Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä joit alkoholia ekan kerran, mitä se oli ja missä tapahtui? Olitko yksin/ystävien kanssa?

Vierailija
27.02.2025 |

Minä join tai oikeastaan lähinnä maistoin mansikkaviiniä 16v eräänä perjantaina isossa tyttöporukassa maaseudulla. Vasta vuotta myöhemmin olin ekaa kertaa humalassa lakkalikööristä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussikaljaa 16v vaatekopissa erään pojan kanssa.

Vierailija
2/25 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ostivat minulle pyytämättä omat juomat. Olin 11 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastusporukan leirillä 14-vuotiaana. Meinasin kuolla tapaturmaisesti ja koin ensimmäiset seksuaaliset kokemukseni ensihumalan lisäksi sillä reissulla. Reissun johdosta koin myös ensirakkauteni ensimmäisen poikaystäväni kanssa.

Vierailija
4/25 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v join isän yhden saunalonkeron salaa, kun isä oli saunassa. Ei huomannut mitään.

Vierailija
5/25 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut pakotettiin juomaan ehtoollisviiniä rippileirin päätteeksi. En ole koskaan antanut sitä anteeksi ja kirkosta erosin heti kun täytin 18.

Vierailija
6/25 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v, Irish Cream, Tallinnan laiva Georg Ots, urheilujoukkue

Vierailija
7/25 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussikaljaa (Lapin Kulta) kaupungilla kavereiden kanssa 14 v. Kaverin isoveli haki.

Vierailija
8/25 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Marlin siideriä ei lasketa, varmaan maistoin kirsikkalikööriä josku teini-ikäisenä luultavasti ihan kotona.

Vierailija
9/25 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiaana isäni syntymäpäivillä. Oli isot juhlat booleineen, ja halusin vain maistaa miltä se maistuu. Otin vaivihkaa lasiin, ja menin huoneeseen jossa ei ollut muita, juomaan sen rauhassa. Hain toisenkin lasillisen. Ja oli elämää mullistava kokemus, siitä se sitten lähti..

Vierailija
10/25 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla 16, kun maistelin keskiolutta. Oli niin pahaa, että oluen juominen jäi siihen. Pari vuotta myöhemmin maistelin banaanilikööriä. Se oli hyvää, mutta siihen jäi kokeilut alkoholin kanssa. Ei ole jäätelön ja suklaan voittanutta. M65

Vierailija
11/25 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13v join isän yhden saunalonkeron salaa, kun isä oli saunassa. Ei huomannut mitään.

Oletko varma? Luultavasti huomasi, muttei viitsinyt mainita asiasta.

Vierailija
12/25 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 13 ja menin ekaa kertaa kotibileisiin, jotka järjestettiin 7-luokan luokkakaverin kotona, kun sen vanhemmat oli yötä pois. Join puoli pulloa omenaviiniä, ja se meni niin kovasti päähän, että loppuillan makasin lattialla valittaen, että mua pelottaa ja että on paha olla, maailman pyöriessä oksetusta aiheuttavasti silmissä. Tuon illan jälkeen ajattelin, että koskaan enää en ko. ainetta juo, ja en ymmärrä miksi kukaan juo. Mutta jo seuraavana viikonloppuna päätin kokeilla uudestaan, vähän hitaammin ja vähemmän. Sitten alkoi jo tajuta, miksi sitä juodaan.

Vierailija
13/25 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotiaana järvenrantakalliolla...muutama pullo,ja vedin ns.lärvit.. 

Vierailija
14/25 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varmaan jotain 10- 11 v. kun olin isällä viikonlopun ja lauantaina saunottiin. Isä oli laittanut keittiön pöydälle valmiiksi juomat, minulle mehua ja itselleen sitten terästettyä mehua. Otin vanhingossa sitä terästettyä huikan. Ehkä se vähän meni päähänkin.

Vierailija
15/25 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotiaana varastin minttu viina pullon ja join sen koulupäivän aikana, jouduin vatsahuuhteluun.

Vierailija
16/25 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotiaana Kosin Playboy-discossa muutaman vanhemman tytön kanssa. Join Cuba-Libreä ja Lumumbaa. -87, jalassa valkopestyt, muodinmukaiset farkut, ylikasvanut pystytukka, otsahiukset, vähän takatukkaa ja muistaakseni Don Johnsson- hengessä otetut raidat, vaalennukset. Henkselit olivat kesän muotijuttu, joten tietty sellaiset rehvakkaasti keltaisen pikee-paidan päällä.

Oksensin tietty vessassa koko illan, myös rinnuksille. Taksilla kännissä hotellille, äiti oli huolissaan ja vihainen, seuraavana päivänä lento. Muistaakseni olin ihastunut toiseen tyttöön ja itkin, kun hän "nuoli" koko illan aikuisten miesten kanssa ja tanssi hitaita.

Vierailija
17/25 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo omillaan asuva isosiskoni tarjosi, olin 15. Ihan vain maistoin. 17 vuotiaana sitten kaveriporukan kanssa ensimmäinen oikea humala. 

Vierailija
18/25 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v, isän kanssa. Oltiin risteilyllä ja isä osti minulle lonkeron samalla kun osti itselleen oluen. Olin pyytänyt kokista mutta osti lonkeron koska "pitäähän sitä nyt 16v jo olla alkoholia maistanut". Istuin siis siellä pöydässä hieman kauempana enkä ollut mukana tiskillä juomia hakemassa.

Vierailija
19/25 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana kielikurssilla Brightonissa jossain pubissa kurssikavereiden kanssa. Joku isommista tarjosi, juoma oli muistaakseni pina colada. Minusta taatusti näki, etten ollut likikään täysi-ikäinen, samoin reissukaveristani, mutta henkilökunta ei ollut huomaavinaankaan. No, siihen yhteen juomaan se jäi sillä kertaa (ei kai uskallettu enempää, ettei isäntäperhe olisi huomannut), mutta muistan että tykkäsin kyllä siitä drinkistä.

Enemmän join seuraavana syksynä jo 15 vuotta täytettyäni. Kaverilla oli käty, ja hän kutsui meitä parhaita kavereitaan vähän "istumaan iltaa". Lonkkua saatiin joltain tutulta parikymppiseltä ja kun lonkut loppuivat, taisimme jatkaa kaverin vanhempien kylmiön kaljoilla... Aamulla oli vähän omituinen olo, mutta ei nyt aivan hirveä kuitenkaan. Mutta päivällä kun menin tanssikurssille, mun piti lähteä sieltä kesken pois, kun iski niin kova mahakipu. Ei oksettanut, pisti vain ilkeästi. Onneksi meni sitten kuitenkin nopeasti ohi.

Vierailija
20/25 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaana pullo Ruskaa nuorison suosimassa ryyppymestassa. Mitään ihmeellistä ei tapahtunut, ei hyvää eikä pahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi