Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1603)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähtiarpa ohjelmassa on tyypillisiä piirteitä joita on yleensä huijauksissa , eli on suuri palkinto , jonka voit saada kunhan pidät kiirettä muuten menetät sen
Juu. Äkkiä nyt. Olet varmasti ainoa joka tietää oikean vastauksen. Hopi hopi. Jne.
Ja katsot joka päivä. Mielisairasta puuhaa.
Katsot itsekin ja kommentoit tänne? Mielisairasta puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähtiarpa ohjelmassa on tyypillisiä piirteitä joita on yleensä huijauksissa , eli on suuri palkinto , jonka voit saada kunhan pidät kiirettä muuten menetät sen
Juu. Äkkiä nyt. Olet varmasti ainoa joka tietää oikean vastauksen. Hopi hopi. Jne.
Kello 13.00 alkaa huijaus,huijaus kestää klo 14,00 asti,ketään ei yhdistetä,sitten alkaa jankutus potti jää tänne,jos kukaan ei tiedä vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katso. Katson Kokkaushaastetta. Ei tarvitse katsoa Tähtiarpaa ollenkaan mutta hyvin voi osallistua tähän haukkumis keskusteluun näköjään.
Nyt käy esim. PAPPA, olen ainut tietäjä mutta ei pääse läpi😆 kiva ohjelma, hiphei
Siis mitä helv. Joku kommentoi tänne jotain asiallista ohjelmasta niin heti tuo kommentoija haukutaan henkilökohtaisuuksiin ja poistatetaan tuo kommentti? Oikeesti? Eli tänne saa kommentoida vain tietyt henkilöt, muiden kommentit poistatetaan? Ylläpito hox.
Vierailija kirjoitti:
Nyt käy esim. PAPPA, olen ainut tietäjä mutta ei pääse läpi😆 kiva ohjelma, hiphei
Et ole ainoa tietäjä. Mistä niin päättelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katso. Katson Kokkaushaastetta. Ei tarvitse katsoa Tähtiarpaa ollenkaan mutta hyvin voi osallistua tähän haukkumis keskusteluun näköjään.
Haukkumiskeskusteluun? Ketä on haukuttu? Ei ainakaan Katrieta.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä helv. Joku kommentoi tänne jotain asiallista ohjelmasta niin heti tuo kommentoija haukutaan henkilökohtaisuuksiin ja poistatetaan tuo kommentti? Oikeesti? Eli tänne saa kommentoida vain tietyt henkilöt, muiden kommentit poistatetaan? Ylläpito hox.
Hox hox vaan sullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ylivertainen ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkumiskeskusteluun? Ketä on haukuttu?
Kuka sitä väitti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ylivertainen ihminen
Ai moi. Meitä on kaksi täällä. Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pilkkaat toista keskustelijaa?
Samaa mieltä. Pakko olla ylläpitäjän hyvä kaveri kun saa poistettua todella monet asialliset kommentit, mielipiteet ohjelmasta. Uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pilkkaat toista keskustelijaa?
Miksi en? Kerro se.
Kuka sitä väitti?
Sinä.
"mutta hyvin voi osallistua tähän haukkumis keskusteluun näköjään."
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Pakko olla ylläpitäjän hyvä kaveri kun saa poistettua todella monet asialliset kommentit, mielipiteet ohjelmasta. Uskomatonta.
Jestas sentään on se kyä hurjaa. Miten se ny tolleen voi olla?
Eniten täällä on haukuttu,nimitelty,mollattu toisia kommentoijia, kelpuutetaan vain ja ainoastaan omat "oikeat" mielipiteet,kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä väitti?
Sinä.
"mutta hyvin voi osallistua tähän haukkumis keskusteluun näköjään."
en sanonut mitään sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Eniten täällä on haukuttu,nimitelty,mollattu toisia kommentoijia, kelpuutetaan vain ja ainoastaan omat "oikeat" mielipiteet,kommentit.
Niinpä.