Miten tienata normityön lisäksi nopeasti 1000e?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Assistenttina tuuraamassa. Ihan kiva työ,
Mistä tällaisen paikan löytäisi? Millaiset työajat? Pystyykö siis tekemään normityön lisäksi.
Mies = kesämökille vanhusten apumieheksi raatamaan.
Eikös tällainen miten tienaan tonnin ketju muuten ollut?
Vierailija kirjoitti:
Naiselle helppoa miehelle mahdotonta.
Jos sulle on mahdotonta tienata 1000 euroa ei pitäisi kutsua sua mieheksi.
Ikkunanpesuhommissa? Meillä ainakin jäi keväällä pesemättä kun mulla on olkapäävamma ja mies tekee kaikki muut hommat.
Laitoin just toiseen ketjuun, et meidän yhteismökille palkattiin ukko kirveen ja sahan kans.
150e / 8-h päivä käteen ja ylöspito päälle, ruoat ja juomat. Seuraavan kesän polttopuut tuli sillai valmiiksi.
Niitä teet viikon verran.
Paljonko sulla on palkka normityöstä? Jos tarvit tonnin käteen, niin saatat joutua tienaamaan bruttona kaksi. Pimeisiin hommiin?
Vierailija kirjoitti:
Johonkin lajiin erotuomariksi.
Aloitteleva tuomari pääsee tuomitsee vain nuorimpien juunnujen pelejä, joissa korvaus on pieni. Ei välttämättä edes saa kesän aikana täyteen tuota aloittajan tonnia.
Minä sain aikanaan kerättyä yhdessä lajissa noin 6000 £ vuodessa, mutta se vaati sen, että olin noussut aiempina kausina tasoluokituksessa ylöspäin ja niiden pelien määrä johon pystyin luokitukseni mukaan menemään nousi huomattavasti. Näistä vaativammista peleistä sai myös paremmen korvauksen. Lisäksi lähdin lyhyelläkin varoitusajalla esim. sairastumistapauksissa peleihin, eli vedin kaikki pelit mitä pystyin. Enemmästä olisi varmaan tullut ero kun tästäkin tuli jo sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä myy itseäsi, myy vain pilluasi. Vaikka 5€/työntö.
Mielenkiintoinen hinnoittelumalli. Voiskohan pilluun asentaa jonkun anturin, joka laskisi työnnöt?
Joku langaton anturi... ja sängyn päätyyn näyttö, josta näkisi hinnan reaaliajassa. Vähän niinku taksimittari.
Ylityöt, keikkatyötä vaik ravintola-alalla ilta/yövuoroja, wolt kuskausta, jos sulla on auto aja pimeetä taksia tai ei kai se nykyään vaadi kuin hinnasto ruutupaperille takaikkunaan ja tolpalle asiakkaita ootteleen.
Assistenttina tuuraamassa. Ihan kiva työ,