Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1604)
Kristiinankaupunki oli ja näkyi heti kun tv:n avasin. Kummaa, et juontaja valitti vaikeaksi. Tiesikö vastaaja kuitenkin?
Saisiko tarkennuksen mikä on haukkumista? Olen huomannut että normaali mielipiteet tästä ohjelmasta menee myös heti poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Saisiko tarkennuksen mikä on haukkumista? Olen huomannut että normaali mielipiteet tästä ohjelmasta menee myös heti poistoon.
Jos ei enää tiedä mikä on haukkumista, on asiat huonolla mallilla. Onko haukkuminen niin tavallista nykyään täällä, että sitä katsotaan normaaliksi? Haukkuminen on alhaisesti puhumista, tai täällä siis kirjoittamista, esim juurikin ohjelmaan soittajista. On haukuttu ne tyhmiksi vaikka kuinka monta kertaa. Ei ole niilläkään paljon älliä, jotka haukkuu muita ihmisiä. Myöskään juontajan haukkuminen ei auta keskustelua mitenkään. Melkisti kaikki jo tietää, että mitä juontaja sanoo, kuuluu pelin henkeen. Ei, että juontaja muka näyttelee tyhmää tai on tyhmä. Mutta sitä hoetaan täällä jokainen päivä. Miten on mahdollista ettei voi vaan puhua ohjelmasta ja vaikkapa arvailla vastauksia? Pitääkö keskustelun olla aina nälvimistä?? Ja sitten suututaan kun ne kommentit poistuu vaikka ne on sääntöjen vastaisia. Onko kukaan lukenut sääntöjä täällä ollenkaan? Ei siltä vaikuta.
Helsinki, Mikkeli, Joensuu, Espoo, Kuopio. Vaikka tämä meneekin nyt ohjelman loppuun asti.
Onkohan juontaja koulutettu psykolokiseen maninipulointiin? Ohjelma täyttää mielestäni kyseiset menetelmät. Esim. Luodaan kiireen ilmapiirin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan juontaja koulutettu psykolokiseen maninipulointiin? Ohjelma täyttää mielestäni kyseiset menetelmät. Esim. Luodaan kiireen ilmapiirin.
Jaa tarkoitat siis Kanaa, Jannea, sitä nuorta miestä, onko se yksi Anne Marie nimeltään ja ketäs muita on ollut juontamassa näitä samoja ohjelmia? No enpä usko että he ovat kouluttautuneet siihen.
Vierailija kirjoitti:
Yhden tyypin kommentit poistetaan täältä automaattisesti. Jos et ymmärrä tämän sivun sääntöjä, kirjoita muualle. Et tee mitään muuta kuin valitat ja spämmäät. Joka päivä samat valitukset. Ne poistetaan. Jos ohjelma vaivaa sua niin paljon, älä katso. Sulla on jotain mielenterveysongelmia ja tarvitset apua. Toivottavasti saat sitä. Psykiatri varmaan osaa auttaa sua ja saat lääkitystä.
Lopetan tähän palstalle kirjoittamisen tänään. Tämä viesti on viimeinen. Mutta jatkan muualla ohjelman arvostelua. Ja ilmeisesti viesti on mennyt johonkin perille kun roskalehti teki tästä jutun.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011468966.html
Näin tehdään tähtiarpaa
Ompa oikein välikädet jukka ja seija mainittu.
Siis säännöt?! Kyllä täältä on poistettu paljon muitakin kommentteja, ei ole todellakaan kaikissa poistetuissa haukuttu ohjelmaa, juontajaa eikä soittajia. Eriävät mielipiteet,ihmettelyt yms häviää nopeasti. Tällä palstalla on paljon keskusteluja missä on monenlaisia mielipiteitä eri asioista, kyllä olisi tyhjää täynnä jos samalla linjauksella menis kommentit poistoon kuin täällä. Mikähän tästä aiheesta tekee niin ylisuojellun??!
Vierailija kirjoitti:
Siis säännöt?! Kyllä täältä on poistettu paljon muitakin kommentteja, ei ole todellakaan kaikissa poistetuissa haukuttu ohjelmaa, juontajaa eikä soittajia. Eriävät mielipiteet,ihmettelyt yms häviää nopeasti. Tällä palstalla on paljon keskusteluja missä on monenlaisia mielipiteitä eri asioista, kyllä olisi tyhjää täynnä jos samalla linjauksella menis kommentit poistoon kuin täällä. Mikähän tästä aiheesta tekee niin ylisuojellun??!
Naurattaa, että Tähtiarpa on sulle näin tärkeä. Mieti elämääsi.
Lukekaa esim Anneli Auer keskustelu, mites siellä saa ko.henkilöstä kirjoittaa ihan mitä vaan ja monesta muusta henkilöstä,asiasta. Mutta jos arpa ohjelman juontajista kirjoittaa kommentin, on se lähes rikos, äkkiä poistoon. Naurettavaa todellakin. Ei ole tärkeä ohjelma, nyt kirjoitan periaatteesta ja jonkun ihan omista säännöistä.
Joku täällä ei ymmärrä, että esim Auerista kirjoitetut kommentit ovat poistamisen arvoisia, trollaamista ja sääntöjen vastaisia. Eipä ole minun ongelma, ettet tajua poistattaa niitä. Turha valittaa jostain mitä joku muu on ymmärtänyt.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008855135.html
ton kun saisi taatusti maailman kiihoittavin suomalaisnainen
Täällähän on aikamoista, kuulemma menee haukut,trollit poistoon,silti täällä saa vapaasti nimitellä ,haukkua muita mt ongelmaiseksi,kehotetaan psykiatrille jne ja näitä ei sitten poisteta. Mitäs tämä sitten on? Aika mielenkiintoista. Olisi kiva kuulla perustelut vai eikö säännöt koske kaikkia?
Hyvä kun jatkat muualla👍esim. Kaks plus keskustelu palstalla saa kommentoida asioista niiden oikeilla nimillä. Sinne ei pystykään tekemään tämän keskustelun haltija poistoja. Ei ehkä sitten naurata vaan kannattaa mennä psykiatrille,lääkkeet ym.
Hyvä kun välikädet jukat, seijat mainittu.Joka pv kierroksen nopeimmat😁olen yrittänyt monta krt, mutta ei ole "nimeä" minulla,en pääse ikkään läpi.Huono minulla vaan tuuri😆
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun välikädet jukat, seijat mainittu.Joka pv kierroksen nopeimmat😁olen yrittänyt monta krt, mutta ei ole "nimeä" minulla,en pääse ikkään läpi.Huono minulla vaan tuuri😆
Et ole yrittänyt kertaakaan soittaa ohjelmaan. Älä valehtele. Väitätkö muka, että käytät rahasi ja soitat tähän ohjelmaan monta kertaa, josta valitat ja vikiset täällä viisi päivää vkossa? Et takuulla. Joka kerta kun soitat, se maksaa. Miksi sitten valitat täällä ohjelmasta, kun kerta olet sen fani ja yrität monta kertaa päästä läpi ohjelmaan?
Mikäs poliisi se sieltä huutelee😅sinähän et sitä päätä etkä tiedä olenko soittanut vai en. Se näköjään harmittaa suuresti🤭kaikkea et hallitse, vain tämän keskustelun täällä. Onneksi kohta koittaa arki voi taas yrittää kilauttaa ohjelmaan. Tietysti olen fani, enhän muuten täällä olisi.
Tolle yhdelle valittajalle. Tässä vastaus. Lue säännöt miten keskustellaan ja sitten viestisi ei poistu. Kuinka vaikeaa tuo on ymmärtää? Jos haukut ja trollaat, kommenttisi poistuu.