Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei miehet opettele hyviä parisuhdetaitoja?

Vierailija
28.02.2025 |

Jo ennen kuin menevät parisuhteeseen? Tilastolliset naiset koittavat imeä mahdollisimman paljon tietoa kelvatakseen miehelle. Nythän voisitte tarttua uusimpaan trendiin ja hakea tietoa turvallisesta kosketuksesta. Turvallinen kosketus ei tarkoita ,että meet johonkin nurkkaan nyyhkimään, kun nainen vähän värähtää. Sillä tarkoitetaan sitä et ehdotat reilusti hidasta etenemistä. Nainenkin oppii siinä ohessa mistä sinä pidät. Kappas! Huomasit juuri ettei seksi olekaan pelkkää nylkkyttämistä.

Kommentit (168)

Vierailija
121/168 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne parisuhteeseen ees pääse kun pitää läpästä kriteerilista ja yksilöhaastattelu

Sitä vaikeuttaa vielä se, että etsitään liian erilaista ihmistä, kuin itse on ja ihmetellään, miksi se haluaa ihan jotain muuta. Pyritään ihan vääriin haastatteluihin, siinä sitten täytyy tehdä sata hakemusta eikä siltikään tärppää. Ihmisellä, joka katsoo korkeintaan kerran viikossa jotain sarjaa/leffan ja pitää terveellistä elämäntavoista ei ole yhteistä sohvaperunan kanssa, joka herkuttelee päivittäin. Arki on ihan erilaista. Niitä pettymyksiä ja turhia haastetteluja voi edes vähän pyrkiä välttämään miettimällä sitä yhteensopivuutta etukäteen.

Vierailija
122/168 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tragikoominen ketju. Kaikissa parisuhdeoppaissa kun puhutaan sekä miehistä että naisista. Kaikissa ihmissuhteisiin tai psykologiaan liittyvissä kirjoissa puhutaan sekä miehistä että naisista. Ei ole tullut vielä yhtään sellaista kirjaa vastaan, missä puhuttaisiin vain "naisen miellyttämisestä". 

Aika monet parisuhteet toimisivat paremmin, jos molemmat osapuolet olisivat lukeneet edes A4 verran tietoa kiintymyssuhdemalleista. Auttaisi toimimaan paremmin riitatilanteissa, helpottaisi ymmärtämistä puolin ja toisin, arki olisi helpompaa. Mutta ei, jos tällainenkin perusasia ajatellaan vaan "naisellisena" juttuna, niin ei pysty, ei millään. 

Näitä nykyajan ongelmia. Tietoa olisi tarjolla enemmän kuin koskaan mutta ei vaan mitenkään pysty eikä kykene siihen tutustumaan kun on kivempi kaivella napaansa ja valittaa netissä kun ei löydy suhdetta mistään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/168 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa moni mies ajattelee parisuhdetaitojen olevan toisen sukupuolen miellyttämistä. Ne ihmis/parisuhdetaito-opit, joita itse hankin ovat sukupuolettomia. Ihan vaan tapoja olla hyvässä ihmissuhteessa. 

Vierailija
124/168 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet luulee että naisille tärkeää on vaan miehen ulkonäkö ja status. Käyttäydytään kuin juntti ja perseillään ja kun nainen lähtee niin voidaan itkeä että yhyhyy en kelpaa koska pituus, status ym ei riitä. 

Tämä. Monet miehet ei ymmärrä tunnetaitojen, huomaavaisuuden ja vastavuoroisuuden päälle. 

Meinaatko, että naiset ymmärtää. 

Vierailija
125/168 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei nainen osaa ottaa elämää ja parisuhdetta rennolla asenteella ja huumorilla?

Moni mies odottaa, että nainen unohtaa koko oman elämänsä ja persoonansa, ja syöksyy täydentämään miehen elämää silloin kun se miehelle sopii. Kun miesten asenne on tämä, niin ihan pelkällä rennolla asenteella ja huumorilla ei etujaan saa puolustettua. 

Tämä nyt kertoo vain sinun parkiintuneesta miesvihasta. 

Vierailija
126/168 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhdetaidot & ulkonäöstä huolehtiminen on ne jutut, millä erottuu edukseen. Kuuluit sitten mihin tahansa yhteiskuntaluokkaan niin nuo on niitä halutuimpia ominaisuuksia parisuhteessa. 

Vierailija
127/168 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella tragikoominen ketju. Kaikissa parisuhdeoppaissa kun puhutaan sekä miehistä että naisista. Kaikissa ihmissuhteisiin tai psykologiaan liittyvissä kirjoissa puhutaan sekä miehistä että naisista. Ei ole tullut vielä yhtään sellaista kirjaa vastaan, missä puhuttaisiin vain "naisen miellyttämisestä". 

Aika monet parisuhteet toimisivat paremmin, jos molemmat osapuolet olisivat lukeneet edes A4 verran tietoa kiintymyssuhdemalleista. Auttaisi toimimaan paremmin riitatilanteissa, helpottaisi ymmärtämistä puolin ja toisin, arki olisi helpompaa. Mutta ei, jos tällainenkin perusasia ajatellaan vaan "naisellisena" juttuna, niin ei pysty, ei millään. 

Näitä nykyajan ongelmia. Tietoa olisi tarjolla enemmän kuin koskaan mutta ei vaan mitenkään pysty eikä kykene siihen tutustumaan kun on kivempi kaivella napaansa ja valittaa netissä kun ei löydy suhdetta mistään. 

Ikävä kyllä useimmissa parisuhteissa se arki kääntyy naisten haluamaksi malliksi, naiset kun tietävät paremmin millaista on "normaali elämä" missäkin elämänvaiheessa, ja millaista kotona pitää olla. Miesten toiveet ovat tyhmiä ja lapsellisia.

Vierailija
128/168 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia siis kiinnostaa miehissä joku ulkoa opeteltu käytöskaava eikä niinkään se ihminen.

Ei yllätä.

Naisia kiinnostaa sellainen mies joka on sisäistänyt kauniit ja hyvät tavat kohdella kanssaihmisiä. 

Jos se muiden kaunis kohtelu on päälleliimattua koreilua, niin toivon että kukaan ei sellaisesta kiinnostu, koska kusipää. 

Vierailija
129/168 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijjaa, taas jonkun akan lätinää, joka luulee, että mies haluaa samoja asioita kuin nainenkin ja yrittää saada miehet muokkautumaan tämän mukaan. Pysy vaan kuule parisuhteessa sen satisfyerisi kanssa.

Tämähän se valitettavasti on, tunnetaidot ja normaali kommunikaatio on muka jotain "akkojen lätinää". Sitten ihmetellään miesten korkeita itsemurhalukuja kun niistä ongelmista ei osata puhua.

Vierailija
130/168 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ei opettele hyväksymään miesten ja naisten erilaisuuden ja mikisi naiset vaativat koko ajan miehiä muuttumaan naisen haluamaksi kun eihän naisetkaan halua muuttu miehen toivomalla tavalla?

Ja mitkä nämä parisuhde taidot on mistä puhut? Mitä haluaisit miesten tekevän vielä lisää naisten hyväksi?

Miksi sinunlaisesi miehet eiVÄT opettele hyväksymään miesten ja naisten erilisuuTTA, ja mikskksksi miehet vaativat koko ajan naisia käyttäytymään miehen haluamalla tavalla kun eiVÄTHÄN miehetkään halua käyttäytyä naisten haluamalla tavalla?

Ja miTä nämä parisuhde_taidot oVAT, mistä puhut? Miten haluaisit naisten tekevän vielä lisää miesten hyväksi?

Oikeasti, minä olen ulkomaalainen, ja suomenkieleni ei ole erityisen hyvää... Mutta silti sinun ulosantisi on raivostuttavan huonoa. Ei ole ihme että olet sinkku!

(ja voit toki sanoa että foorumeilla ei tarvitse puhua täydellisesti, mutta minä puhun hyvin epätäydellisesti ja jopa minun vituttaa sinun ulosantisi)

Sanon uudelleen: en ihmettele, että olet sinkku! 

Vierailija
131/168 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen oppinut paljon niin työuralla kuin parisuhteessakin seuraamalla muita ja havainnoimalla asioita. 

Parisuhteessakin seuraan toisen reaktioita asioihin, mistä hän ilahtuu / nauttii, mikä saa hyvälle tuulelle, mikä on neutraalia, mistä kiusaantuu jne. 

En kuitenkaan ole mikään aktiivinen miellyttäjä tai mielistelijä, se ei ole pointti. Parisuhteessa vaan nyt on tehtävä niin että pyrkii välttämään niitä asioita /tekemisiä jotka on havainnut ärsyttävän tai saavan toisen surulliseksi. Toisaalta lisäämään niitä jotka huomaa tuovan toiselle mielihyvää ja turvaa = vahvistaa suhdetta.

Harmittaa vaan että itselläni (+50v) ei ole koskaan sattunut kohdalle sellaista miestä jolla ei olisi voimakasta itsekeskeisyyttä ja jonka kanssa ei tulisi melko pian se tunne että minua taidetaan pitää itsestään selvyyten, eli ei tarvitse enää yrittää viehätää minua eikä ponnistella suhteen säilymisen eteen. Täl

Hieman tässä särähtää korvaan se, että et edes arvosta tasa-arvoista suhdetta jossa ollaan vuoron perään toisen tukena vaan ihannoit kaverisi suhdetta jossa mies työntää omat tarpeensa, jopa fysiologiset kuten väsymyksen sivuun voidakseen miellyttää naistaan. 

