Jenni Vartiaisen levynjulkkari keikka ei ole myynyt loppuun
https://tavastiaklubi.fi/events/2025-05-01/jenni-vartiainen/107198/
Lippuja on vielä paljon jäljellä.
Ei myytykkääb heti loppuun.
Onko Jennin ura ohi?
Vai eikö ihmisiä kiinnostaa enää Jennin musiikki?
Kommentit (150)
Olen aina ihmetellyt Vartiaisen suosiota. Minua ei hänen steriili laulunsa kosketa, koska se on tasapaksua ja koleaa, siinä ei ole mitään särmää eikä säröä. Yksinkertaisesti tylsää. Muut Gimmelin jäsenet olivat parempia kuin tämä koleerinen laulaja
Jenni tarvitsisi uusia meneviä biisejä. Kunnon hittejä. Ei noita huokailuja jaksa kuunnella, samanlaisia kaikki.
Kaikki vanhentuvat jennit, sannit ja annat niin out kuin olla ja voi. Tänään jyrää Mirellat ja ketä näitä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Ne Jenni Vartiaisen vanhat biisit on todella hyvin tehty. Ihmisten edessä, Nettiin, mä en haluu kuolla tänä yönä jne...
Ei näitä uusia tule kuunneltua. Ei vaan kuullosta hyvältä.
Makuasioita nämä on tietenkin.
Taisivat olla enimmäkseen Teemu Brunilan säveltämiä. Onkohan tehnyt yhtäkään uusimmalle levylle?
Kuuntelin eilen hänen uudet biisinsä youtubesta. Vanhoista tykkään enemmän.
Kantava teema uusissa biiseissä synkkyyteen vajoaminen. Ehkä teemalle löytyy yleisönsä, mutta itse jätän uuden albumin ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuolta näe kuinka paljon lippuja on jäljellä. Vartiaisella kaksi keikkaa ja Kake Randelilla yksi. On helpompi täyttää maaliskuussa Tavastia kerran kuin Vappuna kaksi kertaa. Siinä on aika paljon kilpailevia tapahtumia.
No onhan toi nyt ihan pässiä, jos JV luulee vieläkin olevansa tähti niin että ihmiset jättää vapun väliin siksi että hänellä on keikka. Ei oo ehkä jenkkivuosina tajunnut että aika ja nuoremmat artistit on ajanut hänen ohi jo ajat sitten. Epämääräinen iskelmä-huokailu kuulostaa niin passeelta ja musa auttamatta aikansa eläneeltä kun vertaa keneen tahansa nuorempaan nais-esiintyjään ja muusikkkoon. Sori vaan.
Totta, äitiys ei aiheena puhuttele ainakaan minua. Kun menen keikalla, haluan olla kaikkea muuta kuin äiti. Lisäksi esikoinen on jo täysi-ikäinen, kun en jättänyt lastentekoa nelikymppiseksi.
Ja olin tosi iso Jenni-fani ennen taukoa. Ehkä meidän maailmat ei enää kohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Perheenäiti ja mammalookki ei vaan ole ollut koskaan in musiikkipiireissä.
Enemmän se näyttää uusien iltapäivälehtien kuvissa siltä kuin olis just putkahtanut ulos synnytyskanavasta.
Vierailija kirjoitti:
Huomasiko kukaan Jennin Tavastian lippujen hintoja 45e. Nyt tuntuu, että hinta on aika korkea verrattuna esim. Bessin 32e ja Rodeo 39.90e hintaisiin Tavastian keikkoihin. Rodeo on myynyt 2 keikkaa Tavastialle loppuun. Heidän keikkansa on viikkoa ennen Jennin keikkoja. Yllättävän hyvin Rodeo on saanut lippuja myytyä, kun katsoo heidän spottarin striimauksiaan. Kahdella julkaistulla biisillä vain 531 749 ja 404 310. Yhteensä alle miljoona kuuntelua ja he ovat kuitenkin Suomen kärkikaartia, mutta siis Tavastian lauteet he ovat valloittaneet täyteen ainakin nyt kahdesti. Toivottavasti on sateinen vappu, niin ihmiset löytävät tiensä myös Jennin hintaville Vappu bileille.
