Miksei miehet opettele hyviä parisuhdetaitoja?
Jo ennen kuin menevät parisuhteeseen? Tilastolliset naiset koittavat imeä mahdollisimman paljon tietoa kelvatakseen miehelle. Nythän voisitte tarttua uusimpaan trendiin ja hakea tietoa turvallisesta kosketuksesta. Turvallinen kosketus ei tarkoita ,että meet johonkin nurkkaan nyyhkimään, kun nainen vähän värähtää. Sillä tarkoitetaan sitä et ehdotat reilusti hidasta etenemistä. Nainenkin oppii siinä ohessa mistä sinä pidät. Kappas! Huomasit juuri ettei seksi olekaan pelkkää nylkkyttämistä.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Olen kehittänyt itseäni parisuhdetta varten. Olen hankkinut korkeakoulutuksen, laihduttanut, kuntoillut ja opetellut hyvät sosiaaliset taidot yms. Nämä eivät ole romantiikan saralla mihinkään johtaneet, mutta jo pelkästään itseäni varten tekeminen on ollut mielekästä ja palkitsevaa. Niin kauan kun naisilla ei ole minulle muuta tarjottavaa kuin rukkasia, olisi vain ahdistavaa kuluttaa aikaani ja energiaani erillisten parisuhdetaitojen opetteluun, mitä ikinä se sitten mahtaakaan tarkoittaa.
No nuo viimeiset sanat kertovat, miksi saat rukkasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisilla itsensäkehittämis- ja ihmissuhdetaitokursseilla enemmistö on aina naisia. Naisia vaan kiinnostaa enemmän, miten saisivat luotua ja ylläpidettyä ihmissuhteita.
Ja yhäkään naisilla ei ole vähäisintäkään ajatusta siitä, mitä miehet haluavat. Eikä minkäänlaista kykyä asettua miehen asemaan.
Ainoa mitä naiset näkevät, on mitä he itse haluavat.
Katsohan itsensäkehittämiskirjoja. Siellä on tuhansia oppaita siitä "miten ymmärrän naisia", "miten tyydytän naisen", "miten saan naisen", jne jne jne.
En ole kuullut yhdenkään naisen lukeneen kirjaa miehen ymmärtämisestä, saati miellyttämisestä.
Miksi ihmeessä miehet sitten valittavat siitä, etteivät pääse parisuhteeseen?! Jos ajatus yhteiselämästä on tuollainen niin sehän on vain heidän onnensa kun saavat olla sinkkuja ja ei ole pakko pariutua.
Hohhoijjaa, taas jonkun akan lätinää, joka luulee, että mies haluaa samoja asioita kuin nainenkin ja yrittää saada miehet muokkautumaan tämän mukaan. Pysy vaan kuule parisuhteessa sen satisfyerisi kanssa.
Jos haluaa parisuhteen niin täytyy uskoa siihen, että arki kotona on miellyttävämpää yhdessä kuin yksin. Eihän sitä suhdetta muuten halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet luulee että naisille tärkeää on vaan miehen ulkonäkö ja status. Käyttäydytään kuin juntti ja perseillään ja kun nainen lähtee niin voidaan itkeä että yhyhyy en kelpaa koska pituus, status ym ei riitä.
Tämä. Monet miehet ei ymmärrä tunnetaitojen, huomaavaisuuden ja vastavuoroisuuden päälle.
Jos mä olen just maksanut kaksi kolmasosaa siitä sohvasta jota en edes tarvinnut niin vielä pitäisi mamman pohkeita hieroa ja leperrellä jotta saisi illalla tunteetonta toosaa?
Koska ja kuinka usein miehet saa kiitosta siitä mitä he tekevät naisten eteen? Nytkin ujrainassa kuolee miehiä kokoajan. Olisi todella tarpeellista jos naiset muuallakin osoittaisivat kiitosta ottamlla vaikka pyyteettömästi suihin ja sanomalla : kiitos kun puolustaisit minua.
