Miksei miehet opettele hyviä parisuhdetaitoja?
Jo ennen kuin menevät parisuhteeseen? Tilastolliset naiset koittavat imeä mahdollisimman paljon tietoa kelvatakseen miehelle. Nythän voisitte tarttua uusimpaan trendiin ja hakea tietoa turvallisesta kosketuksesta. Turvallinen kosketus ei tarkoita ,että meet johonkin nurkkaan nyyhkimään, kun nainen vähän värähtää. Sillä tarkoitetaan sitä et ehdotat reilusti hidasta etenemistä. Nainenkin oppii siinä ohessa mistä sinä pidät. Kappas! Huomasit juuri ettei seksi olekaan pelkkää nylkkyttämistä.
Kommentit (168)
En tee parisuhdetaidoilla mitään, koska niitä ei ole naisillakaan. Eikä nykyiset parisuhteet antaisi minulle yhtään mitään. Keskityn mieluummin omiin tavoitteisiini ja haaveisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä. Kokemusta. Kun menee jonnekin nypläyskerhoon jossa ei miehiä ole niin kyllä irtoaa. "
Uskon naisena aivan täysin, kunhan ei vaan ole kuolaava urpo! Todistanut tätä, omassa harrastuspiirissä ne harvat miehet ovat kovaa valuuttaa!
Sry lainaus ei toiminut!
Samoja kokemuksia täällä myös. Salsa-tanssia harrastan ja siellä kyllä on kaljuimmat ja pulleimmatkin saaneet vientiä. Siis jos niitä laji oikeasti kiinnostaa, edellisen mainitsemat urpot ovat urpoja. Mutta ne, jotka oikeasti harrastuksesta kiinnostuvat ja jaksavat opetella vähintään kohtalaisiksi pareiksi, plus käyvät bileissä niiden tuntien päälle... Kyllä niille vientiä on.
Aivan. Täysin. Ulkonäöstä. Riippumatta.
Espanjassa näin hyvän *yksijalkaisen* ja aika mahakkaan tanssittajan vievän kotiin aivan todella kauniita naisia.
Ihan varmasti näit...
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ei saa parisuhteesta v ttuakaan.
Rahaa vaan menee ja päänsärkyä tulee.
Voihan se olla, että saavat sitä v..tua, jos on ensin tarjonnut naiselle hienon illallisen ja antanut tuhat euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen tulee olla sängyssä täysin eläin, ja panna naista niin kuin peto konsanaan. Siitä naiset tykkää. Outoa, että jotkut miehet eivät tiedosta tätä.
Kuulostaa kyllä mun pahimmalta painajaiselta... Tykkään hellästi ja hitaasti, rakkaudella ja pitkään, kosketellen...
Joo, mä joskus päädyin tuommosen kanssa samaan petiin ja jos saamiset voi kertoa niin: trauma. Iso trauma.
Ei ainakaan mun kavereista kukaan tahdo mitään eläintä vaan tuntevan ihmisen. Hyi helvata.... Joku elukka...
Vierailija kirjoitti:
En tee parisuhdetaidoilla mitään, koska niitä ei ole naisillakaan. Eikä nykyiset parisuhteet antaisi minulle yhtään mitään. Keskityn mieluummin omiin tavoitteisiini ja haaveisiin.
Ei tietenkään, jos et halua normaalia naista vaan kohderyhmäsi on persoonallisuushäiriöiset. Silloin kannattaakin keskittyä itseensä kuten tekevät myös ikisinkkunaiset.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ei saa parisuhteesta v ttuakaan
Voihan se olla, että saavat sitä v..tua, jos on ensin tarjonnut naiselle hienon illallisen ja antanut tuhat euroa.
Teet jotain väärin. Ei se vaadi illallisia tai mitään muutakaan lahjontaa. Se vatii ainoastaan sosiaalisia taitoja ja huomioimista. Ilman että on äklö.
Vaikeaa, tiedän.
"Ihan varmasti näit..."
+++++++
Jos et usko, että taidokas ihminen voi olla viehättävä toisen silmissä vaikka jotain vikoja olisi niin älä. Minä olen tämän nähnyt, ja monta kertaa.
Viallinenkin ihminen löytää seuraa kunhan osaa jotain, ja on mukava ja hauskaa seuraa.
