Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1137)
Tuo jatkuu vielä kahteen. Kun on kaksi ruudukkoa.
Tahallaan soittivat jollekin joka on joskus soittanut.
Oli määrä olla viimeinen tarjous ja pelin loppu mutta kyllä sitä vaan nostettiin pottia ja tämä pelataan loppuun asti. Eivät takuulla jätä kahta kohtaa tyhjäksi.
Meinasin aiemmin kirjoittaa että taas soittavat jollekin joka on muinoin osallistunut eikä tiedä mistä on kyse. Juuri niin kävi.
Tuotanto ihan peestä! On kyllä ihme touhua kun samat kilpailut pyörii päivästä toiseen, naurettavaa! Samat kaupungit toistuu jatkuvasti, voi luoja.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin aiemmin kirjoittaa että taas soittavat jollekin joka on muinoin osallistunut eikä tiedä mistä on kyse. Juuri niin kävi.
Juuri noin käynyt monet kerrat. Eivät halua jakaa euroakaan ja siksi ottavat jonkun joka ei ole edes katsonut ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin käynyt monet kerrat. Eivät halua jakaa euroakaan ja siksi ottavat jonkun joka ei ole edes katsonut ohjelmaa.
Ohjelmasta soitellaan ihan vaan jollekin. Ja myös sellasille jotka ei koskaan ole edes soittanut 0600 0 3000 huijausnumeroon.
Vierailija kirjoitti:
Kiva uusi juontaja.
Joo, Katrie on Turkissa näköjään lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Kiva uusi juontaja.
Ja hyvin sanoo, että voitto lähtee lahjakortin muodossa.
Nyt on asiallinen juontaja. Tämä ukkeli.
Vierailija kirjoitti:
Mies. Ei hän sentään ukkeli ole.
Vierailija kirjoitti:
Mukava nähdä uudet kasvot, mutta samat lauseet on joten Katriea ei voi syyttää niistä lauseistaan.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy poikaparka, kun joutuu juontamaan tuollaista paskaa. Näkee naamasta, että häntä tympii, kun ei ole paljon soittajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava nähdä uudet kasvot, mutta samat lauseet on joten Katriea ei voi syyttää niistä lauseistaan.
Niinpä. Ihan samat lauseet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy poikaparka, kun joutuu juontamaan tuollaista paskaa. Näkee naamasta, että häntä tympii, kun ei ole paljon soittajia.
Itsepähän on pestin ottanut. On soittajia mutta venyttävät ohjelma aikaa että ihmiset soittaisivat kun luulevat ettei kukaan soita.
Mistä tiedät eivät pelaa bingoa myös?? Ihmeellistä olettamista ihmisistä joita et tunne.