Onko teillä mystisiä vaivoja, joihin ei löydetä syytä?
Minulla on.
Alaselkävaiva (säteilee kankkuun ja jalkaan). Välillä parempi, välillä pahempi. Lannerangan magneettikuvissa kaikki kunnossa. Fyssarin jumppaohjeista ja kiropraktikosta ei apua. Hieronnasta vähän apua. Teen pilatesta, mutta se voi myös aktivoida vaivan.
Kylkikramppi. Oikea alavatsa kramppaa kylkiluiden alta ja vetää varmaan jotain hermoja jumiin. Koko alue menee pinkeäksi, tuntuu kuin puukkoa pistettäisiin. Voi kestää kuukaudenkin putkeen. Särkylääkkeet eivät auta. Sappirakko poistettu 15v sitten. Vatsan ultrassa ja verikokeissa ei näy mitään ihmeellistä.
Kommentit (55)
Moni vaiva sopii moneen asiaan. Jos jollakin teistä on silikonit, tai botoxia pistetty, tai tatuointeja, niistäkin voo aiheutua vaikka mitä, imeytyy myrkky jä verenkiertoon ja sitä kautta.
Vierailija kirjoitti:
Moni vaiva sopii moneen asiaan. Jos jollakin teistä on silikonit, tai botoxia pistetty, tai tatuointeja, niistäkin voo aiheutua vaikka mitä, imeytyy myrkky jä verenkiertoon ja sitä kautta.
Tämä ei nyt varmaan ole kovin todennäköistä näissä kuvatuissa tapauksissa.
Sappirakon poisto leikkauksella ei poista sappivaivoja. Samanlaisia kohtauksia voi saada leikkauksen jälkeenkin. Juurikin tuo pinkeä olo kyljessä ja kipu, joka tuntuu kuin puukolla lyötäisiin viittavat siihen. Mieti mitä olet syönyt ennen kipua ja vältä ao. ruoka-ainetta niin näet auttaako. Ja sappivaivat eivät johdu aina rasvaisesta ja/tai mausteisesta ruuasta, vaan esim. happamat hedelmät ja marjat voivat laukaista kohtauksen.
On mutta en mene niiden tiimoilta lääkäriin.
Syy vuosikausien gang stalking, valheet ja rikokset liittyen juuri kyseisiin oireisiin.
Koska vuosikausia jyllänneet valheet vapaasti, tarkoittaa se että jos menet, niin paikan päälle järjestetään tiettyyn rikollisryhmään kuuluvat saastakasat, jotka siis joko: (wink wink ei vaikea järjestää vihje: vähän hakkerointia tomppelit!)
Ovat täysin pihalla kaikesta ja ovat menneet jo lankaan siinä, että heille on uskoteltu että kyseessä on höperö potilas ja mitään laittomuuksia ei ole tehty missään vaiheessa. Tuossa tullaan kai siihen pointtiin, että se oikea versio tuntuu niin uskomattomalta, että sitä ei edes yritetä mietti voisiko olka totta. Ja oikean version esittäjä on hullu ja houreinen tai pilailee?
Toinen vaihtoehto:
Järjestetään tietoisesti tuohon ryhmään kuuluvien vastaanotolle, jotka mukana tekijöinä ja koska mukana aivan törkeitä rikoksia mikäköhön on lopputulos asioiden selviämisen suhteen Hehheh?
Voithan pyytää kuvauksia? Eihän terveysviranomaiset voi valehdella tyyliin magneetti tai röntgen. Öhöm nyt vähän älyä päähän! Vaikka menisit sellaisen vastaanotolle, joka ei mukana jutussa, se ei tarkoita että kuvat mitä myöhemmin tulkitaan on oikeat kuvat. Pitäisi olla siis 100% varma, että henkilö ei ole mukana ja jopa kuva voidaan varmistaa aidoiksi! Sherlock, kannattaa olla Sherlock joskus! Ja turha edes miettiä mikä on lopputulos jos henkilö mukana laittomuuksissa.
Suomi on täynnä hulluja ja törkeisiin rikoksiin pystyviä ja wink wink kunnon ammateissakin näitä.
Tuon lisäksi on iso kasa täys tomppeleita, jotka ovat mukana, mutta eivät tietoisia läheskään kaikesta eli ei hölkäsen pöläystä oikeaa tietoa kaikesta mitä tehty ja mikä valheellista ja rikollistakin. Voisi sanoa siis, että tyhmyys on vaarallista ainakin joissain asemissa, nimittäin joskus vaikka pitäisi ehkä osata epäillä jotain ei ole riittävän älykäs epäilemään ja sortuu rikokseen ja pahantekoon jonkun kohdalla.
