Aviopari kertoo joutuneensa istumaan kuolleen naisen ruumiin vieressä neljä tuntia lennolla Australiasta Qatariin
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Ei se kuolema tartu. Ei ehkä ihanteellisin tilanne, mutta lentomatkustaminen on aika lailla sitä, että istut kyydissä ja toivot, että kaikki menee hyvin. Jollei mene, niin sillekään et voi siellä ilmassa paljon mitään.
Haamuja on siellä. Ja kyllä energiaa voi liikkua kaikenlaista. Ihmisten on syytä pysyä etäällä ja ammattilaisten toimia.
Vierailija kirjoitti:
Ompa ihan kauheaa. Minä olen antanut puhalluselvytystä kuolleelle ohmiselle ( ei herännyt enää)
Toivottavasti saavat terapia apua.
Miksi yrität väkisin herättää ihmistä kuolleista. Vai oliko minuuteista kiinni.
Jotkut ihan kauhuissaan kun joutuivat istumaan monta tuntua ruumiin vierellä. Suomalaiset - "ai ihanaa kun on kerrankin hiljainen vierustoveri. Ei tartte rupatella."
Only in Finland.
Kyllä ruumis tuoksahtaa. Kun ihminen kuolee, suolistossa ja virtsateissä ei ole enää pidätys kykyä.Kaikki elintoiminnot lakkaavat toimimasta.
Siksi suolesta tyhjentyy uloste sekä virtsarakosta virtsa, kaikilla kuolleilla hetimiten.
No ei tyhjene kaikilla hetimiten. Ihme juttuja täällä taas.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kuolleita pelätä, ei ne teille mitään pahaa tee. En ymmärrä miksi ihminen kuollessaan muuttuu pelottavaksi ja kyllä elävä ihminenkin voi haista pahalle.
Ei tuossa kaiketi ollutkaan kyse pelosta, vaan epämiellyttävyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirkuisin paniikissa kunnes ruumis olisi siirretty pois. Ahdistus olisi kova. Luultavasti tulisin pidätetyksi.
Sitten sua olisi kentällä vastassa poliisit ja ne veisivät pois sut ja kalmon. Pääsisit vielä samaan maijaankin sen kanssa 😂
Ja samaan putkaan ja punkkaan peiton alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kuolema tartu. Ei ehkä ihanteellisin tilanne, mutta lentomatkustaminen on aika lailla sitä, että istut kyydissä ja toivot, että kaikki menee hyvin. Jollei mene, niin sillekään et voi siellä ilmassa paljon mitään.
"Ei ehkä ihanteellisin tilanne" - aika lievästi ilmaistu...
No, minä olenkin hoitaja ja tottunut olemaan kuoleman kanssa tekemisissä. Joka viikko käsittelen kuolleita ja vien ruumiita kylmiöön ja avaan siellä jääkaapin, missä näkyy varpaita.
Myös omat vanhempani hoidin kotona, kuolemaan asti. Ihmiset on niin vieraantuneita siitä, että ainoa asia mikä jokaikistä ihmistä tällä maapallolla yhdistää, on se, että kaikki me kuollaan.
Eihän tuo nyt mitään ole. Ruumis ei vielä edes ala haista tuossa vaiheessa ja onpa ainakin kerrankin hiljainen vieruskaveri.
No onhan se hyvä tietää, että suurin osa teistä suomalaisista istuu mielellään ruumiin vieressä. Itse en istuisi, mutta olenkin ulkosuomalainen.
Koska se on todella vakavaa. Siellä on syy miksi kuolee. Ehkei saanut myös ajoissa apua tai turvaa. Ja demonit voivat kummitella. Ihmiset eivät viihdy ruumiiden kanssa. Pappi paikalle.