Söin nyt sitten aamiaiseksi kaurapuuron herukoilla.
Oli pirkan herukka sekoitus. Hyvin maistui ja puurokin valmistui näppärästi mikrossa. Olen laihdutus kuurilla ja tarkoitus -5kg tässä kesän aikana. Vaan enpä oo laihtunut vaikka liikuntaakin tulee harrastettua ja ruokailut minimissä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Minä söin kaurapuuroa ja puolukoita. Tämä aamupuuro jo lukuisia vuosia.
Kannattaa säilyttää kaurapuurorutiini, monenlaisia terveysvaikutuksia.
Minun suosikki on ruiskaurapuuro. Puolet ruista ja puolet kauraa. Kaurapuuro on yksitoikkoista syötävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kakalla...
Lapset käyvät kakalla. Oletko vielä lapsi? Minä olen jo aikuinen ja kävin paskalla!
Kävit paskalla ,mennyt aikamuoto,käytkö nykyään kusella vai ruisleivällä?minä vaan kysyn vaikka asiahan ei minulle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kakalla...
Lapset käyvät kakalla. Oletko vielä lapsi? Minä olen jo aikuinen ja kävin paskalla!
Kävit paskalla ,mennyt aikamuoto,käytkö nykyään kusella vai ruisleivällä?minä vaan kysyn vaikka asiahan ei minulle kuulu.
??????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa kaveriksi raejuustoa tai vaikka paistettuja munia. Pelkkä puuro marjoilla on huono aamupala.
Tai jättää se puuro syömättä ja syödä vain ne ravitsevat ruuat, jotka mainitsit.
Väärin. Se juttu on se yhdistelmä. Jos syö pelkät lisukkeet, eivät kovin kauan pidä nälkää. Sitä paitsi munuaiset ei kestä liikaa proteiinia.
Liiasta proteiinista ei kukaan maininnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä puuroa syömällä laihdu. Nälkä vain on kahta kauheampi puuron jälkeen.
Syö ihmeessä ennemmin ravitsevaa ruokaa. Saatat sitten jopa laihtua.
Höpö höpö. Puuro on erinomaista ruokaa. Vähän proteiinia mukaan ja pitää hyvin nälkää monta tuntia.
Älä jauha paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä puuroa syömällä laihdu. Nälkä vain on kahta kauheampi puuron jälkeen.
Syö ihmeessä ennemmin ravitsevaa ruokaa. Saatat sitten jopa laihtua.
Höpö höpö. Puuro on erinomaista ruokaa. Vähän proteiinia mukaan ja pitää hyvin nälkää monta tuntia.
Älä jauha paskaa.
Itse kukin "jauhaa" paskaa, kun on kulunut sopivasti aikaa syömisestä ja suolen toiminta on normaalia!
Juu, puurossa ja marjoissa kuitua, joka on tärkeää