Tyypillinen Tinder-keskustelu (esimerkki)
Minä: Hei! Sinulla onkin kivanoloinen profiiliteksti ja hienoja kuvia! Sä kyllä erotut eduksesi täällä Tinder-massassa 👍
Onko tuo kuvassa oleva koira sinun oma? Onko se sheltti?
Mies: joo on oma sheltti. Nipsu.
Minä: ilmeisesti nimi tullut Muumeista? 😃
Mies: joo. Muumeja oli koko pentue.
Minä: Hauska idea kasvattajalta nimetä kaikki pennut Muumien mukaan!
Mies: Kyllä.
Siinä kaikki. Ja kyseessä oli hyvässä työssä oleva nelikymppinen mies. Tiedän ammatin varmasti, sillä sattumalta mies on mun naispuolisen kaverin entinen työkaveri.
No hän ei ilmeisesti edes etsi treffiseuraa tosissaan. Mutta hyvä esimerkki siitä, että suoraan sanottuna Tinderin on paljon tällaisia tyyppejä, jotka ovat vain "ikkunaostoksilla"
Kommentit (647)
Mies: Mitäs sun iltaan?
Minä: Salilla kävin ja nyt tässä sohvalla. Kerropa itsestäsi vähän lisää, kun sun profiilissa ei paljoa ole. Lapsia? Harrastuksia? Entä mitäs teet työksesi? (Mulla nuo mainittu profiilissa)
Mies: -
Vierailija kirjoitti:
Minä: Salilla kävin ja nyt tässä sohvalla. Kerropa itsestäsi vähän lisää, kun sun profiilissa ei paljoa ole. Lapsia? Harrastuksia? Entä mitäs teet työksesi? (Mulla nuo mainittu profiilissa)
Tää on huomattavasti selkeempi tapaus
No se ei vaan ollut niin kiinnostunut. Mitä tuota sen enempää miettimään. Plenty of fish.
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä et jatka keskustelua, vaan lopetat, kun mies vastaa lyhyesti. Ei ihme, että ei löydy seuraa. Sinä olet kiinnostunut koirasta eikä mies nähtävästi aio sitä myydä.
No en minäkään eikä kukaan muukaan täysijärkinen jatkaisi keskustelua tuollaisessa tilanteessa. Jos ei vastapuoli osoita mitään mielenkiintoa niin miksi hakata päätään seinään?
Ei oo kaikki muumit enää pentueessa
Vierailija kirjoitti:
Seuraavana iltana kysyy uudestaan mitäs iltaan
Vierailija kirjoitti:
Tuo työn kysyminen ensimmäisenä on yksi isoimmista ärsytyksen aiheista miehille. Tältä palstalta opittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on huomattavasti selkeempi tapaus
Miten niin?
Nainen: Kiva profiili sinulla. Onko tuo kuvassa näkyvä pyörä sinun?
Mies: Joo.
Nainen: Harrastat siis pyöräilyä?
Nainen: Minä sen sijaan en erityisemmin välitä pyöräilystä enkä lenkkeilystä. Olen kuitenkin mielestäni hyväkuntoinen. Olen erikoistunut hyötyliikuntaan. Tykkään tehdä halko-, lumi- yms. -töitä. Viihdyn mökillä. Mökkini on Saimaan rannalla. Olen viettänyt kesät siellä jo kymmenen vuoden ajan.
Mies: Ok.
Nainen: Kerroit että viihdyt mökillä, joten meillä on jotain yhteistä. Missä sinun mökkisi on?
Mies: Maaseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo työn kysyminen ensimmäisenä on yksi isoimmista ärsytyksen aiheista miehille. Tältä palstalta opittua.
No tuskin on edes etäisesti normaaleille miehille. Palstan syrjäytyneille ul eille varmaan, kun eivät halua sanoa etteivät ikinä ole töissä käväisseetkään.
Vierailija kirjoitti:
Up
Oletko riippuvainen vastauksista ja peukutuksista? Meinaan että upitat jo viiden minuutin kuluttua keskustelun avauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä ärsyttää? Eikös tuo ole ihan tavallinen kysymys?
Mitäs valitsette miehen jolla piisaa kysyntää runoilemattakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä et jatka keskustelua, vaan lopetat, kun mies vastaa lyhyesti. Ei ihme, että ei löydy seuraa. Sinä olet kiinnostunut koirasta eikä mies nähtävästi aio sitä myydä.
No en minäkään eikä kukaan muukaan täysijärkinen jatkaisi keskustelua tuollaisessa tilanteessa. Jos ei vastapuoli osoita mitään mielenkiintoa niin miksi hakata päätään seinään?
Ap on selkeästi kiinnostuneempi koirasta kuin miehestä, miksi mies jatkaisi keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
Nainen: Kiva profiili sinulla. Onko tuo kuvassa näkyvä pyörä sinun?
Nainen: Harrastat siis pyöräilyä?
Nainen: Minä sen sijaan en erityisemmin välitä pyöräilystä enkä lenkkeilystä. Olen kuitenkin mielestäni hyväkuntoinen. Olen erikoistunut hyötyliikuntaan. Tykkään tehdä halko-, lumi- yms. -töitä. Viihdyn mökillä. Mökkini on Saimaan rannalla. Olen viettänyt kesät siellä jo kymmenen vuoden ajan.
Mies: Ok.
Nainen: Kerroit että viihdyt mökillä, joten meillä on jotain yhteistä. Missä sinun mökkisi on?
Mies: Maaseudulla.
Nainen on aika kova jaarittelija. Ja tosi kuiva. Vähän huumoria ja flirttiä peliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei minkä luonteinen vaan kuinka hyödyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä ärsyttää? Eikös tuo ole ihan tavallinen kysymys?
Ymmärtääkseni mies lukee sen niin että nainen on vaan rahan perässä. Don't shoot the messenger.