Osakesalkku vain 10 % miinuksella
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Kävin vilkaisemassa. Osakesalkku 2,3% plussalla. Minä sijoitan lähinnä sellaisiin firmoihin, jotka tuottavat ruokaa ja lääkkeitä kansalle.
Paljonko vuodessa? Mun +70% vaikka edelliset 3 päivää punaisella.
Minulla näkyy olevan hesulin osakkeet 33% plussalla, USAlaiset 325%. Tosin kotimaiset osakkeeni on kaikki ostettu vasta koronan jälkeen, joten tietenkään eivät ole ehtineet kasvaa yhtä paljon kuin usalaiset, jotka on ostettu keskimäärin 10 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minulla näkyy olevan hesulin osakkeet 33% plussalla, USAlaiset 325%. Tosin kotimaiset osakkeeni on kaikki ostettu vasta koronan jälkeen, joten tietenkään eivät ole ehtineet kasvaa yhtä paljon kuin usalaiset, jotka on ostettu keskimäärin 10 vuotta sitten.
USAlaiset voi olla lähitulevaisuudessa riski, ehkä, toivottavasti ei mut voi olla mahdollista.
Mulla yksi salkku -8, toinen +22. Molemmat hyvin tuoreen aloittelijan eli vuoden verran sijoitelleen pieniä "salkkuja". Kukkaro ehkä olisi parempi sana.
Rahasto + 32 %, sijoitus € 100 000.
Warren Buffett, Mark Zuckerberg, Jeff Bezos ja kumppanit ovat siirtäneet rahansa jo pois pörssistä rahamarkkinoille. Ostavat sitten halvalla, kun romahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Warren Buffett, Mark Zuckerberg, Jeff Bezos ja kumppanit ovat siirtäneet rahansa jo pois pörssistä rahamarkkinoille. Ostavat sitten halvalla, kun romahtaa.
Kevensin just eilen oman salkun USA painotusta. Liikaa riskejä. Laitoin rahat Eurooppaan ja Suomeen. Suurin osa rahoista odottaa nyt oston paikkoja korkeakorkoisella tilillä.
Näyttää olevan 14,11 % plussalla. Arvo reilut 8 000 €. Osinkoja tulossa yli 200 € tänä vuonna, voi mennä jopa 300 € raja rikki.
+9,2 ja +23. Jossakin vaiheessa ennen juhannusta joutuu vaihtamaan käteiseksi, kytättävä nyt enempi ettei ainakaan enemmälti miinukselle menisi.
Itsellä plussalla 36%. Ottaen huomioon viimevuosien inflaation, niin on kyllä aika pahat setit jos sen lisäksi osakkeet miinuksella
Tarkistin juuri. On 57% plussalla ostohetkestä 2015. Ei kovin huoma nousu, mutta välissä onkin korona ja Venäjän rettelöinti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevensin just eilen oman salkun USA painotusta. Liikaa riskejä. Laitoin rahat Eurooppaan ja Suomeen. Suurin osa rahoista odottaa nyt oston paikkoja korkeakorkoisella tilillä.
Kävin katsomassa niin n. 58 % plussalla salkku.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla isoriskinen rahasto. Omat hermot eivät kestäisi.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää olevan 14,11 % plussalla. Arvo reilut 8 000 €. Osinkoja tulossa yli 200 € tänä vuonna, voi mennä jopa 300 € raja rikki.
Itse saan pari tonnia vuodessa OP:n tuotto-osuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla isoriskinen rahasto. Omat hermot eivät kestäisi.
Minäkin otin aikoinaan 100.000€ lainaa ja ostin indeksirahastoa. Edellinen ei kertonut, missä ajassa tuo nousu on tullut, joten siitä ei voi päätellä millaisen riskin rahasto on kyseessä.
Tämän vuoden osalta +5 plussalla.
Kävin vilkaisemassa. Osakesalkku 2,3% plussalla. Minä sijoitan lähinnä sellaisiin firmoihin, jotka tuottavat ruokaa ja lääkkeitä kansalle.