Olisiko Nokian pääkonttorille Keilaniemessä ollut käyttöä?
Jos johtajat luureihin olisi laittaneet kosketusnäyttöä?
Arttu Wiskari on sanoituksen kultapoju 1
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Olisi Nokia menestynyt vaikka olisi ollut täysin samanlaiseen tekniikkaan perustuva kosketusnäytöllinen puhelin? En ole varma. Tiukkaa olisi tehnyt silti.
Jos olisivat olleet muutaman vuoden etumatkalla modernihko käyttis + kosketusnäyttö + toimiva sovelluskauppa + wifi yhteys, niin vaikeata sitä olisi kuvitella miten edes joku nokian pomo olisi onnistunut sen tyrimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi Nokia menestynyt vaikka olisi ollut täysin samanlaiseen tekniikkaan perustuva kosketusnäytöllinen puhelin? En ole varma. Tiukkaa olisi tehnyt silti.
Jos olisivat olleet muutaman vuoden etumatkalla modernihko käyttis + kosketusnäyttö + toimiva sovelluskauppa + wifi yhteys, niin vaikeata sitä olisi kuvitella miten edes joku nokian pomo olisi onnistunut sen tyrimään.
Mietin että Googlen ja Applen menestys on perustunut muuhunkin kuin pelkkien puhelimien teknologiaan. Ja puhelimissa jatkuvaan käyttäjäkokemuksen viilaamiseen perustuvaa. Nokia oli kumminkin enemmän laitevalmistaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Firma oli niin täynnä maahan muuttajia ja huippuosaajia että sen ei olisi pitänyt epäonnistua
Eikös ne vienneet teknologiansa Kiinaan. Lahjoittivat sinne tietotaitonsa.
Saiko ne pomot edes siellä potkuja? Kun tyrivät hommansa?
Vuonna 2005 kun olin ruoholahden konttorissa töissä, oli vielä samat vanhat pomot mutta niitten palkkoja oltiin leikattu rutkasti ysärin kuplasta.
Ruohalahden toimisto lopetettiin 2012, joten kai ne pomot viimeistään silloin saivat potkut.
Itse en viihtynyt siellä kuin vuoden. Paska palkka, epäsosiaaliset työkaverit, plus ei mitään työn ohjausta. Jo silloin näki ettei firmalla ollut tulevaisuutta.
Saitko fudut sieltä? Heh heh? Mikä oli syy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Firma oli niin täynnä maahan muuttajia ja huippuosaajia että sen ei olisi pitänyt epäonnistua
Eikös ne vienneet teknologiansa Kiinaan. Lahjoittivat sinne tietotaitonsa.
Saiko ne pomot edes siellä potkuja? Kun tyrivät hommansa?
Vuonna 2005 kun olin ruoholahden konttorissa töissä, oli vielä samat vanhat pomot mutta niitten palkkoja oltiin leikattu rutkasti ysärin kuplasta.
Ruohalahden toimisto lopetettiin 2012, joten kai ne pomot viimeistään silloin saivat potkut.
Itse en viihtynyt siellä kuin vuoden. Paska palkka, epäsosiaaliset työkaverit, plus ei mitään työn ohjausta. Jo silloin näki ettei firmalla ollut tulevaisuutta.
Saitko fudut sieltä
En ollut nokialainen mutta kävin itse joitan kertoja heidän toimistolla ja tietynlainen tunnelma iski melkein ovella vastaan. En yhtään ihmettele ettei kaikki viihtyneet.
-eri