Ei ole, kaikkiin on löytynyt syy kunhan olen lääkärin saanut vakuutettua että oikeasti nivelet hajoaa omia aikojaan, röntgeniin olen päässyt ja lääkäri joutunut toteamaan että olin oikeassa
Mulla oli mystisiä selkävaivoja 20 vuotta. Välillä oli kieltoa kuntosalille tiettyihin liikkeisiin. Kuvauksissa ei mitään. Viimeiset 10 vuotta kävin omt-fyssareilla säännöllisesti, jotta selkä pysyi kunnossa. Kotona makasin päivittäin patukan päälle ja avasin selkärankaa nikama-nikamalta.
kaksi vuotta sitten aloitin youtubesta yin-joogan, joka on siis syvävenyttelyä. Sen koommin ei ole selässäni ollut vikaa.
Olen myös luullut, että minulla on huono sänky, koska en voi nukkua selälläni, kädet puutuvat. Tammikuussa tajusin alkaa venyttelemään olkapäitä ja rintakehää, ja se mystinen, vuosia vaivannut vaiva lähti.
Minulla on vuosien ajan ollut outoja "lihasviiltoja", en tiedä miten muutenkaan kuvailisin kipuja, tuntuu kuin terävällä veitsellä viillettäisiin. Useimmiten kipu tuntuu jalkapohjassa kun lähden kävelemään ja jalka pitää nostaa ylös muutamaksi sekunniksi eli jalalle ei voi varata kevyttäkään painoa. Joskus myös polvi pettää alta. Onko jollain ollut samaa ja syy löytynyt? Eivät ole mitenkään lisääntyneet vuosien varrella eikä pahentuneet.
Vuosikymmeniä kestänyt unettomuus.
Olisi, mutta laittavat kuitenkin mielenterveyden piikkiin.
Astmaakin alettiin tutkia vasta siinä vaiheessa, kun oli ties kuinka mones antibiootit vaativa infektio alle vuoden ajanjaksolla. Melkein jäi tutkimatta silloinkin, koska en kokenut hengen olevan ahtaalla koskaan vaan olevani vain surkeassa kunnossa, vaikka liikuin useita kertoja viikossa.
Muo on ollu mm. silmäoireita. Niistä kyl käyny useamman kerran lääkärissä ja jotenkin näyttäisi etyä diagnoosit on puutaheinää kuten silmätipatkin kun ei parantunut.
Sitten on muitakin epämääräisiä oireita joita nyt en viitsi tähän luetella kuten esim. ihan kun jokin sähköimpulssi polven kohdalla. Ja sit joskus jotain salavälähdyksiä aivoissa ilman muita oireita kuten päänsärkyä. Mut sius tosi harvoin. Hyi mikä ihme voi olla? Tosi harvoin noita ollut mutta joskus. Ei mt taustaa itselläni, joten Älkäö nyt yrittäkö niitä.
En nyt ole viitsinyt tuollaisten ei näkyvien oireiden takiamennä lääkäriin ettei höperöksi väitetä. Silmäoireet ihan näkyviä joten ei onnistu höperöksi väittäminen.
Vuosikymmeniä. On tutkittu kaikin mahdollisin tavoin, jotenkin turhauttaa käydä varoiksi muutaman vuoden välein uus tutkimusrumba jos vaikka lääketiede olis kehittynyt.
Niin että ei nyt anneta kirjoitusvirheiden hämätä. En niin jaksa tarkistella ja joskus huvikseen kirjoitan sellasta alaluokan puhekieltä kato kun ei olla akateemisia täällä buhahaaaaa! Mutta korjaan tuon : salamavälähdyksiä, ei siis salavälähdyksiä.
Kyllä. Valtava liikahikoilu. Ei syytä, ei hoitoa. Olen jo yli 10 vuotta ollut käytännössä kotiini sidottu, jos on lämpimämpi keli.
On joo pari.
- Olen tosi matalaenerginen ihminen, ei jaksaisi tehdä oikein mitään, ei fyysisesti eikä psyykkisesti. Olen aina ollut, lapsesta asti. On tutkittu kaikki ferritiinit, kilpirauhaset sun muut, mutta ei ole mitään ongelmia missään arvoissa. Eikä ole masennustakaan, olen ihan tyytyväinen elämääni kunhan mun ei tarvi jaksaa tehdä juuri mitään.
