Laittaako oikeasti monikin villasukkien alle ohuet puuvillaiset tms. sukat??
Kommentit (103)
Oiskohan tästäkin aiheesta joku tieteellinen tutkimus olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kai minä nyt paljaalla räpylällä niitä villaisia hikistä, kun ei niitä kovin usein raaski pestä. Pilalle menevät liialla pyykillä ja ilman pyykkiä taas alkaisivat haista kuolemalta.
Eli tämä välisukka on joku haisujalkojen toimintatapa?
Ei, vaikka jalat eivät haise,mutta kuten koko kehokin -likaantuu,ihosolukkoa jne irtoaa. Ihan kuten koko keho, jalat vielä umpikengässäkin.Niin on siistimpää pitää välisukkaa.
Lämmittää se villasukka vaikka välissä olisi puuvillaa. Jos ei ole tarkoitus hikoilla niin tuo on aivan toimiva viritys.
Itse olen huomannut, että lämpimimmät käsineet saa kun laittaa villalapaset nahkasormikkaiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
Villasukat, käteinen, läpällinen puhelinkotelo, hätävara ja yleinen hysteria.
#mummot
että oot nolo, niin tyhmä,että mee vaan pois nurkkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öisin pidän villasukkia paljaissa jaloissa mutta päivisin normaali puuvillasukka välissä
Ihmettelen heitä jotka käyttävät sukkia yöllä. Moni saa siitä ns levottomat jalat ja koko kehon " tuskan" Tutkijat sanovat ,että alasti kuuluisi nukkua. Sukuelimet -vaativat tuulettumista ja he jotka nukkuvat alasti nukkuvatkin kuulema syvällisempää unta.
Sullako on heikko verenkierto,oletko muutenkin vikukissa. Olethan peiton alla kuitenkin. Monikin työntää oikein jalat ulos peitosta, että keho jäähtyy.
No minulla ei ole levottomia jalkoja, vaan palelevat jalat. En saa unta, jos jalkoihin on kylmä, joten tästä syystä käytänkin niitä villasukkia.
Vierailija kirjoitti:
Jooooooooooooooooooo! Menen kuselle.
mene vaan ettei tule kusisukka
Tuo, joka vaahtoaa tädeistä/mummoista ja villasukista on Huoris. Ei sille kannata erityisesti vastailla, antaa sen vain mölistä omiaan.
Kotona ollessani pidän aina tavallisia sukkia, villasukkia ja tohveleita. Meillä ei ole lattialämmitystä eikä muutenkaan erityisen lämmintä sisällä. Toisaalta jalkani hikoavat ainoastaan silloin, jos olen flunssassa.
Vierailija kirjoitti:
Vain dementoituneet mummat käyttää villasukkia. Taloissa on keskuslämmitys ja talvellakin voi olla paljain jaloin. Ja tennareihin ei edes villasukat mahdu.
Tennareita käyttää talvella vain narkit. Kun ei ole muita kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin laitan. Paljon lämpimämpinä pysyy varpaat. Käytän kotona aina villiksiä ja sisätossuja, ilman puuvillasukkaa on paljon kalseamman tuntuista
Täti työntää ne vìtun vIlLiKSeT sinne mihin ei päivä paista.
Ja sitten voi vetää v...tun päähän ja karvat pitkin korvia,jo lämmittää
Siitä huoriksella puhe, mistä puute.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna näemme iltaroskassa lööpin "Oletko aina käyttänyt villasukkia väärin?" ja kilpailija varoittaa "Ethän sorru tähän virheeseen villasukkien kanssa".
Vierailija kirjoitti:
Kerrospukeutuminen on pohjoismainen ja arktinen juttu. Ap nyt ei tajua mitään muutakaan mutta oletettavasti sillä on jäätävän juustoiset jalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain dementoituneet mummat käyttää villasukkia. Taloissa on keskuslämmitys ja talvellakin voi olla paljain jaloin. Ja tennareihin ei edes villasukat mahdu.
Tennareita käyttää talvella vain narkit. Kun ei ole muita kenkiä.
Huoris on narkki.
Tietysti laitan kun en omista niin paljoo villasukkia et vois pestä joka käytön jälkeen. Niitä välisukkia riittää, ne vaihdan päivittäin.
Huoris on liukastunut tennareillaan ja lyönyt päänsä kymneniä kertoja. Sillä on traumaperäinen parkinsonismi ja etenevä aivorappeuma.
Se ei tunne vilua eikä haista kusisia housujaan. Se on 130-kiloinen jäätävä miestissiläski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kai minä nyt paljaalla räpylällä niitä villaisia hikistä, kun ei niitä kovin usein raaski pestä. Pilalle menevät liialla pyykillä ja ilman pyykkiä taas alkaisivat haista kuolemalta.
Eli tämä välisukka on joku haisujalkojen toimintatapa?
Kyllähän sukat pestään joka käytön jälkeen niinkuin muutkin ihoa vasten olevat vaatteet. Tuntuisi vähän hassulta pestä villasukat joka päivä mutta niin kai niiden kanssa toimitaan? Haisi tai ei.
siksi se välisukka jotka pestään,mutta neuleita,villaa ei pestä usein. pakkanen ja tuuletuskin åuhistaa villa,ei vain raikasta,vaan villa puhistaa itse itseään.
En koskaan käytä villasukkia paljaissa jaloissa, olen aina inhonnut villan tuntua iholla - kutittava, pistelevä ja epämiellyttävä. Aina on ohuet sukat alla. Näin myös villasukkien pesuväli pitenee. Sama pätee myös villapaitoihin tietysti, aina pitkähihainen aluspaita alla. No villaista kaulahuivia kyllä siedän jos se on löyhästi kiedottu kaulan ympärille, samoin villaisia käsineitä jostain syystä.
Joku näppärä voisi onkia Huoriksen yhteystiedot. Voitaisiin alkaa kutomaan hänelle talkoilla villasukkia.
Ja sitten voi vetää v...tun päähän ja karvat pitkin korvia,jo lämmittää