koska palaa tunto sektiohaavan ympärille?
Kommentit (10)
Nyt kulunut reilu ½ vuotta enkä edes huomaa koko haavaa, paitsi joskus jossain jumppaliikkeissä joita tehdään jalat ylhäällä, niin "tunnen" haavan.
mulla sektiosta 5kk ja vieläkin koko alavatta tunnottomana! pitääkö tästä nyt lääkäriltä kysyä?
ap
myös toinen leikkaushaava (10 v vanha) ja myös sen kohta tunnoton. Eli ei tunto koskaan palaa, mutta ei se mua mitenkään haittaa.
odotettavissa siis että tilanne jatkuu näin :)
ap
Toisen sektion jälkeen tunto ei mennyt lainkaan enkä ollut edes kipeä... se oli outo sektio =)
Mulla meni vuosi, että suurinosa tunnosta palautui. Nyt sektiosta on 3 vuotta ja olen välissä saanut yhden lapsen "normmalisti". Tunto on edelleen heikkoa arven lähimaastossa.
mutta niin vain palautui. Itseasiassa ongelmana on arven alapäässä (pystyviilto) "yliherkkä" tunto. Sektiosta 9 vuotta
mulla meni kans varmaan kuukausia että tunto palautui mutta ei ihan entiselleen (sektiosta nyt 4v)
Aiemmin leikattu samasta kohtaa munasarjaa, silloin meni 2-3 kk että tunto palasi (toiseen häppäriin)
enkä usko, että tunto täysin palautuu koskaan. Jotain pinnallisia hermoja varmaan katki, mutta eipä haittaa. ;)