- Toinen on oudot vaeltelevat kivut. Teinistä asti ollut semmoista, että saattaa vaikka käsivarressa olla aaltoilevaa vihlaisumaista kipua, sitten se loppuu yhtäkkiä ja alkaa samalla tavalla riipiä esim. reittä tai vaikka jalkaterää. En osaa sanoa onko lihaksista vai luista enemmän tuo kipu. Reumajutut tutkittu, ja jotain muutakin, ei ole löytynyt mitään syytä. Ilmeisesti jollain ihmisillä vaan aivojen kipukeskus on vähän liian aktiivinen tulkitsemaan kaikenlaista turhaa kivuksi. Tähän voisi kuulemma tietyt masennuslääkkeet auttaa, mutta en ole viitsinyt syödä, koska ei nämä kivut ole niin pahoja että oikeastaan haittaisi elämää mitenkään, lähinnä ne haittasi silloin kun huoletti että onko mulla joku nivelreuma tms hoitoa vaativa sairaus.
Minulla suolistovaivat aiheuttavat tuon kaltaisia kipuja. Pahimpia aiheuttajia ovat maitotuotteet ja palkokasvit.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile psykofyysistä fysioterapiaa.
Itämainen bukkake myös poistaa vaivat.
Vierailija kirjoitti:
Minulla suolistovaivat aiheuttavat tuon kaltaisia kipuja. Pahimpia aiheuttajia ovat maitotuotteet ja palkokasvit.
Mulla on kyllä aina ollut myös lieviä suolistovaivoja, eli aina jonkinasteinen löysä maha ja ilmavaivoja. Ja tiedän että esim. keinomakeutusaineita en pysty syömään ollenkaan, koska heittää ripulille, samoin liikaa kuitua ja taas perästä kuuluu. Keliakia ja laktoosi-intoleranssi on suljettu pois. Mutta voihan esim. maitotuotteet silti varmaan elimistöä ärsyttää vaikka ei laktoosille herkkä olisikaan. Täytyypä vielä kokeilla erilaisten ruoka-aineiden poisjättöjä ja katsoa miten elimistö reagoi. Kiitos :)
- se jolla vaeltavia selittämättömiä kipuja
Kärsin kummallisista silmäoireista melkein 20 vuotta, kunnes itse sattumalta löysin netistä diagnoosin: Visual snow. Voimakasta häikäisyä, näkökenttä on rakeinen ja "kuhiseva". Kun suljen silmät ennen nukkumaan menoa, näen erilaisia leijuvia värejä kuin revontulia noin 15 minuuttia. Tähän liittyy myös korvien tinnitus. USA:ssa ovat tutkineet, että syynä on aivojen tiettyjen alueiden liiallinen aktiivisuus. Parannuskeinoa ei ole. Aiheuttajana voi olla päähän kohdistunut isku, huumeiden käyttö tai kuten minulla, voimakas pitkäkestoinen stressi. Outoa, että yksikään silmälääkäri ei tiennyt tällaisesta, vaikka vuosien mittaan kävin useammalla, myös hyvin kokeneilla, silmiä leikkaavilla lääkäreillä. Epäilivät syyksi jotain kireitä hartialihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Kärsin kummallisista silmäoireista melkein 20 vuotta, kunnes itse sattumalta löysin netistä diagnoosin: Visual snow. Voimakasta häikäisyä, näkökenttä on rakeinen ja "kuhiseva". Kun suljen silmät ennen nukkumaan menoa, näen erilaisia leijuvia värejä kuin revontulia noin 15 minuuttia. Tähän liittyy myös korvien tinnitus. USA:ssa ovat tutkineet, että syynä on aivojen tiettyjen alueiden liiallinen aktiivisuus. Parannuskeinoa ei ole. Aiheuttajana voi olla päähän kohdistunut isku, huumeiden käyttö tai kuten minulla, voimakas pitkäkestoinen stressi. Outoa, että yksikään silmälääkäri ei tiennyt tällaisesta, vaikka vuosien mittaan kävin useammalla, myös hyvin kokeneilla, silmiä leikkaavilla lääkäreillä. Epäilivät syyksi jotain kireitä hartialihaksia.
Neurofeedback voisi auttaa
Kokeile psykofyysistä fysioterapiaa.