Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähtiarpa

Vierailija
27.02.2025 |

Menin helppoon,  soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut  minua vaikka  minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.

Olin tarkoituksella sinisilmäinen ,  koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että  arpaonni ei osunut kohdalle 

..näinkö ne kerää rahaa. 🤣

Kommentit (1329)

Vierailija
1061/1329 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoa?? Verbi, miksi kelpasi?

Vierailija
1062/1329 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoa sanan perusmuoto on kadota. Eikös etsitä sanaa joka täytyy olla perusmuodossa!? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1329 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapea.

Vierailija
1064/1329 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juontaja sentään sanoo, että tuhannen euron lahjakortti, eikä vaan että voitit tuhat euroa. Sanoo kuten pitääkin sanoa.

Vierailija
1065/1329 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alettu lukemaan kaikki taululla olevat sanat näköjään. Ihan kuten Katrie. Ei mitään eroa juontajilla.

Vierailija
1066/1329 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sentään sanoo että lahjakorttina voitto. Näin se pitääkin, muut hokee vaan rahapottia. 

Vierailija
1067/1329 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja elukka on jokin eksoottinen jota kukaan ei tiedä. Tuon tiesi heti kun ohjelma alkoi.

Vierailija
1068/1329 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja elukka on jokin eksoottinen jota kukaan ei tiedä. Tuon tiesi heti kun ohjelma alkoi.

Arvasit oikein. 

Vierailija
1069/1329 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas tuollainen outo eläin KUDU..en ole kai koskaan kuullutkaan...ajattelin siihen kala sana...mutta arvasin ettei se ainakaan niin helppo yksinkertainen voi olla...aina jotain mitä ei monikaan varmaan tiedä tule ajatelleeksi...

Vierailija
1070/1329 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja taas tuollainen outo eläin KUDU..en ole kai koskaan kuullutkaan...ajattelin siihen kala sana...mutta arvasin ettei se ainakaan niin helppo yksinkertainen voi olla...aina jotain mitä ei monikaan varmaan tiedä tule ajatelleeksi...

Kudu on kyllä aika tuttu eläin. Meillä koulussakin opetettiin siitä. Ja olen 60 vuotias siis eli en mikään eilen kouluja käynyt. 

Vierailija
1071/1329 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kudu on kyllä aika tuttu eläin. Meillä koulussakin opetettiin siitä. Ja olen 60 vuotias siis eli en mikään eilen kouluja käynyt. 

'

Missä koulussa opetettiin tietämään kudu, ei ainakaan kansakoulussa, enkä usko että yhteiskoulussakaan.

Vierailija
1072/1329 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minäkin vanhempi henkilö...mutta eipä ollut minulle tuttu eläin...sellaista ...

Vierailija
1073/1329 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

Missä koulussa opetettiin tietämään kudu, ei ainakaan kansakoulussa, enkä usko että yhteiskoulussakaan.

En tiedä mikä kansakoulu tai yhteiskoulu on kun minun aikaan ei ollut niitä. Meidän peruskoulussa opetettiin. Gnu meni samaan syssyyn. 

Vierailija
1074/1329 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

ihme nipotusta taas. Mistä sä tiedät mitä muiden koulussa on opetettu? Hyväksy vaan että muille on opetettu mutta sulle ei. Onko tää niin vaikeeta?

Vierailija
1075/1329 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

ihme nipotusta taas. Mistä sä tiedät mitä muiden koulussa on opetettu? Hyväksy vaan että muille on opetettu mutta sulle ei. Onko tää niin vaikeeta?

Joo kudu on ihan normaali sivistystä. Sääliksi käy jos tätä eläintä ei tiedetä.

Vierailija
1076/1329 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain meni tunteisiin kun ei tiennyt kudua 😂. Pitkän tarinan jaksoi kirjoittaa. 

Vierailija
1077/1329 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain meni tunteisiin kun ei tiennyt kudua 😂. Pitkän tarinan jaksoi kirjoittaa. 

Jep. Tyypit, jotka reagoi noin vakavasti, pelkäävät etteivät itse tiedä mitään. Ja näinhän se on. 

Vierailija
1078/1329 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaveri kylässä ohjelman aikana. Hän arveli kalan olevan, mut sanoin että yleensä joku tuntemattomampi eläin useimmiten.

Vierailija
1079/1329 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kaveri kylässä ohjelman aikana. Hän arveli kalan olevan, mut sanoin että yleensä joku tuntemattomampi eläin useimmiten.

Kala on jo alunperin väärä vastaus koska kaloja on monta erilaista. Sama kuin sanoisi vain lintu. Mikä lintu?? Sitten varmaan vastaus nisäkäs käy myös. 

Vierailija
1080/1329 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna.automerkkiä etsimään.että saatte 1000€ lahjakortin jakamatta.