Haloo, eikö Rodeossa ole Anna Puu ja Erin? Kolmas voi myydä osan lipuista mutta kai nuo kaksi tunnettua saisivat jonkun verran myytyä.
Ei ole mitään mielenkiintoa tässä artistissa. Meinasin nukahtaa kun kuuntelin hänen haastatteluaan. Alkaa olla jo väsynyt vanhapiika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tällä Vartiaisella ole kulunut melkein 7 vuotta viimeisimmästä levystään? Todellako luullaan, että voidaan olla noin monta vuotta pois kuvioista ja sitten vain palata takaisin kuin mitään ei olisi tapahtunut ja edelleenkin ollaan suosittuja?
Plus kansa ei unohda, minä en ainakaan: tyyppi nosti ulkomaille keikkojen menetykseen tarkoitetut jättimäiset koronatuet.
Tämä juuri!! Asui Jenkeissä ja kehtasi nostaa jättimäiset koronatuet Suomesta. Täydellinen floppi! Ne koronatuet oli kerätty suomalaisilta veronmaksajilta Suomesta. En tule koskaan menemään Vartiaisen yhdellekään keikalle, ostamaan levyä enkä edes kuuntele Spotifysta etten vahingossakaan nosta siellä mitään Vartiaisen tilastoja.
Vierailija kirjoitti:
Paula Koivuniemi neuvoi näin. Toisaalta niinpä hänkin porskutti pitkän uran muutamalla hyvällä vanhalla biisillä. Uusia hyviä ei tullut vuosiin.
Ero on siinä että Paulassa on karismaa, käheyttä ja ja tarpeeksi ikää. ei mikään keski-ikäinen perheenäiti. Tais laskea Jenni väärin kun jätti uransa, ja lähti perheenäidiksi Nykkiin. Ei tosta suosta enää nousta kun on noin kehno levy, nyt on enää kyse miten se hanskaa noi vikat buukatut keikat tyhjälle salille.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Jenni Vartiainen?
Vilho Vartiaisen ja H.Theelin lapsi.
Mulla on Himmelin joululevy!!
T: Urpo
Uskoisin, että ihmisillä on rahat vähissä. Ensimmäisenä säästetään kaikesta 'turhasta'. Itsellä on rahat tiukilla ja mietin tarkkaan, mihin laitan rahaa. Ruoka on kallistunut ja siihen on ainakin raha riitettävä.
Elähtänyt, keski-ikäinen mutsi kiinnostaa kuin kilo paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tällä Vartiaisella ole kulunut melkein 7 vuotta viimeisimmästä levystään? Todellako luullaan, että voidaan olla noin monta vuotta pois kuvioista ja sitten vain palata takaisin kuin mitään ei olisi tapahtunut ja edelleenkin ollaan suosittuja?
Plus kansa ei unohda, minä en ainakaan: tyyppi nosti ulkomaille keikkojen menetykseen tarkoitetut jättimäiset koronatuet.
Tämä juuri!! Asui Jenkeissä ja kehtasi nostaa jättimäiset koronatuet Suomesta. Täydellinen floppi! Ne koronatuet oli kerätty suomalaisilta veronmaksajilta Suomesta. En tule koskaan menemään Vartiaisen yhdellekään keikalle, ostamaan levyä enkä edes kuuntele Spotifysta etten vahingossakaan nosta siellä mitään Vartiaisen tilastoja.
Sama Olavi Uusivirran kanssa. Oli törkeyden huippu. En aio ikinä tukea kyseistä artistia.
Ehkä Jennikin voimaantuu kymmenessä vuodessa ja sitten julkaisee jotain kaijakoolealaven -bilemusiikkia ikäisillensä entisille nuorille. Remixejä vanhoista biiseistä ja mitä lie mediamualiman konsepteja tuleekaan tulevaisuudessa.
On ollut liian kauan poissa. Lisäksi olisi pitänyt uudistua. Ja Immosen olisi pitänyt tuottaa levy.
Tilalle tullut muita naisartisteja, jotka ovat ajan hermolla. Jumittunut vanhaan tyyliinsä.