Huhupuhetta Mariannan lähdönsyystä
Näin luku Seiskan seksustelupalstalla:
Kuulin huhua että
Eräs verikoetulos olisi + ja kyseessä ei ole raskaus, eikä syöpä.
Kommentit (62)
Jos siltä on joku koepala otettu ennen taloon menoa ja aiemmin on melanooman sairastanut, niin aika oudolta ja välinpitämättömältä tuntuisi että menee taloon odottelemaan testituloksia. Ja että ei haluaisi lähteä itse pois kun kuulee että melanooma on uusinut vaan bb:n täytyy itse potkia M pihalle. Ja jos lähtee sen vuoksi, että syöpä on uusinut, niin ei haluaisi käydä kertomassa kavereille talossa vaan jättää kaiken avoimeksi ja muut jää huuli pyöreenä ihmettelemään. Jotenkin toi melanoomaselitys ei uppoa. Mutta voin olla väärässäkin.
tulosten odottelu ei välttämättä pysäytä elämää. Marianna on jo kerran melanooman sairastunut. Enää tässä vaiheessa kriisi en ole niin tuore. Elämän pysäyttämisen sijaan mieleen voi tulla ottaa elämästä kaikki irti mitä otettavissa on.
Mutta kyllä muakin mietityttää, että siinä vaiheessa kun/jos tulokset on tulleet niin "poistaminen johtui yksipuolisesti BB:sta"??? En usko myöskään melanoomaan. Varmaan jotain muuta sattunut.
kytätä V.I.P-asiakkaiden makkaria.
mitä jos se itse onkin tuotannon kätyri....
kytätä V.I.P-asiakkaiden makkaria.
Kerkesin jo sanoa miehelle kun kuulin tuosta Johanin sviittikuviosta, että tuotantotiimi tekee liian julmia ihmiskokeita noitten psyykellä.
vaan kyllä vakavasti aneminen ihminen on kertakaikkisen voimaton ja surkea eteensä tuijottaja. .
sivuilla joku kirjoittaa, että pk-huoneessa Marianna oli uhannut kuristaa Tuulin ja BB:n kysyessä onko uhka todellinen, Marianna ei ollut osannut antaa vastausta. BB:llä ei ollut muuta mahdollisuutta kuin poistaa neiti talosta.
sen jälkeen kun on ilmoittanut luovuttavansa eli siitä tuskin on kyse.
Eikä sen pää mitenkään 'levinnyt' tosta tuulista, oli ihan rauhallinen ja kova suustaan niin kuin ennenkin. Tietenkin sitä vitutti.
Mun mielestä se on ollut just tuommonen.
vaan kyllä vakavasti aneminen ihminen on kertakaikkisen voimaton ja surkea eteensä tuijottaja. .
Tutkiiko ne ihmisten perseet, vaatteista esim. vyötäröt, joihin voi piilottaa vaikka pienen koiran... en viitsi edes esitelmöidä enempää. Eikä niitä huumausaineita enää juurikaan tuollaiset pissikset piikitä suoneen, ne ottaa pommina tai vetää nekkuun niin ettei sitä isoveli ehdi edes tajuta.
sivuilla joku kirjoittaa, että pk-huoneessa Marianna oli uhannut kuristaa Tuulin ja BB:n kysyessä onko uhka todellinen, Marianna ei ollut osannut antaa vastausta. BB:llä ei ollut muuta mahdollisuutta kuin poistaa neiti talosta.
vaan kyllä vakavasti aneminen ihminen on kertakaikkisen voimaton ja surkea eteensä tuijottaja. Ainakin tämä mun sukulainen oli. Marianna oli mielestäni ihan samalla lailla energinen tai vetelä kuin muutkin tuolla talossa.
mulla on ollut itsellä Hb 78, mutta en mä eteeni tuijotellut ;-)
Tosin, en kyllä energinenkään ollut... Valkoinen ja väsynyt. Niin ja jalat ei oikein kantaneet.
Marianna on jo lähtiessään antanut tutulle ihmiselle (vaikka lääkärille nyt esimerkkinä), että jos tympääntyy, niin antaa kameran välityksellä sanan, eleen tai jonkin muun asian, joka tarkoittaa sitä, että tahdon pois täältä!
No tämä "lääkärisetä" on soittanut BB:n salaiseen numeroon ja kertonut Mariannan vakavasta tilasta ja Marianna pääsee talosta alle aikayksikön!!?
Kun kuitenkin oli kyseessä vain se, että Marianna huomasi, että jokun muu (huomaa: uusi asukas) oli kauniinpi kuin hän ja Johanille parempi.Marianna tunsi itsensä ulkopuoliseksi, halusi pois, antoi "merkin" ja pääsi kuin koira veräjästä!
Näin mä ajattelen :)
tehnyt jonkin rikoksen tms.? Mutta toisaalta sit taas viime vuoden bb:ssähän ne näytti sen Akin jutun ku joutui jättämään leikin kesken. Mielessä kävi myös tuo hiv. Tai jos joku läheinen vaikka sen ukko on tehnyt itsarin. Katotaan selviääkö asia sunnuntaina.
mutta jos hän kumminkin siitä huolimatta olisi halunnut jäädä, mutta tuotanto näki parhaaksi että Marianna poistuisi.
se että Marianna halusi itse jäädä taloon.
tälläiseksi on mennyt.
Tulin iltavuorosta ja ajattelin aukaista koneen ihan sitä varten, että voin aamulla töissä kertoa varmaa tietoa miksi Marianna hävisi, mutta täällä ei tiedetä!!! :(
Huomaa taas kuinka huonoksi on palsta mennyt.
että haluaisi jäädä taloon jos poikaystävä on tehnyt itsarin. Psykologinen silmä, älä jätä?
Jos siltä on joku koepala otettu ennen taloon menoa ja aiemmin on melanooman sairastanut, niin aika oudolta ja välinpitämättömältä tuntuisi että menee taloon odottelemaan testituloksia. Ja että ei haluaisi lähteä itse pois kun kuulee että melanooma on uusinut vaan bb:n täytyy itse potkia M pihalle. Ja jos lähtee sen vuoksi, että syöpä on uusinut, niin ei haluaisi käydä kertomassa kavereille talossa vaan jättää kaiken avoimeksi ja muut jää huuli pyöreenä ihmettelemään. Jotenkin toi melanoomaselitys ei uppoa. Mutta voin olla väärässäkin.