Mutta ei. Nainen antaa kiitosta vasta sittrn kun on itse saanut palvontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet luulee että naisille tärkeää on vaan miehen ulkonäkö ja status. Käyttäydytään kuin juntti ja perseillään ja kun nainen lähtee niin voidaan itkeä että yhyhyy en kelpaa koska pituus, status ym ei riitä.
Tämä. Monet miehet ei ymmärrä tunnetaitojen, huomaavaisuuden ja vastavuoroisuuden päälle.
Jos mä olen just maksanut kaksi kolmasosaa siitä sohvasta jota en edes tarvinnut niin vielä pitäisi mamman pohkeita hieroa ja leperrellä jotta saisi illalla tunteetonta toosaa?
Koska ja kuinka usein miehet saa kiitosta siitä mitä he tekevät naisten eteen? Nytkin ujrainassa kuolee miehiä kokoajan. Olisi todella tarpeellista jos naiset muuallakin osoittaisivat kiitosta ottamlla vaikka pyyteettömästi suihin ja sanomalla : kiitos kun puolustaisit minua.
Mutta ei. Nainen antaa kiitosta vasta sittrn kun on itse saanut palvontaa.
Jos ihan kuka tahansa tuolla ulkona (X-Files tunnari soi) kohtelee naista kohteliaammin ja välittävämmin kuin oma puoliso, niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei. Nainen ant
Ei ole pakko olla yhdessä.
Miksei nainen osaa ottaa elämää ja parisuhdetta rennolla asenteella ja huumorilla?
Vierailija kirjoitti:
Miksei nainen osaa ottaa elämää ja parisuhdetta rennolla asenteella ja huumorilla?
Moni mies odottaa, että nainen unohtaa koko oman elämänsä ja persoonansa, ja syöksyy täydentämään miehen elämää silloin kun se miehelle sopii. Kun miesten asenne on tämä, niin ihan pelkällä rennolla asenteella ja huumorilla ei etujaan saa puolustettua.
Vierailija kirjoitti:
Ei se miehiä siinä vaiheessa kiinnosta, jos nainen on viehättävä. Ihan sama miten hankala ja kamala ja vaativa nainen on niin varmasti löytyy mies, joka on urhoollisesti valmis kestämään sen kaiken kun sitä ei kiinnosta se nainen vaan sen ulkonäkö. Sitten voi katkerana valittaa, miten naiset on kamalia. Jos jotkut naiset valitsee miehiä ulkonäön perusteella ja on valmiita kestämään miehen hankalan luonteen siinä ohessa niin miehet vasta sitä tekeekin. Niistä ilkeimmistä näteistä naisistakin kilpaillaankin ja ollaan valmiita vaikka mihin palvontaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisilla itsensäkehittämis- ja ihmissuhdetaitokursseilla enemmistö on aina naisia. Naisia vaan kiinnostaa enemmän, miten saisivat luotua ja ylläpidettyä ihmissuhteita.
Ja yhäkään naisilla ei ole vähäisintäkään ajatusta siitä, mitä miehet haluavat. Eikä minkäänlaista kykyä asettua miehen asemaan.
Katsohan itsensäkehittämiskirjoja. Siellä on tuhansia oppaita siitä "miten ymmärrän naisia", "miten tyydytän naisen", "miten saan naisen", jne jne jne.
En ole kuullut yhdenkään naisen lukeneen kirjaa miehen ymmärtämisestä, saati miellyttämisestä.Miksi ihmeessä miehet sitten valittavat siitä, etteivät pääse parisuhteeseen?! Jos ajatus yhteiselämästä on tuollainen niin sehän on vain heidän onnensa kun saavat o
Siksi, koska naisilla on se nuoruus jolloin miehet juoksevat heidän perässään.
Siksi miehet opettelevat mikä naisiin vetoaa, jotta saisivat naisen. Syy miksi opetteleminen keskittyy soidinmenotaitoihin eikä parisuhdetaitoihin on se, että jälkimmäisillä ei ole vähäistäkään merkitystä alkuvaiheessa.
