Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1603)
Vierailija kirjoitti:
Nou nou,meitäkin on muita ku minä😆ja joku ei ole töissä, voi jeee, siis työtön mielisairas, näin täällä olen oppinut kommentoimaan🤪
Se on selvää.
Hopi hopi....nyt on kiire, kohta näyttää vastauksen, apuaaaaa, minä tietäisin😮
Vierailija kirjoitti:
Nou nou,meitäkin on muita ku minä😆ja joku ei ole töissä, voi jeee, siis työtön mielisairas, näin täällä olen oppinut kommentoimaan🤪
Mitä sä sössötät tuossa? Ei mitään tolkkua sun kommentissa. Rasittavaa lukea kun ei saa selville mitä sä yrität sanoa. Eli sä olet työtön ja mielisairas? Sitäkö tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, miksiköhän suljettiin.? kuitenkin harmiton päivittäinen ohjelma.
Joku kaiketi hermostui, kun puhuttiin siitä miten Katrie voisi parantua juontamisessaan eikä ainoastaan toistella samoja lauseita päivästä toiseen.
Ei tätä voi juontaa kahta tuntia toistamatta samoja lauseita. Muistan kun Anne-Mari loppuvaiheessa jauhoi koko ajan tuotanto vaihdetaanko peli ym.
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä saa sanoa/keskustella tastä ohjelmasta? Jos aihe on Tähtiarpa on aika outoa ettei saa mitään kommentoida mikä liittyy ohjelman sisältöön Tai ainoastaan voi kehua juontajan puseroa? Onko näin? Tuntuu että kaikkeen vastataan raivokkaasti.
Kuule kerroppa mitä haluat sanoa ohjelmasta? Mikä on sydämellä että haluat asian esille? Että se on huijaus? Tiedetään. Että juontajat toistaa lauseita? Tiedetään. Mitäs muuta?
Siis mitä? Mikä ihmeen ohje Anna palaa, sellaiset kommentit poistetaan heti jos ilmasee mielipiteensä. Nynneröitä?! Pitikö heti tulla vinkumaan ja valittamaan!!
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Mikä ihmeen ohje Anna palaa, sellaiset kommentit poistetaan heti jos ilmasee mielipiteensä. Nynneröitä?! Pitikö heti tulla vinkumaan ja valittamaan!!
Piti. Tuossakaan et sanonut mitään ohjelmasta. Tietenkään. Vali vali vaan.
Onko täällä poistettu kommentteja tänään? Ei kyllä siltä näytä. Vai eikö tyyppi enää edes lue kommentteja, kirjoittaa vain omaa valitustaan?
Vierailija kirjoitti:
No tämä, mitä itse tuossa kommentoit ohjelmasta?! Taas valitusta,muiden haukkumista! Kyllä juuri poistettu mielipuoleksi haukkuminen, seuraa itse paremmin mitä poistettu.
Ei ole. Monta on jäljellä. Pysy perässä. Suomi on vapaa maa ja mielipiteitä saa ilmaista. Mielipiteeni on, että täällä on mielipuoli porukkaa valittamassa samoista asioista päivät pitkät. Kuten sinä.
Kun kerta ohjelmaa ja juontajaa saa haukkua, niin kyllä sitten täällä kommentoijia saa haukkua myös. Reilu on reilua.
Kuunnelkaa radio pookia, parasta ohjelmaa, ei tarvii katella mitään typerää arpa ohjelmaa.
Tähtiarpa harmitonta ajanvietettä. Voi heittää aivot narikkaan, katella vaan ja ihmetellä tuleeko maarianhaminaa.
Ja mites niille sivuille kävi? Ne poistettiin ja suljettiin. Kantsii miettiä mitä kirjoittaa. Tämänkin saa täältä häviämään.
Vierailija kirjoitti:
Tiensä tänne on löytänyt tuo yksi j-hullu, joka riehui kaksplussalla onnenarpa-keskustelussa. Hän ei muuta tee kuin pilkkaa muita keskustelijoita ja haastaa riitaa. Raukalla ei ole muuta tekemistä kuin palstailla _koko päivä_. Hänelle ei kannata vastata, se on loputon suo, hän vain pilkkaa ja herjaa muita keskustelijoita. Puhutaan me muut tähtiarvasta ja jätetään muut kommentit huomiotta.
Ei näytä sullakaan olevan paljon elämää, kun sydän syrjällään täällä kirjoitat ja huijausohjelmaa kattelet päivittäin. Mieti ekaks omaa surkeaa elämääsi ennen kuin puhut muista ihmisistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiensä tänne on löytänyt tuo yksi j-hullu, joka riehui kaksplussalla onnenarpa-keskustelussa. Hän ei muuta tee kuin pilkkaa muita keskustelijoita ja haastaa riitaa. Raukalla ei ole muuta tekemistä kuin palstailla _koko päivä_. Hänelle ei kannata vastata, se on loputon suo, hän vain pilkkaa ja herjaa muita keskustelijoita. Puhutaan me muut tähtiarvasta ja jätetään muut kommentit huomiotta.
Ei näytä sullakaan olevan paljon elämää, kun sydän syrjällään täällä kirjoitat ja huijausohjelmaa kattelet päivittäin. Mieti ekaks omaa surkeaa elämääsi ennen kuin puhut muista ihmisistä
Täällä on monta suunsa soittajaa jotka eivät tajua, että heillä itsellään on iso ongelma. Oletettavasti heillä ei ole yhtään peiliä kotona, johon voisivat katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Toivon ettei tule niitä lintu hommia,niitä niin paljon ruudulla että ihan heikottaapi. Se aika hankala joskus.
Ei kannata tykätä omasta kommentistaan. Epätoivoista puuhaa. Kuten sie näköjään teet täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se kellekään kuuluu mistä tykkäilee! Ihme vinkumista. Kannattaa mennä pois täältä jos niin harmittaa.
Omien kommenttien tykkääminen? Siihenkö on menty? Eikö yhtään nolota? Kyllä pitäisi nolottaa 😂. Eipä tarvi siusta tietää enempää 😂🙄.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se kellekään kuuluu mistä tykkäilee! Ihme vinkumista. Kannattaa mennä pois täältä jos niin harmittaa.
Omien kommenttien tykkääminen? Siihenkö on menty? Eikö yhtään nolota? Kyllä pitäisi nolottaa 😂. Eipä tarvi siusta tietää enempää 😂🙄.
Nää on niitä ihmisiä, jotka esim Facessa postaa jotain ja sitten tykkää omasta postauksestaan. Aina naureskelen niitä.
Oon tunnin yrittänyt mutta ei, ei millään, pakko olla linjoissa vikaa....vikaa....