Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviopari kertoo joutuneensa istumaan kuolleen naisen ruumiin vieressä neljä tuntia lennolla Australiasta Qatariin

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kuoli kesken lentomatkan, joten mitä olisi pitänyt tehdä? Turvallisuussyistä ruumista ei voi jättää keskelle käytävää (eikö tarjoiluvaunukaan mahtuisi kulkemaan), eikä matkustamosta noin vain mennä ruumaan, varsinkaan ruumiin kanssa. Lentoa oli jäljellä vain muutama tunti. 

Olisi mielenkiintoista tietää miten matkustamosta oikeasti pääsee ruumaan noissa isoissa jumboissa. Lentokonekaappauselokuvissahan rampataan matkustamon ja ruuman väliä alvariinsa.

Con Air 👍💯

Vierailija
22/90 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vastauksia. Olen kalmon nähnyt ja sitä koskettanut, mutta en kyllä istuisi neljää tuntia vieraan ihmisen kalmo penkin vieressä. Aivan järjetöntä. Olisiva laittaneet sen jonnekin muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme vastauksia. Olen kalmon nähnyt ja sitä koskettanut, mutta en kyllä istuisi neljää tuntia vieraan ihmisen kalmo penkin vieressä. Aivan järjetöntä. Olisiva laittaneet sen jonnekin muualle.

Kuten minne? Kesken lennon.

Vierailija
24/90 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kuoli kesken lentomatkan, joten mitä olisi pitänyt tehdä? Turvallisuussyistä ruumista ei voi jättää keskelle käytävää (eikö tarjoiluvaunukaan mahtuisi kulkemaan), eikä matkustamosta noin vain mennä ruumaan, varsinkaan ruumiin kanssa. Lentoa oli jäljellä vain muutama tunti. 

Olisi mielenkiintoista tietää miten matkustamosta oikeasti pääsee ruumaan noissa isoissa jumboissa. Lentokonekaappauselokuvissahan rampataan matkustamon ja ruuman väliä alvariinsa.

Ei ruumaan pääse. Joitakin huoltoluukkuja on, joista pääsee matkustamon/ohjaamon lattian alle avioniikkatilaan, mutta sekin on erillään ruumasta.

Vierailija
25/90 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen istunut, pitänyt kiinni ettei putoa, kantanut viranomaisille apuna jne. En ymmärrä tätä kammoa nykyihmisillä. Kuolleella ei ole mitään hätää, hätä on siis ympäristössä, heidän mielikuvissaan, joita amerikkalaiset aivopesufirmat videoilla ovat näyttäneet.

Ruumis ei heti haise, se kylläkin saattaa "piereskellä", mutta varsinaisesti kaasuuntuminen ym mikrobiologiset ilmiöt alkavat vasta muutaman tunnin kuluttua. Eli kyllä, lihasjäykkyys löysää hetkeksi jolloin kuolleesta voi tulla eritteitä. Muuten aika lailla harmiton kaveri.

Vierailija
26/90 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentokoneessa on hirveän rajallisesti niitä "joitakin muita" tiloja.

Ohjaamonkaan ovea ei saa avata kaappareiden pelossa.

Vierailija
27/90 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkuisin paniikissa kunnes ruumis olisi siirretty pois. Ahdistus olisi kova. Luultavasti tulisin pidätetyksi.

Vierailija
28/90 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten vaikka lentoemännän paikalle verhon taakse.

Vierailija
29/90 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkuisin paniikissa kunnes ruumis olisi siirretty pois. Ahdistus olisi kova. Luultavasti tulisin pidätetyksi.

Sitten sua olisi kentällä vastassa poliisit ja ne veisivät pois sut ja kalmon. Pääsisit vielä samaan maijaankin sen kanssa 😂

Vierailija
30/90 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuosta. Hiljainen kaveri siinä vieressä sitten. Ei minua ainakaan olisi hätkäyttänyt. 

Haiseva ja vuotava.

No ei se nyt heti ala haista ja vuotaa. Tuossa matkaa oli kuitenkin alle kuusi tuntia, jolloin yleensä kuolonkankeus alkaa. 

Vierailija
31/90 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Siellä paremmassa luokassa oli tilaa se tuli jutusta ilmi.

Vierailija
32/90 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten sua olisi kentällä vastassa poliisit ja ne veisivät pois sut ja kalmon. Pääsisit vielä samaan maijaankin sen kanssa 😂

Olisin täysi hysteerikko ja paniikkihäiriö iskisi koneessa. Ruumis ja toisen kuolema olisi liikaa.

Vierailija
33/90 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuosta. Hiljainen kaveri siinä vieressä sitten. Ei minua ainakaan olisi hätkäyttänyt. 

Haiseva ja vuotava.

No ei se nyt heti ala haista ja vuotaa. Tuossa matkaa oli kuitenkin alle kuusi tuntia, jolloin yleensä kuolonkankeus alkaa. 

Ruumis voi liikkua ja päästää ääniä. Tai haju.

Vierailija
34/90 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuvia?

Vierailija
35/90 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketteliko mies ruumista sopimattomasti kun vaimo katseli muualle?

Vierailija
36/90 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haiseva ja vuotava.

Muslimit alkaa haista heti(paskalta) ja vuotamaan(paskaa ja kusta).

Vierailija
37/90 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haiseva ja vuotava.

Muslimit alkaa haista heti(paskalta) ja vuotamaan(paskaa ja kusta).

Totta

Vierailija
38/90 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan mahdollista sekin että on poliisin ohjeistus ettei siirretä ruumista. Jos menee vaikka oikeuslääketieteellisen tutkimukseen jos kuolinsyy halutaan tutkia niin sitä ei todellakaan kanniskella minne tahansa. Tätä veikkaisin.

Vierailija
39/90 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran olisi kuitenkin hyvä olla henkilökunnalla pelisilmää, että kysyttäisiin olisiko koneessa vapaaehtoinen vaihtamaan paikkaa, jotta sellainen joka tilanteesta traumatisoituu ei joudu istumaan tuntikausia vieraan ruumiin vieressä. Joku muu kun ei olisi samassa tilanteessa moksiskaan, eikä ole syytä mikseivät matkustajat voisi tällaisessa tilanteessa vaihtaa paikkoja kun se monen muunkin syyn johdosta onnistuu.

Vierailija
40/90 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kuollut on ruumis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän