Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1136)
Vierailija kirjoitti:
Oottavat et vastataan Maserati mut ei oo se.
Mutta tyhmiä soittajia löytyy kerrasta toiseen. Tulee Skodat ja Volkkarit, vaikka koskaan ei ole jokaisen tietämä merkki. Sitten viitataan aina tuohon Maseratiin kirjainten lukumäärällä ym. Taas jäi isompi potti jakamatta, yllätys, yllätys.
Osaako tuo yksi kirjoittaja kirjoittaa mitään muuta ikinä kuin haukkua ihmisiä tyhmiksi. Vaihda jo levyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako tuo yksi kirjoittaja kirjoittaa mitään muuta ikinä kuin haukkua ihmisiä tyhmiksi. Vaihda jo levyä.
Mistä oletat, että on sama kirjoittaja? Minä olen tuon kirjoittanut, enkä ole täällä ketään ennen tyhmäksi haukkunut.
kannattiko haukkua ketään tyhmäksi edes ekaa kertaa? Ei.
Mitä varten ohjelmalla ei ole O kirjaimia käyttää? Aina laitetaan sen tilalle 0 eli nolla. Parkan0.
Vierailija kirjoitti:
Miten olis käynyt jos joku olisi aika alussa tarjonnut Maseratia? Noin on tapahtunut joskus. Millainen loppu olisi ollut?
Kyllä jaksaa jankata jos kukaan ei tiedä potti jää tänne eilen onnistui jäi varmaan hyvä mieli kyllä taas räpylät heiluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olis käynyt jos joku olisi aika alussa tarjonnut Maseratia? Noin on tapahtunut joskus. Millainen loppu olisi ollut?
Noh millainen oli se loppu sitten, jos tuo on tapahtunut aiemmin? Kai tiedät, kun sanot niin on käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh millainen oli se loppu sitten, jos tuo on tapahtunut aiemmin? Kai tiedät, kun sanot niin on käynyt.
Kerran haettiin myös M kirjaimella alkavaa merkkiä ja joku ehdotti Maseratia. Oikea oli jokin lyhyt merkki alkoi Ma: lla ja odottivat et vastataan Mazda. Oli joku muu viiskirjaminen outo merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran haettiin myös M kirjaimella alkavaa merkkiä ja joku ehdotti Maseratia. Oikea oli jokin lyhyt merkki alkoi Ma: lla ja odottivat et vastataan Mazda. Oli joku muu viiskirjaminen outo merkki.
Hakivat Matra merkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjaimella alkavia erikoisia automerkkejä on vaikka muille jakaa.
Taisi olla tuotannon soittajia alussa kun ehdottivat älyttömiä, kuten Ahvenanmaa. Jokainen tietää ettei se ole kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla tuotannon soittajia alussa kun ehdottivat älyttömiä, kuten Ahvenanmaa. Jokainen tietää ettei se ole kaupunki.
Ei jokainen tiedä. Ei pidä yleistää ikinä. Maapallolla on hyvin monta ihmistä jotka eivät tiedä. Myös Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä usko, ei kaikki ole hyviä maantiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jokainen tiedä. Ei pidä yleistää ikinä. Maapallolla on hyvin monta ihmistä jotka eivät tiedä. Myös Suomessa.
Just näin. Suomessa asuu myös paljon ulkomaalaisia ihmisiä, joita ei vois vähempää kiinnostaa Ahvenanmaa. Nämä ylimieliset jokainen tietää kommentit ovat aivan tajuttomia. Näyttää vain miten ahdasmielinen tyyppi on itse.
Onko muut huomanneet että klo.12 alkaneessa tähtiarpa ohjelmassa ei ääni ja kuva ole ollut synkassa vähään aikaan.