Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1136)
Mikä ylläri! Kohta haetaan Porvoota😂
Vierailija kirjoitti:
Mikä ylläri! Kohta haetaan Porvoota😂
Eihän nuo muuta keksi pelataan joka toinen päivä että saadaan eläkeläisten mukaan kilpailuun jonka kaikki tietävät saadaan rahastettua eläkeläisten rahat tähän huijaus ohjelmaan.
Ja ihan mieletöntä hehkuttaa kun oli taas niin haastava.
Vierailija kirjoitti:
Lappa on sana. Turhaa ihmetellä sitä. Vähän kun sivistää itseään, oppii uutta.
Oulun seudulla sanotaan vispipuuron olevan lappapuuro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulun seudulla sanotaan vispipuuron olevan lappapuuro.
Murteet on kyllä ihania.
Myös asianajaja käy. Tämähän ei ole kirjekuori kysymys!?
Vierailija kirjoitti:
Lastentarhanopettaja
Maatalouslomittaja
Parturi-kampaajakin olisi käynyt 5 A kirjaimiseen ammattiin.
Mikä se vastaus lopulta oli? En saanut selvää.
Kukaan ei tiiä, todella haastavan vaikea🤣MAARIANHAMINA, miljoonas kerta varmaan😂näytetäänkö jo vastaus tuotanto kun on niin haastava😆
Ja tietysti Maarianhamina joka ihan liian vaikea.
Siis eikö mitään muuta ,uutta voida keksiä, huhhu, tämä on jo naurettavaa lätinää.
Jaahah. Ei soitettu kierroksen parhaalle pelaajalle kun ei tiennyt mistä on kyse. Ei yllätys kun on ennenkin tuota tehty.
Ja aika jännä kun Jukkakin aina kierroksen paras soittaja pelin alussa monta kertaa😅Uskomaton "tuuri" joka päivä😆ja näitä muitakin vakisoittajia joka lähetyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Jaahah. Ei soitettu kierroksen parhaalle pelaajalle kun ei tiennyt mistä on kyse. Ei yllätys kun on ennenkin tuota tehty.
Siitä sai käsityksen että teko oli tietoinen kun eivät halunneet jakaa tonnin lahjakorttia kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä sai käsityksen että teko oli tietoinen kun eivät halunneet jakaa tonnin lahjakorttia kenellekään.
Järki ja kello meni nollille kun on pelattu 20min.