Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä joit alkoholia ekan kerran, mitä se oli ja missä tapahtui? Olitko yksin/ystävien kanssa?

Vierailija
27.02.2025 |

Minä join tai oikeastaan lähinnä maistoin mansikkaviiniä 16v eräänä perjantaina isossa tyttöporukassa maaseudulla. Vasta vuotta myöhemmin olin ekaa kertaa humalassa lakkalikööristä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13v join isän yhden saunalonkeron salaa, kun isä oli saunassa. Ei huomannut mitään.

Oletko varma? Luultavasti huomasi, muttei viitsinyt mainita asiasta.

Ei tajunnut, kun luuli juoneensa ennen saunaa... Mut eihän tolla enää merkitystä oo... Isä pilasi mun elämää myöhemmin, enkä mennyt edes hautajaisiin.

Vierailija
22/25 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-viotiaana vappuaattona 3 lonkeroa Tapiolassa, vallareilla. Oli ihana vappuaatto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotias olin ja join olutta tyttöystävän kanssa joka kotona kun vanhemmat oli poissa viikon. Samana iltana harrastin ekan kerran seksiä tyttöystävän kanssa ja se oli sen eka kerta myös.

Vierailija
24/25 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut pakotettiin juomaan ehtoollisviiniä rippileirin päätteeksi. En ole koskaan antanut sitä anteeksi ja kirkosta erosin heti kun täytin 18.

No voi voi. Siinä on nyt syntisäkin elämä pilalla.

Vierailija
25/25 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotiaana. Kesken koulupäivän kaverin kotona. Jotain mitälie limuviinoja pari pulloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme