Jenni Vartiaisen levynjulkkari keikka ei ole myynyt loppuun
https://tavastiaklubi.fi/events/2025-05-01/jenni-vartiainen/107198/
Lippuja on vielä paljon jäljellä.
Ei myytykkääb heti loppuun.
Onko Jennin ura ohi?
Vai eikö ihmisiä kiinnostaa enää Jennin musiikki?
Kommentit (150)
Ei ole helppoa olla artisti ja pienten lasten äiti. Yövalvoliset ja lasten sairastelu. Keskittyminen katkeilee. Tsemppiä Jennille!
Behm on vienyt Jennin paikan eteerisenä, salaperäisenä, tyylikkäänä henkäilijänä.
Uusi levy on ilmeisesti suolesta... Tuskin tuo haittaa tuota musiiki vappu pimiää, miljonääri plakkarissa, omaakin massia kertynyt etc.
Ne Jenni Vartiaisen vanhat biisit on todella hyvin tehty. Ihmisten edessä, Nettiin, mä en haluu kuolla tänä yönä jne...
Ei näitä uusia tule kuunneltua. Ei vaan kuullosta hyvältä.
Makuasioita nämä on tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:s
Onhan tuolle tullut kiloja ja muotoja lisää lapsien myötä
Kelle ei?
Lasten saanti on pilannut monen naisartistin uran.
Vierailija kirjoitti:
Ne Jenni Vartiaisen vanhat biisit on todella hyvin tehty. Ihmisten edessä, Nettiin, mä en haluu kuolla tänä yönä jne...
Ei näitä uusia tule kuunneltua. Ei vaan kuullosta hyvältä.
Makuasioita nämä on tietenkin.
Seilin ajan Jenni oli loistava. Kävin monta keikkaa ja Jenni on mainio liveesiintyjä.
Kun lähti miljonäärimiehen matkaan Jenkkeihin pitämään taukoa, päätti ennalta ilmoitusta tauosta huolimatta nostaa esiintyvien artistien koronatukia Suomesta sinne jenkkeihin. Minä, kuten jokainen veronmaksaja, oli rahoittamassa hänen välivuosiaan miljonäärin rouvana, ja päätin että enempää en sitten häntä rahoita. En mene keikoille enkä kuuntele uusia levyjä. Moraaliton. Se oli siinä.
Vierailija kirjoitti:
Kun lähti miljonäärimiehen matkaan Jenkkeihin
miljonäärin rouvana,
Se rahkamiljonääri-juttu on keltaisen seiskalehdistön keksimä huhu. Ei pidä paikkaansa. Mainosalan duunari.
Eikö joku vanhemman polven naisartisti neuvonut ettei kannata jäädä liian pitkälle tauolle? Totta puhui, uudet, freesit tulokkaat jyrää ohi nyt.
Paula Koivuniemi neuvoi näin. Toisaalta niinpä hänkin porskutti pitkän uran muutamalla hyvällä vanhalla biisillä. Uusia hyviä ei tullut vuosiin.
Jennin aika on ohi, tauko oli liian pitkä eikä huokailu enää myy. Nyt on niin paljon uusia tulokkaita ja kiinnostavampia henkilöinä. Jennin ongelmana on myös tuo tietynlainen itseriittoisuus ja palvomisen oletus joka ikävä kyllä paistaa läpi kaikissa haastatteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama suunta uralla kuin Abreulla. Vanhat kikat on jo nähty eivätkä toimi enää.
Abreu näyttää kivasti pyllyä keikoilla. Setämieskin jaksaa katsoa ne kokonaan.
Musiikki musiikkina, minua ei kiinnosta onko artisti nuori vai vanha, ei kiinnosta henk.koht. elämä, biisit kiinnostavat. Tykkään Vartiaisen biiseistä ja laulusoundista. Uusi levy on hyvä.
Koeta nyt anna herranen aika jo päästä siitä sairaalloisesta kateudestasi eroon. Mahtaa olla rasittavaa elää pääsi sisällä. Säälittävää