Luonne menee ensin.
Ei niiden sosiaalistentaitojen opettelu helppoa ole. Koko elämän projekti kyseessä. Mutta niitä kutsutaan taidoiksi juuri sen vuoksi, että niitä voi oppia. Voi oppia ymmärtämään logiikkaa ihmisten käytöksen taustalla ja sitten toimimaan järkevällä tavalla eri tilanteissa kun tajuaa paremmin tilanteita. Ihan valtava määrä riitoja ja vihaa on seurauksena siitä, kun ihmiset eivät ymmärrä toisiaan ja tulkitsevat väärin. Ja sen vuoksi käyttäytyvät hyökkäävästi.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä. Kokemusta. Kun menee jonnekin nypläyskerhoon jossa ei miehiä ole niin kyllä irtoaa. "
Uskon naisena aivan täysin, kunhan ei vaan ole kuolaava urpo! Todistanut tätä, omassa harrastuspiirissä ne harvat miehet ovat kovaa valuuttaa!
Sry lainaus ei toiminut!
Ne harrastukset tekee varmaan ihan hyvää, että tulee vietettyä aikaa vastakkaisen sukupuolen seurassa. Siinä voi oppia samalla kaikenlaista ja tulee oltua sosiaalisempi. Hyvällä tuurilla löydettyäkin seuraa. Mutta ei se kyllä noin mene, että ne miehet muuttuisivat yhtäkkiä naisten suuren tavoittelun kohteeksi. Turha uskotella tuollaista, sitten seurauksena on se, että naiset ei voi olla rennosti harrastuksissaan kun sinne tulee seurankipeitä miehiä iskemään heitä. Lopetin yhden harrastuksen juuri tästä syystä, kun mun halu pitää yllä hyvää ilmapiiriä tulkittiin väärin ja en jaksanut sitä, että pitää varoa olemistaan ryhmässä.
Miehistä suurin osa ei opettele mitään. Osa opettelee pari/ihmissuhdetaitoja. Niitä tarvitaan myös uran luomisessa.
Mutta sitten on tämä osa miehiä, jotka opettelevat manipulointitaitoja. He opettelevat miten saada hyväksikäytettyä toista ja pahimmillaan miten satuttaa toista tehokkaimmin.
Vierailija kirjoitti:
"Ihan varmasti näit..."
+++++++
Jos et usko, että taidokas ihminen voi olla viehättävä toisen silmissä vaikka jotain vikoja olisi niin älä. Minä olen tämän nähnyt, ja monta kertaa.
Viallinenkin ihminen löytää seuraa kunhan osaa jotain, ja on mukava ja hauskaa seuraa.
Luonne menee ensin.
Juuri näin tämä menee. Ainakin fiksuille ihmisille.
Aikuiset ihmiset yrittää ymmärtää miksi suhde päättyi, jos/kun päättyi, ja seuraavan kerran osaavat toimia paremmin.
Omalla kohdallani: ymmärsin että mies aiemmassa suhteessaan lopetti hellyyden seksin puutteen vuoksi, ja minä itse aiemmassa suhteessani lopetin seksin hellyyden puutteen vuoksi. Itseään ruokkiva tilanne.
Nykyisessä suhteessa molemmat olimme käyneet tuon suhteen kuihtumisen läpi, ja nyt olemme osanneet pitää suhteen kipinää päälle 15v. Jokainen päivä tämän miehen kanssa on ihanaa.
Seksiä riittää, hellyyttä riittää ja molemmat olemme yhä rakastuneita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyydyt naisiin joilla ei ole parisuhdetaitoja? Maailmassa on paljon naisia joilla niitä on. Sinun vain pitää osata samat taidot kuin heillä on jotta heihin pystyt saamaan mitään kontaktia alkuunsakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ei saa parisuhteesta v ttuakaan.
Siis, miks helvetissä ajattelet että joku dinneri on seksin hinta?
Jos tuo ajatusmaailmaa niin saat lihapalan joka näyttelee sitä, että olet ihana, ja tekee sitä mitä olettaa sinun haluavan.
