Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se ei tee minusta alkoholistia että juon joka päivä viiniä 🍇

Vierailija
27.02.2025 |

Asiat hoituu, en sekoile missään katuojissa.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, minä puolestani olen alkoholisti enkä ole ottanut alkoholia 12 vuoteen.

Näin se elämä koettelee.

Oletko 18-vuotias?

Vierailija
22/67 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa kaikki alkoholin nauttiminen on alkoholismia. Saksalaiset nauraa meille. Siellä on normaalia kitata muutama kolpakko olutta työpäivän jälkeen baarissa.

Feierabend!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo lipittäminen tee sinusta alkoholista, vaan lipität koska olet alkoholisti.

Vierailija
24/67 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee, jos et voi olla juomatta.

Vierailija
25/67 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hik!

Vierailija
26/67 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juoppo. Olen Sherwoodin iloinen veikko!

Vierailija
27/67 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se elämä koettelee.

Koulussa luennon alkoholista joitain vuosia sitten piti henkilö joka oli raitistunut ja sanoi olevansa alkoholisti. Minä sanoin että eihän ihminen ole alkoholisti jos on raitistunut. Hän vastasi: " kaikki entiset alkoholistit on hautausmaalla"

Vierailija
28/67 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hik!

👵🏼.👴🏻

🍷🧺🍇🧺🍷

Näinhän se menee.

Vierailija
29/67 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se ei tee sinusta alkoholistia vaan juopon.

Juoppo!

Vierailija
30/67 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, luuletpa väärin. On itsensä pettämistä , jos luulee ,ettei ole alkoholisti, kun menee joka aamu töihin , hoitaa hommansa +kotihommat, MUTTA KUITENKIN,,,, SE PARI LASIA VIINIÄ TMS PITÄÄ SAA, JOKA ILTA,kun se on niin mukavaa. Alkossa on käytävä. Muuten  oo kiva. 

SEURAUKSENA,, olet koko ajan väsynyt, juoksulenkit ja moni muu juttu jää tekemättä. Aamulla olet aina väsynyt ect.

Vierailija
31/67 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se maksan päälle käy.

Vierailija
32/67 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuule tekee. Sun selitykset on alkoholistin selityksiä. Klassikkoselitys on tämä: "Ikinä en ole päivääkään ollut töistä pois juomisen takia". Juu et, koska oot töissäkin kännissä tai krapulassa.

Vierailija
33/67 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja maksa kiittää.

Asun maassa, jossa viinin käyttö ei ole tabu ja se on ihan normaali ruokajuoma. Siis lasillinen, ei pullollinen, kuten jotkut intoilijat täällä aina tulkitsevat.

Minulta on viimeiset parikymmentä vuotta tutkittu kaikki maksa-arvot ja muutkin laajat verikokeet omalääkärin vuositarkastuksessa. Ikinä ei ole ollut mitään häikkää. Tänä vuonna tehtiin myös CT ja UÄ ihan muusta syystä, ja niissäkin kasa ja muutkin sisäelimet täysin normaalit. Eli ihan rauhassa saan edelleen nauttia sen lasillisen illallisella niin halutessani. Joskus on viikkoja, että otan se joka ilta, joskus on viikkoja, ettei tee ollenkaan mieli. 

Vierailija
34/67 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholilla ei ole mitään positiivisia terveysvaikutuksia. Vain negatiivisia.

Vierailija
35/67 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja maksa kiittää.

Asun maassa, jossa viinin käyttö ei ole tabu ja se on ihan normaali ruokajuoma. Siis lasillinen, ei pullollinen, kuten jotkut intoilijat täällä aina tulkitsevat.

Minulta on viimeiset parikymmentä vuotta tutkittu kaikki maksa-arvot ja muutkin laajat verikokeet omalääkärin vuositarkastuksessa. Ikinä ei ole ollut mitään häikkää. Tänä vuonna tehtiin myös CT ja UÄ ihan muusta syystä, ja niissäkin kasa ja muutkin sisäelimet täysin normaalit. Eli ihan rauhassa saan edelleen nauttia sen lasillisen illallisella niin halutessani. Joskus on viikkoja, että otan se joka ilta, joskus on viikkoja, ettei tee ollenkaan mieli. 

Siis maksa, ei kasa 😂.

Vierailija
36/67 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja maksa kiittää.

Juuri näin. 

Vierailija
37/67 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholilla ei ole mitään positiivisia terveysvaikutuksia. Vain negatiivisia.

Mieheni kärsi selkäsäryistä ja hänelle lääkäri sanoi, että jos lasillinen viskiä saa sinut rentoutumaan, ota mieluummin se kuin särkylääke.

Vierailija
38/67 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se elämä koettelee.

Koulussa luennon alkoholista joitain vuosia sitten piti henkilö joka oli raitistunut ja sanoi olevansa alkoholisti. Minä sanoin että eihän ihminen ole alkoholisti jos on raitistunut. Hän vastasi: " kaikki entiset alkoholistit on hautausmaalla"

Näin se ainakin minun kohdallani on. Olen raitistunut alkoholisti. Alkoholismini pysyy kurissa, jollen juo tippaakaan alkoholia. Koskaan. Samalla tyylillä pähkinäallergikon allergia pysyy kurissa, kun ei syö lainkaan pähkinää. Siellä se allergia edelleen lymyilee, ja samalla tavalla lymyilee mun alkoholismini. Kuulostaa ehkä hölmöltä, mut noin se kohdallani on.

Vierailija
39/67 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Minki oon juonu pullon Jallua päiväs vuodesta 1988. Enkä oo alkoholisti.

Vierailija
40/67 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se elämä koettelee.

Oletko 18-vuotias?

Valitettavasti en ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän