Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1136)
Vierailija kirjoitti:
Täh? Olin viisi minuuttia muualla ja oli aiempi peli vielä käynnissä ja nyt yhtäkkiä onkin jo 9 kaupunkia kirjoitettu taululle. Miten on mahdollista?
Ne olivat siellä heti valmiina, viimeistä vaan haetaan, joka on Hyvinkää.
Mitä itua laittaa 9 muuta kaupunkia ollenkaan. Etsi vain Hyvinkäätä. Vinkki oli jo alussa että se on Hyvinkää.
Katrie on taas tänään varsin vaisu ja ponneton juontaja. Miksei tuolle akalle voida antaa potkuja, kun häntä ei päivänselvästi kiinnosta kyseinen työ.... Kohta maikkarilla pääsee taas ääneen iloinen Anne-Mari, joka on vähällä tukehtua nauruunsa. Ei se Anne-Marinkaan teatraalinen käkätys mitään kivaa katseltavaa ole, mutta on sekin parempi kuin tuollainen työhönsä tympääntynyt hymytön Katrie.
Ja sitten mtv3 ja samat maksetut soittajat heti linjoilla😂Seija,jukka jne ja lopussa eivät ikinä pääse läpi. Aika outoa😆
Siis aina pyörii samat kaupungit joka kanavalla, on kyllä uskomatonta touhua. Tosi noloa tuo länkytys kun on niin haastavaa,vaikeeta. Miten näitä kehdataan edes näyttää tv??!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juontajasta tulee ärsyttävämpi joka ikinen päivä. Ja juu ei varmasti tietokilpailut lopu kun pelaavat samaa peliä kaksi kertaa viikossa.
Tyhmyys tiivistyy päiväpäivältä tuotannolta että juontajalta samaa peliä pelataan päivästä toiseen laitetaan sama kilpailu montakertaa viikossa että saadaan papoilta ja mummoilta pankkitili tyhjäksi kun tietävät vastauksen soittelevat montakertaa katsokaahan seuraavaa puhelin laskua mihin ne eläkerahat menivät sama huijaus toistuu mtv3 heti kun pili on päättynyt mtv4 juontaja hokee ottakaa karttakirja esiin ja katsokaa sieltä suomen kaupunkia sieltä löytyy vastaus elää 1970 lukua olisikohan aika siirtyä 2000 luvulle Maarianhaminaa etsittiin kaksituntia kyllä on tavan jankkaamista koko v----n huijaus ohjelma.
Olen od
Niinpä. Millä vuoskymmenellä oikein juontaja elää, kun luulee ettei ihmiset voi muualta kuin karttakirjasta etsiä kaupunkeja? Säälittää. Nykyään myös ikäihmiset osaavat etsiä netistä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten mtv3 ja samat maksetut soittajat heti linjoilla😂Seija,jukka jne ja lopussa eivät ikinä pääse läpi. Aika outoa😆
En usko että he mitään palkkaa saa. Seija joskus voitti tonnin.
Milloin Eveon Tähtiarpa tulee?
Miksi munkin kysymys poistettiin, oli asiallinen??
Vierailija kirjoitti:
Vakio soittajat saaneet veronpalautukset kohta koittaa puhelin laskun aika sinne meni palautukset soitteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakio soittajat saaneet veronpalautukset kohta koittaa puhelin laskun aika sinne meni palautukset soitteluun.
Veronpalautukset tulee kuukauden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronpalautukset tulee kuukauden päästä.
Tai kahden kuukauden eli siis kohta.
Onkos tämä nyt vihdoin uusi peli? Kas kummaa.
Ihme, uusi peli. Etsitään eläintä, joku mamma soitti ,vastas vanha😁mutta jukat,seijat jne tietysti taas heti pääs läpi, iso ylläri😅
Vierailija kirjoitti:
Tämä yksi peli menee takuulla ohjelman loppuun asti. Hyvää perjantaita vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä yksi peli menee takuulla ohjelman loppuun asti. Hyvää perjantaita vaan.
Tuotanto tosi taukki kun ei heti tajunnut että tämä on melkein mahdoton peli ratkaista tuolla A kirjaimella. Ketä siellä on töissä? Puoliaivoisia?
No nyt näätä. Mutta entäs sitten?
Olikin kiva kun uudenlainen peli. Olisi voinut antaa olla A kirjaimella loppuun asti ja ottaa puheluita.
Vierailija kirjoitti:
Ihme, uusi peli. Etsitään eläintä, joku mamma soitti ,vastas vanha😁mutta jukat,seijat jne tietysti taas heti pääs läpi, iso ylläri😅
Kaija on vakio soittaja joka vastasi vanha.
Nimenomaan, ottaa netistä googlen auki ja kirjoittaa hauksi Suomen kaupungit aakkosjärjestyksessä, niin sieltä löytyi vastaus. Nytkin tuolta puuttuu Hyvinkää, mutta käsketään ottaa karttakirja esiin. No huhuh. Ja mä en ole nuori, vaan 80 v.