Nainen, joka oikeasti himoitsee sinua on aivan käsittämättömän upea kokemus, ja sitä ei maksetulta saa. Se oikeasti haluava tekee kaikkensa että sun kaverin sisäänsä saa, kierii/pyörii/kiehnää siinä... Ei itsekään tajua kuinka rintansa heiluu, ja kuinka alas on ketään koskaan halunnut istua....
Sitä ei voi ostaa. Sen himon voi ainoastaan ansaita.
En maksaisi siitä euroakaan, koska se ei ole ostettavissa.
Kolme kertaa olen tällaisen himon kokenut, ja elämäni kohohetkiä ehdottomasti.
Nykyään olen parisuhteessa ja saan seksiä aina kun haluan, ja vielä helvetin hyvää, mua 10v nuoremmalta 100% upealta naiselta. (ok, saatan olla myös täysin myyty tälle naiselle, ehkäpä loppuiäksi...) Eka akka joka mua haastaa. Himoitsen.
Vierailija kirjoitti:
Miehistä suurin osa ei opettele mitään. Osa opettelee pari/ihmissuhdetaitoja. Niitä tarvitaan myös uran luomisessa.
Mutta sitten on tämä osa miehiä, jotka opettelevat manipulointitaitoja. He opettelevat miten saada hyväksikäytettyä toista ja pahimmillaan miten satuttaa toista tehokkaimmin.
Nykyään kyllä miehetkin arvostaa enemmän ihmisymmärryksen kartuttamista ja näkee sen hyödyn elämässä. Vanhemmilla sukupolvilla on useammin se tilanne, että sosiaalisten tilanteiden ymmärtäminen ja ihmissuhteiden ylläpito on jätetty naisen vastuulla ja sitten kun tulee ero niin mies on avuton heikkojen sosiaalistentaitojensa kanssa. Siinä vaiheessa se on vaikeaa lähteä luomaan ihmissuhteita. Tarvitaan naista apuun kun ei itse osata. Eikä niitä halukkaita pelastajia noin vain löydy kannattelemaan miehen elämää. Surullistahan se on.
Koska viihdytään ihan hyvin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Koska viihdytään ihan hyvin yksin.
Mutta ette kuitenkaan... Miksi muuten vauvapalstalla olisitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kyllä miehetkin arvostaa enemmän ihmisymmärryksen kartuttamista ja näkee sen hyödyn elämässä. Vanhemmilla sukupolvilla on useammin se tilanne, että sosiaalisten tilanteiden ymmärtäminen ja ihmissuhteiden ylläpito on jätetty naisen vastuulla ja sitten kun tulee ero niin mies on avuton heikkojen sosiaalistentaitojensa kanssa. Siinä vaiheessa se on vaikeaa lähteä luomaan ihmissuhteita. Tarvitaan naista apuun kun ei itse osata. Eikä niitä halukkaita pelastajia noin vain löydy kannattelemaan miehen elämää. Surullistahan se on.
Kyllä tuo alkaa olla jo aika yleistä nykynuorissa että miehyyskin nähdään enemmän monimuotoisena. Se on upeaa.
Jos tuntuu siltä, että nykyään kriteerit miehelle ovat kovia, niin kannattaa muistuttaa millaiset kriteerit olivat herrasmiehelle 1900-luvun vaihteessa.
Edellytettiin vähintään perustietoja kaikesta, mukaan lukien runous, taiteet, kirjallisuus, oopperat sun muut. Piti osata tanssia valssia, ratsastaa, metsästää, miekkailla jne.
Sekä kaikenmaailman etikettisäännöt, päivällä pukeuduttiin eri vaatteisiin kuin kotona illalliselle.
Samoja kokemuksia täällä myös. Salsa-tanssia harrastan ja siellä kyllä on kaljuimmat ja pulleimmatkin saaneet vientiä. Siis jos niitä laji oikeasti kiinnostaa, edellisen mainitsemat urpot ovat urpoja. Mutta ne, jotka oikeasti harrastuksesta kiinnostuvat ja jaksavat opetella vähintään kohtalaisiksi pareiksi, plus käyvät bileissä niiden tuntien päälle... Kyllä niille vientiä on.
Aivan. Täysin. Ulkonäöstä. Riippumatta.
Espanjassa näin hyvän *yksijalkaisen* ja aika mahakkaan tanssittajan vievän kotiin aivan todella kauniita naisia.