Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähtiarpa

Vierailija
27.02.2025 |

Menin helppoon,  soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut  minua vaikka  minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.

Olin tarkoituksella sinisilmäinen ,  koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että  arpaonni ei osunut kohdalle 

..näinkö ne kerää rahaa. 🤣

Kommentit (1603)

Vierailija
1441/1603 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtiarpa on tosi hyvä ohjelma👍tykkään kovasti.

Vierailija
1442/1603 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ilmoja pijelly, tuli talvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/1603 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa, tuleeko muuten Eveo kanavalta edelleen arpa ohjelmaa, tuli yhteen aikaan, juontamassa oli pirtsakka vaalea nainen, oikein mukava,pätevä juontaja. Kyseli kuulumiset jne, todella hyvä.

Vierailija
1444/1603 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä kommentti ,kiitos sinulle.

Vierailija
1445/1603 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, niitä kuulumisia olisi kiva kuulla soittajilta, mies juontaja kun oli niin mukavaa oli kuulla esim.mitä soittaja laittelee lounaaksi, millainen sää jne, toi kivasti sisältöä ohjelmaan. Tätä toivoo monet muutkin katsojat kuin minä. Tämä ei ole kuitenkaan moite nykyiseen ohjelmaan vaan toive. 

Vierailija
1446/1603 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa pitkä viive Martan puhelun aikana tv  ohjelman ajassa. Kuului taustalla hänen tvn ääni.

Vierailija
1447/1603 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti punainen pusero tänään.

Vierailija
1448/1603 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän kaupunkiin mies juontaja piirteli aina tomaatteja🍎oli kyllä tosi mukava juontaja,tykkäsin.

Vierailija
1449/1603 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoijan kunnioittaminen ohjelmaa kohtaa, ok. Entä ohjelman tekijän kunnioittaminen soittajia kohtaan? Manipulointi sallittu. Onko näin? 

Vierailija
1450/1603 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan säännöt?! Lukekaa tuota Tanssii tähtien kanssa ketjua, kyllä haukutaan kovin sanoin esim.Vappu Pimiää, mitään ei silti mene poistoon. Nyt tajusin että näköjään ns.säännöt koskee vain tätä arpa ohjelman keskustelua, täällä varmaan ihan ikioma ylläpitäjä/poistaja.

Vierailija
1451/1603 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ihmetellyt miten erilailla tällä vauva palstalla saa keskustella tv ohjelmista ja niissä esiintyjistä.  Jotkut viestiketjut,aiheet on sellaisia missä saa kommentoida ihan mitä vaan mutta joissakin (tässä) ei saa oikein mitään kommentoida, kaikki menee heti poistoon. Kukas tämän nyt voisi perustella miksi näin? 

Vierailija
1452/1603 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järkeä paljon päässä kun katsotte ohjelmaa josta ette tykkää yhtään.

Vierailija
1453/1603 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei järkeä paljon päässä kun katsotte ohjelmaa josta ette tykkää yhtään.

Maalaisjärki puuttuu nykyään ihmisiltä. Ja tuo ainainen valitus täällä ohjelmasta. Eikö nämä tyypit tajua että täällä valittaminen ei auta mitään muuta kuin että nämä valittajat saavat sairaat aggressiot pois systeemistään. Kantsis valittaa ohjelman tekijöille tai muille tahoille missä jopa voidaan tehdä päätöksiä ohjelman suhteen. Itsekkään en tajua miksi katsovat ees ohjelmaa josta aina valittavat. Sen ajan voisi käyttää ohjelman kattomiseen mistä tyyppien verenpaine ei nouse. 

Vierailija
1454/1603 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho kas kas, palsta "poliisilta" jauhot män suuhun😁ei se mitään. Kaikkihan tietää kuitenkin että eräs juontaja itse myöntänyt ohjelman olevan huijausta, pitkällinen työntekijä, toki häntä uskomme.

Vierailija
1455/1603 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjekuoressa on Sapa.

Vierailija
1456/1603 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjekuoressa on Sapa.

Juu, ei ole kana tai kala. Jomman kumman viimeinen vastaaja kuitenkin sanoo. Kannattaisi tsekata tahtiarpa.fi lista vastauksista.

Vierailija
1457/1603 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että hara.

Ja tolle yhdelle vastaukseksi että olen täällä ja kommenttisi poistuu jälleen kerran.

Vierailija
1458/1603 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjekuoressa on Sapa.

Juu, ei ole kana tai kala. Jomman kumman viimeinen vastaaja kuitenkin sanoo. Kannattaisi tsekata tahtiarpa.fi lista vastauksista.

Olisin veikannut aiai, kunnes juontaja laittoi a-kirjaimet paikoilleen. Tuotanto näköjään luottaa, että viimeisenä vastataan kana tai kala kun potti on 1800e. Kunpa vastattaisiin tuo sapa. Saisi tuotanto nenillensä.

Vierailija
1459/1603 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että hara.

Ja tolle yhdelle vastaukseksi että olen täällä ja kommenttisi poistuu jälleen kerran.

Onnea sulle. Olit oikeassa. Pitääpä googlata, että mikä tuo eläin on. Taas oppi jotain uutta.

Vierailija
1460/1603 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin että hara.

Onnea sulle. Olit oikeassa. Pitääpä googlata, että mikä tuo eläin on. Taas oppi jotain uutta.

Näyttää olevan monnikala lahkoon kuuluva kala. Mielenkiintoista. Pitää muistaa tämä vaikka tietokilpailuihin joita järjestän. Se on hyvä oppia uusia asioita. Eikä aina valittaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan