Söin nyt sitten aamiaiseksi kaurapuuron herukoilla.
Oli pirkan herukka sekoitus. Hyvin maistui ja puurokin valmistui näppärästi mikrossa. Olen laihdutus kuurilla ja tarkoitus -5kg tässä kesän aikana. Vaan enpä oo laihtunut vaikka liikuntaakin tulee harrastettua ja ruokailut minimissä.
Kommentit (27)
Söin nuorena aina kaurapuuron mustaherukalla, todella terveellistä on!
Apsunkehoonstressitilassasiksietlaihdu.Syöriittävästi,etteitulejumisenlisöksikunoletalamaissaalhaisenenergiantakia
Vierailija kirjoitti:
Söin nuorena aina kaurapuuron mustaherukalla, todella terveellistä on!
Siis mikä? Olla nuori vai kaurapuuro mustaherukalla? Jos jälkinmäinen, niin mikä tuossa se mainitsemisen arvoinen terveellisyys on?
Et sinä puuroa syömällä laihdu. Nälkä vain on kahta kauheampi puuron jälkeen.
Syö ihmeessä ennemmin ravitsevaa ruokaa. Saatat sitten jopa laihtua.
Noi on parhaita! Laitan lisäksi kookoshiutaleita ja oivariinia.
Vierailija kirjoitti:
Apsunkehoonstressitilassasiksietlaihdu.Syöriittävästi,etteitulejumisenlisöksikunoletalamaissaalhaisenenergiantakia
Kirjoitustyylistäsi päätellen olet syönyt liikaa kaurapuuroa!
Kannattaa ottaa kaveriksi raejuustoa tai vaikka paistettuja munia. Pelkkä puuro marjoilla on huono aamupala.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa kaveriksi raejuustoa tai vaikka paistettuja munia. Pelkkä puuro marjoilla on huono aamupala.
Tai jättää se puuro syömättä ja syödä vain ne ravitsevat ruuat, jotka mainitsit.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kakalla...
Lapset käyvät kakalla. Oletko vielä lapsi? Minä olen jo aikuinen ja kävin paskalla!
Vierailija kirjoitti:
Et sinä puuroa syömällä laihdu. Nälkä vain on kahta kauheampi puuron jälkeen.
Syö ihmeessä ennemmin ravitsevaa ruokaa. Saatat sitten jopa laihtua.
Höpö höpö. Puuro on erinomaista ruokaa. Vähän proteiinia mukaan ja pitää hyvin nälkää monta tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jättää se puuro syömättä ja syödä vain ne ravitsevat ruuat, jotka mainitsit.
Väärin. Se juttu on se yhdistelmä. Jos syö pelkät lisukkeet, eivät kovin kauan pidä nälkää. Sitä paitsi munuaiset ei kestä liikaa proteiinia.
Minä söin kaurapuuroa ja puolukoita. Tämä aamupuuro jo lukuisia vuosia.
Kannattaa säilyttää kaurapuurorutiini, monenlaisia terveysvaikutuksia.
Herukat on hyviä ja edullisia marjoja.
Onhan se täysjyvää? Kuitenkin, kyllä se pikkuhiljaa, kun elimistö ensin tottuu uuteen energiansaantiin ja kulutukseen.
Itse laitan yleensä aamupuuroon viinimarjaa tai margariinisilmän. Voisilmän laittaisin, mutta se on nykyään älyttömän kallista.