Naiset puolestaan tottuvat saamaan kaiken hopealautasella. Mutta kun ulkonäkö alkaa rapistua, tuleekin tenkkapoo kun miehet eivät enää tarjoa kuuta ja taivasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut yhdenkään naisen lukeneen kirjaa miehen ymmärtämisestä, saati miellyttämisestä.Miksi ihmeessä miehet sitten valittavat siitä, etteivät pääse parisuhteeseen?! Jos ajatus yhteiselämästä on tuollai
Ihanaa saada hopealautasella suuri kasa miehiä, jotka ovat kiinnostuneet pelkästä ulkonäöstä. Ja niillä miehillä ei ole aikomustakaan olla hyvää seuraa alun teeskentelyn jälkeen. Saahan sitä pitää toki etuoikeutena jos haluaa. Kaikesta voi olla kateellinen.
Naisten tulisi opetella hyvät käytöstavat ja ennenkaikkea pysyä niissä, vaikka olisi se aika kuusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen näitä naisia tässä tavannut elämäni aikana niin suuresta määrästä parisuhdekokemusta huolimatta en ole havainnut heillä mitään erikoisempia parisuhde"taitoja". Joku kummallinen kyky niillä on vääntää draamaa kyllä joka asiasta ja väkisin alkaa kaivelemaan niitä ongelmia jos niitä ei ole, no taito kai sekin. Tällä hetkellä menee kivasti erään naisen kanssa, mutta jotenkin takaraivossa odotan että koska se kiva loppuu ja on "aika" taas tapella jostain asiasta.
Tietenkin elämä sinun kanssasi on kaikille naisille pelkkää tappelua. Eihän kukaan pärjää sinun kanssasi kun yrität sanella toiselle mikä on tärkeää ja mikä ei ole. Tietenkin luot jatkuvasti konflikteja ja draamaa kun yrität kontrolloida toista ihmistä.
Vierailija kirjoitti: Ihanaa saada hopealautasella suuri kasa miehiä, jotka ovat kiinnostuneet pelkästä ulkonäöstä. Ja niillä miehillä ei ole aikomustakaan olla hyvää seuraa alun teeskentelyn jälkeen. Saahan sitä pitää toki etuoikeutena jos haluaa. Kaikesta voi olla kateellinen.
Ylipäätään miehet voisivat lakata esittämästä alussa täyttä teatteria. Kohdella naista alusta saakka siten kuin aikovat suhteessa kohdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei. Nainen ant
No painu sinne Ukrainaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisten tulisi opetella hyvät käytöstavat ja ennenkaikkea pysyä niissä, vaikka olisi se aika kuusta.
Naisille saarnataan jatkuvasti siitä, miten he suosivat parisuhdekelvottimia miehiä ja kuvittelevat parantavansa ne. Se herättää ärsytystä. Miehet tekevät ihan samaa. Kuvitellaan, että naisesta saadaan sitten kyllä muokattua sopivanlainen. Kasvatettua hyvä. Älkää menkö yhteen naisten kanssa joilla ei ole käytöstapoja. Ei se tule toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Heh.
99% naisten imemästä tiedosta koskee aihetta "miten nainen saa haluammansa".
Jos naisetoikeasti panostaisivat:
- yli puolet naisista ei olisi ylipainoisia
- hyvää ja luotettavaa miestä etsittäisiin parikymppisenä, ei kolmekymppisenä kun juoksut on juostu ja tarvittaisiin pesänrakentaja
Ihan turhaan itket hoikkien naisten perään kun itse olet lihava.
Ei sinne parisuhteeseen ees pääse kun pitää läpästä kriteerilista ja yksilöhaastattelu
Viisaita sanoja. Ilmiö muistuttaa paljon ongelmaäitien tapaa uskotella itselleen kuinka hyviä äitejä he muka ovat. Kukaan ei vaan viitsi sanoa suoraan että et ole.