Vierailija
132/168 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tulee olla sängyssä täysin eläin, ja panna naista niin kuin peto konsanaan. Siitä naiset tykkää. Outoa, että jotkut miehet eivät tiedosta tätä. 

Kuulostaa kyllä mun pahimmalta painajaiselta... Tykkään hellästi ja hitaasti, rakkaudella ja pitkään, kosketellen... 

Vierailija
133/168 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet luulee että naisille tärkeää on vaan miehen ulkonäkö ja status. Käyttäydytään kuin juntti ja perseillään ja kun nainen lähtee niin voidaan itkeä että yhyhyy en kelpaa koska pituus, status ym ei riitä. 

Tämä. Monet miehet ei ymmärrä tunnetaitojen, huomaavaisuuden ja vastavuoroisuuden päälle. 

Jos mä olen just maksanut kaksi kolmasosaa siitä sohvasta jota en edes tarvinnut niin vielä pitäisi mamman pohkeita hieroa ja leperrellä jotta saisi illalla tunteetonta toosaa?

Koska ja kuinka usein miehet saa kiitosta siitä mitä he tekevät naisten eteen? Nytkin ujrainassa kuolee miehiä kokoajan. Olisi todella tarpeellista jos naiset muuallakin osoittaisivat kiitosta ottamlla vaikka pyyteettömästi suihin ja sanomalla : kiitos kun puolustaisit minua.

Mutta ei. Nainen ant

Ja entäpä sitten? Maata puolustetaan jälkipolvia varten. Naiset ovat siellä takana koska heillä on vain yksi kohtu jossa niitä jälkipolvia kantaa kerrallaan 9kk, vs miehet, jotka voivat siittää monta lasta vaikkapa päivässä. Jotta suomalaisuus jatkuu, naisia tarvitaan sodan jälkeen paljon, miehiä vain muutamia. 

Vierailija
134/168 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olen just maksanut kaksi kolmasosaa siitä sohvasta jota en edes tarvinnut niin vielä pitäisi mamman pohkeita hieroa ja leperrellä jotta saisi illalla tunteetonta toosaa?

Koska ja kuinka usein miehet saa kiitosta siitä mitä he tekevät naisten eteen? Nytkin ujrainassa kuolee miehiä kokoajan. Olisi todella tarpeellista jos naiset muuallakin osoittaisivat kiitosta ottamlla vaikka pyyteettömästi suihin ja sanomalla : kiitos ku

Ja entäpä sitten? Maata puolustetaan jälkipolvia varten. Naiset ovat siellä takana koska heillä on vain yksi kohtu jossa niitä jälkipolvia kantaa kerrallaan 9kk, vs miehet, jotka voivat siittää monta lasta vaikkapa päivässä. Jotta suomalaisuus jatkuu, naisia tarvitaan sodan jälkeen paljon, miehiä vain muutamia.  

Akat antaa ilman kumia ku miehistä pulaa? 🤣

Vierailija
135/168 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ja kuinka usein miehet saa kiitosta siitä mitä he tekevät naisten eteen? Nytkin ujrainassa kuolee miehiä kokoajan. Olisi todella tarpeellista jos naiset muuallakin osoittaisivat kiitosta ottamlla vaikka pyyteettömästi suihin ja sanomalla : kiitos ku

Niinhän se monenkin eläinlajin kanssa menee. Heikoimmat urokset kuolee pois ilman että pääsevät mitään siittämään. Parhaimmat säilyy ja sitten siittävät useita... Nykypäivänä on ylitarjontaa uroksista liian pitkän rauhan vuoksi. 

Vierailija
136/168 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että naiset ymmärtää. 

--- KYLLÄ. Naisten tunne- ja tilanneäly on kautta aikojen todettu paremmaksi kuin miesten. Miehillä on varmasti muita parempia ominaisuuksia kuin naisilla, mutta emotionaalisten taitojen osalta on kyllä kiistattomasti juuri mäin. 

Vierailija
137/168 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä se linkki tilastoon viipyy?

Vierailija
138/168 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kokemusta. Kun menee jonnekin nypläyskerhoon jossa ei miehiä ole niin kyllä irtoaa. 

Vierailija
139/168 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä. Kokemusta. Kun menee jonnekin nypläyskerhoon jossa ei miehiä ole niin kyllä irtoaa. " 

Uskon naisena aivan täysin, kunhan ei vaan ole kuolaava urpo! Todistanut tätä, omassa harrastuspiirissä ne harvat miehet ovat kovaa valuuttaa!

Sry lainaus ei toiminut!

Vierailija
140/168 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo sotajuttu on täysin epäoleellinen. Voidaan ihan hyvin vaikka ärsyyntyä siitä, miksi toisella puolella maapalloa naiset tai miehet tekee jotain uhrauksia ja silti oma puoliso ei osoita kiitollisuutta niiden tuntemattomien teoista ja ole valmis miellyttämään.