Huhupuhetta Mariannan lähdönsyystä
Näin luku Seiskan seksustelupalstalla:
Kuulin huhua että
Eräs verikoetulos olisi + ja kyseessä ei ole raskaus, eikä syöpä.
Kommentit (62)
minä epäilen myös jotain terveydellistä ongelmaa, hiv tai hebatiitti. Tai hän on salannut jotain huumetuomiota tms.
Se Tuulin kuristamisen uhkaaminen nyt on huuomoripuolen juttuja enmpi.
Sekä Marianna että Johan tietää ettei niille ole tulossa suhdetta, tosimaailmassa sitä ei kukaan edes harkitsisikaan. Johan on ollut Mariannalle lähinnä pehmolelun asemassa ja päinvastoin, ja Marianna tietää sen itsekin ja häntä harmittaa se ettei osaa ottaa rennosti Johanin muita kuvioita. Niin kuin M itse sanoi, kyllä se silti sattuu että Johan katselee muita, koska on tottunut siihen että nukutaan samassa sängyssä. Toiseen kiintyy sen verran, että on vaikea nähdä miten tämä rupeaa vokottelemaan muita.
Onnettomuus tai vakava sairaus tai kuolema lähipiirissä. Sitä mieltä minä olen.
Että haluaa pois, ei kestä kattella kolmea päivää niitten kahen VIP- juttua.
Samaten toissailtana taisi sanoa ettei kiinnosta/halua olla enää sielä. Haluaa pois.
Ainakin ASENNE joka ratkasee noissa viikkotehtävissä on kyseisellä neidolla ollu kyllä kateissa. Pahemmin kuin toisilla.
eikös psykologi kuitenkin tarkkaile heitä koko ajan ja juttele heidän kanssaan? ehkä hän on kokenut että olisi hyvä jos hän poistuisi talosta. Tai sitten tosiaan tuo melanooma, toivottavasti ei. Mulla ei ollut mitään missään vaiheessa Mariannaa vastaan, mulle oli ihan neutraali henkilö tuolla.
miksi muuten näin salamyhkäistä? Ennen aina jos on ollut jotain ongelmaa (Akin rikostuomio, Martinan sukulaisen kuolema) niin siitä on kuitenkin heti ilmoitettu. Nyt on niin salamyhkäistä että asiassa jotain muuta.
Kyse ei ole todennäköisesti sairaudesta vaan takana joku rikos tai BB siirsi hänet jonnekin toisaalle. Siihen viittaa se, että su tulossa videoklippi eikä hän itse ole showssa mukana.
Kyse ei ole todennäköisesti sairaudesta vaan takana joku rikos tai BB siirsi hänet jonnekin toisaalle. Siihen viittaa se, että su tulossa videoklippi eikä hän itse ole showssa mukana.
on sanonut Mariannalle, että hänen pitää poistua henkilökohtaisen syyn takia. Ja sitten lääkäri on kertonut sairaudesta. Silloinhan voisi sanoa, että BB poisti Mariannen yksipuolisesti. Ei BB:n ole hyvä mennä sanomaan, että "Tämä on Big Brother, Marianna, melanoomasi tarvitsee lisää hoitoa." Kyllä nämä asiat on ammatti-ihmisten kerrottava. Toivottavasti. Ja toivottavasti olen väärässä tuon sairauden suhteen ja Marianna olisi ok! Mielummin se hermoromahduskin.
haukkui uusien tyttöjen ulkonäköä ja sellainen haukkuminenhan on kiellettyä..
Mun mielestä toi tieto jostain vakavasta sairaudesta on ihan mahdollinen,
koska lääkäri antaa aina tiedon potilaalle. Eli isoveli ei olisi voinut tuota tietoa
Mariannalle päiväkirjahuoneessa antaa.
Mutta minä kuulin että Marianna olisi ollut stripparina Lahdessa...
mulle yx vitunhailee koko akka---ku ei vaan tulis vielä takaisin oksetus
koska eikös Marianna jo tiennyt sairastavansa melanoomaa ennenkuin meni taloon? Miten sitten yllättäen saisi tiedon siihen liittyvästä jutusta? Eikä se kyllä yhtään vaikuttanut siltä, että odottelisi jotain uutta syöpädiagnoosia talossa ollessaan. Päinvastoin.
Hohhoijaa, voiko joku oikeesti olla noin tyhmä?
Niiden sivuja sitten vaan selaamaan ;)
Joku psykologi on voinut katsoa Mariannan käytökseen vaikuttaneen liikaa väistämättä edessä oleva kuolema?
että aiemmin viikolla sattuneessa Aeroflotin turmassa olisi ollut mukana hänelle läheisiä ihmisiä.
Itsellekin tuli mileen joku tuon tyyppinen syy, en vain osannut yhdistellä asioita. Mutta Mariannahan on venäläistaustainen. Toivottavasti kyse ei kuitenkaan ole mistään noin kamalasta:(
jos omaisia kuollut lentoturmassa.
tulee sen verran nopeasti, ettei niissä viikkoja mene.