Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osakesalkku vain 10 % miinuksella

Vierailija
26.02.2025 |

Muita? 

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan lopettaa sijoittamisen. Ostin eilen Nordeaa ns. laskusta hintaan 11,44€. 2000kpl.

Kiva katsoa tämän päivän sulamista. Juuri nyt 10,62€. Hyvä minä.

Ei kannata panikoitua turbulenssissa. Nordea on ihan jaloillaan pysyvä firma. Mikä menee alas, nousee joskus taas ylös jne.

Nyt kun Kiina asetti vastatullit, meni kuppi nurin. USA:n pankkiosakkeetkin ovat taas lisäsyöksyssä. Harmi, että Nordea ei luisunut jo eilen.

Noh, laitoin Nordeat lihoiksi ja otin 1800€ tappiot yhdessä vuorokaudessa. Ennätysnopea tappiopyörähdys tällaiselle 90 000€ salkulle. Jo valitsin hullun hetken alkaa sijoittajaksi, kun aloitin joulukuussa 2024.

Noh, jos Nordea luisuu kympin alle, kokeilen kai uudestaan, toope kun olen.

Vierailija
162/164 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tappiot saa vähennettyä tulevaisuuden kurssinousuista. Nordea on aina mennyt kuin jojo.Kyllä se sieltä nousee.Kannattaa ostaa kun menee yhdeksään, koska vaikka laskee siitä, niin kurssi nousee yli kymppiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Varmaan parempi, etten vilkaise salkkuani ennen vappua. Tonneja katoaa joka suunnasta... joka ainoa rahasto miinuksella.. Japani, Pacific, Eurooppa, Global, Usa. Jopa se, joka oli vielä jouluna 20% plussalla on nyt -2%.

Investorista kadonnut 1500 euroa, Mantaan iskenyt jo tonnin lovi ja lisää luvassa. Nordeakin 500 euroa miinuksella. Olin todella typerä, kun ostin viime torstaina lisää osakkeita. Ainakin tämän hetken tiedon valossa. Mutta jos tariffeihin saadaan järkeä, niin ei niin paha siirto. Saapa nähdä. Ei kai tässä voi kuin odotella, köntsät on jo housuissa.

Vierailija
164/164 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Investor tänään -5,76%, Nordea -6,28% ja Mandatum -4,79%. Ei oikein menneet suorat osakevalintani nappiin. Noita ostettu tänä vuonna yhteensä 60 tonnilla. Ei jaksa enää edes laskea tappion syvyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi