Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1603)
Täällähän on heti mielisairas jos ns."jankuttaa " tästä ohjelmasta ja kehotetaan menemään töihin. Huhhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä väitti?
Sinä.
"mutta hyvin voi osallistua tähän haukkumis keskusteluun näköjään."
en sanonut mitään sellaista.
Olet "hullu" ja "tyhmä" kuten Raamatussa sanotaan, kun et usko järkipuhetta. Kannattaisi miettiä mihin käyttää lyhyen aikansa. En vastaa sinulle enää.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on heti mielisairas jos ns."jankuttaa " tästä ohjelmasta ja kehotetaan menemään töihin. Huhhu.
Onko pakko jankuttaa? Jos keskustelet muiden kanssa ja jankutat vain samasta asiasta, sun ystävät on että on se kivaa kun sä koko aika jankkaat samaa lausetta? No on niillä sitten kärsivällisyyttä. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä väitti?
Sinä.
"mutta hyvin voi osallistua tähän haukkumis keskusteluun näköjään."
en sanonut mitään sellaista.
Olet "hullu" ja "tyhmä" kuten Raamatussa sanotaan, kun et usko järkipuhetta. Kannattaisi miettiä mihin käyttää lyhyen aikansa. En vastaa sinulle enää.
Miksi vastasit ollenkaan? Ootpa tyhmä.
Harvinaisen lapsellisia kommentteja. Miksi ei saa sanoa totuuksia?! Aika outoa, edelleen on ihmeen suojeltu ,arka tämä aihe. Ei ole kukaan pystynyt vastaamaan miksi näin. Ei oikeastaan tarviikaan vastata koska tämäkin kommentti menee mielisairaan työttömän kirjoittamaksi jonkun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen lapsellisia kommentteja. Miksi ei saa sanoa totuuksia?! Aika outoa, edelleen on ihmeen suojeltu ,arka tämä aihe. Ei ole kukaan pystynyt vastaamaan miksi näin. Ei oikeastaan tarviikaan vastata koska tämäkin kommentti menee mielisairaan työttömän kirjoittamaksi jonkun mielestä.
Miksi sitten kirjoitit kommenttisi? Ihmeellistä uhriutumista.
Tirlittan meni torille....lässyn lässyä....
Mutta hei, eikös tuo juontajakin jankuta?! 😂Tunnin taas länkyttää kun on niin vaikea tänään.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei oikeasti välitä mitä joku tuntematon selostaa vauva sivuilla. Älä ole niin herkkä. Kato ohjelmaa tai älä kato mutta turhaa tänne on tulla sitten itkemään miten kommentit täällä on mitä ne on.
Eikös raamattu kiellä toisten ihmisten haukkumisen?! Mennään nyt jo raamatun puolelle tässä mokoman huijaus ohjelman tiimoilta🤣ja kyllä, katson edelleen ja kommentoin joka päivä.
Joku hullu trolli taas pesiytynyt tänne ja ilkkuu kaikkia asiallisia kommentoijia. Jättäkää hänet huomioimatta, kyllä hän joskus väsyy.
Vierailija kirjoitti:
Eikös raamattu kiellä toisten ihmisten haukkumisen?! Mennään nyt jo raamatun puolelle tässä mokoman huijaus ohjelman tiimoilta🤣ja kyllä, katson edelleen ja kommentoin joka päivä.
Ei raamattu mitään semmosta kiellä.
Kuka täällä itkee?!! En ole huomannut muita kuin ylivertaisen fiksun ihmisen itkemistä toisten kommenteista.Mene töihin niin ei tarvii lukea näitä ja itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Joku hullu trolli taas pesiytynyt tänne ja ilkkuu kaikkia asiallisia kommentoijia. Jättäkää hänet huomioimatta, kyllä hän joskus väsyy.
Niinkö luulet? Tämä on parasta viihdettä. Miten kukaan voi väsyä tähän? En mä ainakaan. Kukaan ei puhu ohjelmasta enää. Siihen on pyritty.
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä itkee?!! En ole huomannut muita kuin ylivertaisen fiksun ihmisen itkemistä toisten kommenteista.Mene töihin niin ei tarvii lukea näitä ja itkeä.
Ei minun tarvitse tehdä töitä. Etkö lukenut aiempaa kommenttiani? Älä nyt hyppää niiden yli, jos kerta olet noin kiinnostunut minusta.
PAPPA kävisi nyt mutta en pääse läpi YHYYYYY.....😭potti jää tuonne kun kukaan ei tiedä, hopi hopi....yritän mutta ei niin ei...nyt kyrsii,itkettää...
Vierailija kirjoitti:
Nejjjj. Meitä on täällä kaksi. Älä unohda mua!
Vierailija kirjoitti:
PAPPA kävisi nyt mutta en pääse läpi YHYYYYY.....😭potti jää tuonne kun kukaan ei tiedä, hopi hopi....yritän mutta ei niin ei...nyt kyrsii,itkettää...
Et näköjään yritä tarpeeksi.
Nou nou,meitäkin on muita ku minä😆ja joku ei ole töissä, voi jeee, siis työtön mielisairas, näin täällä olen oppinut kommentoimaan🤪
Hyvä.