Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1604)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassoo. Että Maarianhaminaa kohti taas edetään. Ja alkaa vaikerrus et on liian vaikea.
Karttakirjanen esiin.
Miksi Katrie sanoo aina, että tämä on nyt vaikeampi kuin edellinen? Miksi kahdella tai kolmella A:lla on sen vaikeampi? Varsinkin, kun tuo sama kaupunkipeli on ainakin sadatta kertaa pelissä. Miten Katrien pokka pitää, jaksaa vielä hymyillä.
Koska huijaavat tyhmiä katsojia. "Olet varmasti ainoa joka tietää oikean vastauksen" jne.
Osaatko kirjoittaa yhtään kommenttia missä et hauku ihmisiä? Et näköjään. On se hyvä, että juuri sinä olet täydellinen ihminen. Ziisus tätä omahyväistä soopaa täällä.
Juontajalle huomioni. Hiusten nypläys paljastaa hermostuksen ja vie huomion epäolennaiseen. Jatka kuitenkin samalla tavalla maninipulointia niin hyvin menee.
Nyt on liian vaikea, ei pysty kukaan ratkaisemaan. Ihan 5 Aata kaupunki tehtävä.😆karttakirjasesta voi löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Juontajalle huomioni. Hiusten nypläys paljastaa hermostuksen ja vie huomion epäolennaiseen. Jatka kuitenkin samalla tavalla maninipulointia niin hyvin menee.
Onko pakko katsoa? Ei varmasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassoo. Että Maarianhaminaa kohti taas edetään. Ja alkaa vaikerrus et on liian vaikea.
Karttakirjanen esiin.
Miksi Katrie sanoo aina, että tämä on nyt vaikeampi kuin edellinen? Miksi kahdella tai kolmella A:lla on sen vaikeampi? Varsinkin, kun tuo sama kaupunkipeli on ainakin sadatta kertaa pelissä. Miten Katrien pokka pitää, jaksaa vielä hymyillä.
Ikäänkuin Katrie olettaa että suurin osa katsojista on debiilejä ja täysin aivottomia. Miks ei sano, että kyllä te kaikki tiedätte mikä kaupunki on kyseessä kun tämä sama on ollut satoja kertoja täällä.
Nyt on kaikista vaikein kierros sanoi Katrie😂
On se vaikeaa näille tyypeille täällä, että eivät vieläkään tajua tämän ohjelman pointtia. Kyllä on heidän aivosoluilla vähän hommia.
Vierailija kirjoitti:
On se vaikeaa näille tyypeille täällä, että eivät vieläkään tajua tämän ohjelman pointtia. Kyllä on heidän aivosoluilla vähän hommia.
Ja sinä olet Täydellinen ja Ylivertainen Ihminen ja Ainoa joka tajuaa ohjelman pointin ja saat poistattaa kaikki muut kommentit? Olet huvittava. Kyllä tänne muutkin saa kommentoida. Olet se jonka mielestä kaikki on p askaa. Hankkisit elämän. Tai ainakin työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet Täydellinen ja Ylivertainen Ihminen ja Ainoa joka tajuaa ohjelman pointin ja saat poistattaa kaikki muut kommentit? Olet huvittava. Kyllä tänne muutkin saa kommentoida. Olet se jonka mielestä kaikki on p askaa. Hankkisit elämän. Tai ainakin työpaikan.
Joo kaikki normaaliälyiset tajuavat heti ohjelman juonen, mutta täällä on tämä yksi Ylivertainen, joka poistattaa heti kaikki vähempiälyiset viestit, siis hänen mielestään vähempiälyiset. Vaikka itse lukeutuu heihin.
Poistata tämäkin, ja todistat olevani oikeassa.
Oho, miten täältä ihan normaalit mielipiteet poistetaan?! Mikäs keskustelu palsta tämä on, huhhu. Siis täälläkö saa vaan kehua ko.ohjelmaa?
Ihmettelen samaa. Tämä on kuitenkin Tähtiarpa keskustelu. Eihän kaikki voi olla mitenkään samaa mieltä ohjelmasta.
Täällä on tämä yksi Ylivertainen, joka on poistattanut lukuisia kommentteja täällä kun kommentoijat ovat ihmetelleet ohjelmaa, ja kuitenkin vain Hän ymmärtää ohjelman juonen ja huijauksen. Aika noloa.
Vierailija kirjoitti:
Parhaimpia ovat nämä pari, jotka vastaavat minulle. Also, en ole ikinä ymmärtänyt miksi suomalaiset kuvittelevat, että kamalin loukkaus on sanoa toiselle mene töihin. Itse kun ovat täällä samaan aikaan kirjoittamassa kommenttejaan, joten eivät he missään töissä ole. Eivät tietysti huomaa sitä pikkuseikkaa vihan huumassaan. Tämä maa on mitä on. Noloa wink wink. Odotetaan mitä nyt vastataan.
Siis vauva.fi on palkannut kyyläreitä jotka ohjaavat keskusteluja. Toki kone poistaa heti n ja m sanat😁Arpa on kyllä hurja kusetus, kuinka saa jatkaa vuodesta toiseen monta tuntia päivässä?Jannella oli sentään ne aidot koirat🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimpia ovat nämä pari, jotka vastaavat minulle. Also, en ole ikinä ymmärtänyt miksi suomalaiset kuvittelevat, että kamalin loukkaus on sanoa toiselle mene töihin. Itse kun ovat täällä samaan aikaan kirjoittamassa kommenttejaan, joten eivät he missään töissä ole. Eivät tietysti huomaa sitä pikkuseikkaa vihan huumassaan. Tämä maa on mitä on. Noloa wink wink. Odotetaan mitä nyt vastataan.
Noita perästä huutajia ärsyttää nyt vain se, että eivät ihan yhtä vapaasti nyt voi haukkua soittajia ja juontajaa. Koska sitähän tämä sivu on ollut koko ajan. Ei oikeastaan kirjoiteta mitään muuta kuin haukkumista milloin soittajista ja milloin juontajasta. Muuta keskustelua ei pahemmin tapahdu. Onko sitten että ihmisten mielestä keskustelu on ainoastaan haukkumista. Vissiin. Vauva sivulla on selvät säännöt miten voi ilmaista asiansa ja mikä ei ole sopivaa. Enpä usko että moni on lukenut säännöt. Ei heidän texti ainakaan osoita sitä.
Mihin täältä häviää viestejä ja miksi? Kun ei ole olleet pahojakaan?
Heipparallaa, mitäs täällä tänään , oliko Maarianhaminaa?
Vierailija kirjoitti:
Heipparallaa, mitäs täällä tänään , oliko Maarianhaminaa?
Juu oli.
Eli tänne ei saa kommentoida muut kuin hän Ylivertainen Ihminen, kaikki muut ovat s o n taa?
Koska huijaavat tyhmiä katsojia. "Olet varmasti ainoa joka tietää oikean vastauksen" jne.