Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1221)
Vierailija kirjoitti:
On se jännä, että miesjuontajaa kehutaan hyvästä työstä mutta naisjuontajaa haukutaan samasta työstä? Miesjuontajakin jankkaa "täällä sitä ollaan ja odotellaan" mutta naisjuontajan jankkaus on pahempaa? Outoa.
Miesjuontaja on paljon luontevampi kuin vakinainen. Mies osaa ottaa asiakkaan hyvin, kun kyselee kuulumisiakin. Niin selvää.
Onkohan taas Nadia tai Dataa kirjekuoressa? Ovat olleet ennenkin, eivätkä todellakaan ole perusmuodossa olevia suomenkielisiä sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan taas Nadia tai Dataa kirjekuoressa? Ovat olleet ennenkin, eivätkä todellakaan ole perusmuodossa olevia suomenkielisiä sanoja.
Kirjekuoressa oli sana Malja, soittaja vastasi Halla. Jos jotakin kiinnostaa.
Olipa kiva ohjelma tällä kertaa, eteni sujuvasti kun ottivat puheluita, joskus ärsyttävän kauan kun aikaa kulutetaan.
Tänään soittaja ehdottaa sanaa josta epäselvyyttä. Hyväksytään samma, joka myöhemmin perutaan. Soittaja lausui s=ess, n=en, elikkä Sanna (ei olisi sopinut). Ennen kyseiset kirjaimet lausuttiin niin. Edesmenneeltä äidiltäni kuullut. Itse olen syntynyt 50-luvun lopulla.
Jatkoa edelliseen. Äitini oli syntynyt 1920. L=el, m=em, n=en, s=ess. Käsittääkseni soittaja oli iäkkäämpi ihminen. Selventääkseni kerron.
Vierailija kirjoitti:
Tänään soittaja ehdottaa sanaa josta epäselvyyttä. Hyväksytään samma, joka myöhemmin perutaan. Soittaja lausui s=ess, n=en, elikkä Sanna (ei olisi sopinut). Ennen kyseiset kirjaimet lausuttiin niin. Edesmenneeltä äidiltäni kuullut. Itse olen syntynyt 50-luvun lopulla.
Miksi sammaa ei hyväksytty? En oikein tajunnut. Sehän on esim kylän nimi parissa maassa. Eikö niitä hyväksytä? En tiedä tarkoittiko soittaja sitä vai jotain muuta, ehkä jotain muuta kun harva suomalainen tietää Samma kylät.
Vierailija kirjoitti:
Balasz ei ole kaikkein paras juontaja automerkkipeliin, koska kirjoittaa taululle tooooosi hitaasti, eikä aina pysy perässä vastauksissa. Ja automerkkipeli on huijausta jne.
Ihan hyvin juontaa ja kirjoittaa. On persoonallinen juontaja. Parempi kuin ne muut. Juttelee eikä vaan tenttaa soittajia. Ja koko ohjelma on huijausta, ei vain tämä automerkkipeli.
Arvaan että tämä peli menee loppuun asti ja loppupotti on 2000 euron lahjakortti ja uudesta ehdotuksesta saa tonnin lahjakortin. Auto alkaa M kirjaimella. Välillä voisi vaihtaa kirjainta että tulis jotain jännitystä peliin. Hyvä juontaja kylläkin. Ihan mukava kuunnella häntä tausta äänenä.
Miksi Katrie ei ole juontamassa?
Vierailija kirjoitti:
Katrie on lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katrie on lomalla.
Ok, kiitos vastauksesta
Miksi tuo vauxhall on kirjoitettu väärin W:llä ja hylätty???
Vauxhall Motors Limited ['vɒksɔl] on Stellantis-konserniin kuuluva brittiläinen autonvalmistaja. Kaikki nykyisistä Vauxhall-malleista ovat oikeanpuoleisella ohjauksella varustettuja Opeleita.
Vierailija kirjoitti:
Vauxhall Motors Limited ['vɒksɔl] on Stellantis-konserniin kuuluva brittiläinen autonvalmistaja. Kaikki nykyisistä Vauxhall-malleista ovat oikeanpuoleisella ohjauksella varustettuja Opeleita.
Koska x kirjainta ei ole pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska x kirjainta ei ole pelissä.
Niinpä. Kantsii vähän katsoa kirjaimia eikä mölistä turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjekuoressa oli sana Malja, soittaja vastasi Halla. Jos jotakin kiinnostaa.
Tiistaina sanataulukossa oli jo valmiina sana Kaija. Ihmetytti jo silloin miksi tuo malja silloin oli ok?
Ihmisillä on nolla aivoja päässä jotka valittaa täällä, että juontaja huijaa. Erityisesti tuo tyyppi, joka kirjoittaa kaikki lauseet yhteen eikä ymmärrä välilyöntiä. Juontajat eivät tätä ohjelmaa kehittäneet. Vauva palstalla valitus ei auta ohjelman loppumiseen, jos niin kuvittelet, välilyöntivammainen.
Mahdotonta arvata vastausta ilman ekaa kirjainta.
No ON todellakin! Mitä sinä täällä iniset? Mene puolustamaan ohjelmaa heidän sivuille!