Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1137)
Mites on tänään juontaja tosi vaisu?! Täysin naama norsun v......
Vierailija kirjoitti:
Mites tuo kaikkitietävä ekaksi sanoi 15 ja nyt vaihtoikin sen 60, mutta ensin ehti haukkua muita vastaajia. Niin itsevarmana ilmoitti miten helppo on tehtävä, mutta itse kuitenkin vastasi väärin. Hah.
Olisi laittanut luvun 0---1000 eiköhän niistä jokin ollut oikein.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa, että on kuullut kehuja miten Sahari osaa juontaa monin verroin paremmin kuin itse. Satuin katsomaan lähetystä vahingossa jossa oli juontajana Stiina Sahari ( kai nimi on tuo?) Ja oli helppo todeta, ettei ollut jatkuvaa samojen mantrojen toistoa mitä tuo Katrie harrastaa. Onko potkut tulossa, toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa, että on kuullut kehuja miten Sahari osaa juontaa monin verroin paremmin kuin itse. Satuin katsomaan lähetystä vahingossa jossa oli juontajana Stiina Sahari ( kai nimi on tuo?) Ja oli helppo todeta, ettei ollut jatkuvaa samojen mantrojen toistoa mitä tuo Katrie harrastaa. Onko potkut tulossa, toivottavasti.
Mistä muka ois kuullut? Ei takuulla lue mitään keskustelupalstoja. Enkä usko potkut on tulossa. Veikkaat vääriä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, miksiköhän suljettiin.? kuitenkin harmiton päivittäinen ohjelma.
Vai on harmiton ohjelma🙄 Kaikki lähetykset on pelkkää paskanjauhantaa alusta loppuun asti. Työttömien ja eläkeläisten törkeää hyväksikäyttöä.
Ei tarvtse osallistua jos ei tahdo, näitä ollut jo vuosia. Ketkä voittaa ovat varmaan tyytyväisiä, kaverini voitti tvn .
En varmasti osallistu. Ja tiedän että tämä bisnes on pyörinyt jo 10 vuotta. Ihan varmasti kaikki sovitut voittajat ovat tyytyväisiä.
Ei mun kaveri ole mikä sovittu voittaja. Arvasta voitti tvn.
" Takia" ei ole perusmuodossa, se on prepositio.
Vain ammattilaisille? 😂😂😂😂 ei hyvää päivää!
Vierailija kirjoitti:
Ainahan Katrie on naama norsun v*tulla "juontaessaan" tuota huijausta. Ei edes yritä peitellä sitä että itseäänkin v*tuttaa olla tuolla...
Mutta äänestä on nyt kuultavissa että Katriella on flunssa. Se lienee vaisun olemuksen syy. Oikein toivon että Katrie joutuisi ottamaan saikkua ja tuuraamaan tulisi HYVÄ juontaja.
Lapua. Ja seuraavaan peliin jo.
Tuotanto ei ole pystynyt ratkaisemaan? Miksi sitten jatkoivat peliä? Ei vissiin saaneet nyhdettyä tarpeeksi rahaa, niin piti keksiä tämä uusi juju.
Vierailija kirjoitti:
" Takia" ei ole perusmuodossa, se on prepositio.
Soittaja sanoi tarkoittavan nousu-ja laskuvettä.
Googlasin takia sanan, nousuvesi on mainittu yhdessä kohdassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto ei ole pystynyt ratkaisemaan? Miksi sitten jatkoivat peliä? Ei vissiin saaneet nyhdettyä tarpeeksi rahaa, niin piti keksiä tämä uusi juju.
Tätä pelataan loppuun asti. Ja mitä?? Tuotanto on vihdoin pystynyt keksimään sanan. Aika outoa, että vasta pelin aloituksen jälkeen keksivät uuden sanan.
Tuonnehan saa sanoa mitä tahansa. Sana "laula" on monesti hyväksytty, vaikkei ole perusmuoto vaan käskymuoto.
Onko "maximaalinen vaikeustaso" uusikin ilmaisu? Ei ole vähään aikaan tullut katsottua ohjelmaa. Ja Stina Saheri: olisi todella hienoa jos välillä olisi joku muu juontaja kuin tämä samojen ilmaisujen Katrie. Tämän päivän jaffa-kilpailu poikkeaa kyllä käsikirjoitukseltaan kun 40,00 oli palkintona tosi pitkälle ja vielä lisärivi.
Vierailija kirjoitti:
Tuonnehan saa sanoa mitä tahansa. Sana "laula" on monesti hyväksytty, vaikkei ole perusmuoto vaan käskymuoto.
Katrien juontamisen aikana ei laula sanaa ole hyväksytty.
En varmasti osallistu. Ja tiedän että tämä bisnes on pyörinyt jo 10 vuotta. Ihan varmasti kaikki sovitut voittajat ovat tyytyväisiä.