ja maailma pelastuu. Sudanissa on hirveitä tekoja meneillään ja te vaan täällä näette yhden ainoan asian.

Olen kyllä tietoinen Sudanin tilanteesta, se ei mitenkään vähennä Ukrainan tilanteen vakavuutta. Trump ei ainakaan ole rauhaa rakentamassa, se on selvää.

Vierailija
371/1048 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahallista nöyryyttämistä. 

Käsittämätöntä sikailua Trumpilta. Jos joku vielä kehtaa väittää, että Trumppi ei ole Putinin puolella, niin on sokea ja kuuro. 

Enemmän ja enemmän alkaa epäilyttää, että Putinilla on jotain todella raskauttavaa, millä kiristää ja painostaa Trumpia. Onhan Trump ravannut Moskovassa ainakin 80-luvulta lähtien.

Vierailija
372/1048 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen katastrofi, joka ei ollut Zelen syytä missään nimessä. Seuraukset vain voivat olla nyt erittäin arvaamattomat. Putin ainoa voittaja nyt.

Vierailija
373/1048 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No öö jos mä nyt menisin tapaamaan sen maan johtajaa joka on de-facto ainoa syy että olen ylipäätään hengissä vielä tai maani olemassa niin kyl mä varmaa aika nöyrästi siinä olisin. 

Joskus on parempi vaan nieleskellä hiukan, vaikka ikävältä tuntuisikin. Harva sitä alkaa edes pomolleen nassuttamaan. 

Sikäli kuin olen oikein ymmärtänyt niin Trump vaatii Ukrainan mineraaleja antamatti mitään vastineeksi. Siis ei lupaa mitään. Eihän sellaiseen voi suostua. Mitä ukrainalaiset siitä hyötyisivät. Niiltähän huijattiin pois jo ydinaseetkin.

Vierailija
374/1048 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolan pääministeri

Donald Tusk

@donaldtusk

Dear

@ZelenskyyUa

, dear Ukrainian friends, you are not alone.

8.46 ip. 28. helmik. 2025

2,2 milj. näyttöä

Vierailija
375/1048 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trump ei tiennyt tai muistanut edes sitä, että Putin hyökkäsi ja miehitti Ukrainaa jo 2014 alkaen.

Sota on ollut käynnissä siitä lähtien. Tähän väliin mahtui hänen viime kautensa. 

Miten mies voi olla epätietoinen tästä?

No siinä meni nyt NATO ja turvatakuut. Nyt ollaan sitten WWW3:n kynnyksellä. Ihan oikeesti. Aikuisten oikeesti. 

Dementialle ei voi mitään.

Kyllähän Trump pakosti muistaa, koska se 350 biljoonaa perustuu siihen apuun joka on annettu 2014-2025 ja ehkä laskettu korot pääle, ei 2022-2025.

Kaalirotta se ei vaan millään osaa sanoa "miljardi".

Vierailija
376/1048 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zele mokasi pahasti. Toki saattoi olla suunniteltu kuvio Trump+Vance, eli lopputuloa tuo vaikka mitä Zele olisi tehnyt.

Zele olisi voinut olla vaikka pyhäpuku päällä ja mielin kielin. Kuitenkin oli tarkoitus antaa hänelle sakinhivutus julkisesti ja sitten viedä nöyryytettynä neuvottelemaan ja allekirjoittamaan Yhdysvalloille parasta mahdollista diiliä. Tämä on psykologista peliä.

Vierailija
377/1048 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Zelenskyn käytös ei ollu hyvää, hän puhui päälle törkeästi eikä kuunnellut.

Olen tässä täysin Trumpin puolella kyllä. Trump haluaa rauhan ja sanoi suoraan, että Ukraina on kusessa, jos USA ei auta ja että ollaan jo annettu miljardeja avuksi. Ja että aselepokin saadaan heti, jos halutaan.

Miksei sitten luvannut turvatakuita? Ei Z voi mineraaleja maastaan luovutella ilman varmuutta rauhasta. Ei näet oikein ole luotettava diilimies tuo oranssi putinin piski.

Meinaatko oikeasti, että Venäjä suostuisi sellaiseen diiliin, että Yhdysvaltojen joukkoja olisi heidän rajoillaan? Valoja päälle nyt.

Missä kohtaa on sanottu että turvatakuu olisi USAn joukkoja?

Mitään muuta uskottavaa turvatakuuta ei ole kuin Yhdysvaltojen joukot, jos sopimus tehdään Ukrainan ja Yhdysvaltojen välillä. Ei Putin ainakaan mitään muuta kunnioita.

Vierailija
378/1048 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen tässä täysin Trumpin puolella kyllä. Trump haluaa rauhan ja sanoi suoraan, että Ukraina on kusessa, jos USA ei auta "

Trömppi lupasi rauhan päivässä. Ei siis taida haluta rauhaa, koska sota yhä jatkuu. 

Vierailija
379/1048 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että tästä sekoilusta on tullut jo ihan maailmalaajuinen tapa. Jo Biden kaatuili, nuuhki pikkulapsia ja puhui sekavia. 

Milloin viimeksi on joku valtionpäämies jaksanut käyttäytyä arvokkaasti koko kautensa alusta loppuun? Mua alkaa tää pellemaailma jo väsyttämään. En jaksa seurata politiikkaa, en kotimaan enkä kansainvälistä, kun touhu on kuin jostain amiksesta. Ei pukeuduta hyvin, ei käyttäydytä hyvin, ei oteta selvää asioista, ei jakseta kuunnella muita, ei noudateta protokollaa, ei pyritä yhteisymmärrykseen, ei edes yritetä hoitaa yhteisiä asioita vaan perseillään vaan. Sama meno kotimaan politiikassa janimäkelöineen ja teresammallahtineen.

Vierailija
380/1048 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vancella oli tossa ihan pointti kyllä, kun sanoi, että juurihan heillä oli pressa joka soitti suutaan Putinista ja uhosi. Mihin se johti? Venäjä hyökkäsi lopullisesti Ukrainaan. Että voisiko joku toinen tulokulma kuin suunsoitto olla nyt hedelmällisempi. 

Olet kyllä niin h*lvetin tyhmä että et päässyt edes peruskouluakaan varmasti läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme