Miksi jotkut ihmiset tekee perunasalaattia itse kotona?
Siis ööh, mitä ihmettä?
Kaupasta saa valmista perunasalaattia? https://www.s-kaupat.fi/tuote/xtra-perunasalaatti-1-kg/7300156586094
Miksi jotkut tekee itse? En ymmärrä?
Kommentit (75)
Itse tehty perunasalaatti on helppo tehdä ja on äärettömän maukas, joten ei tulisi mieleenikään ostaa sitä kaupasta. Kun itse tekee, niin voi vaihdella salaatin koostumusta ja kastiketta sen hetkisen oman makumieltymyksen mukaisesti.
Minä olen vannoutunut Forssan perunasalaatin mies. Se on parasta. Vähän aikaa sitten iltapäivälehden sokkotestissä Xtran perunasalaatti vei voiton ja ostin kokeiluun sen. Hyvänmakuinen sekin oli ja se oli koostumukseltaan aika jännä kun siinä perunat oli viipaloituina. Kyllä mulle ainakin kaupan perunasalaatit kelpaa.
Itsetehty on niin paljon paremman makuista kuin kaupan valmis joten tulee tehtyä aina itse. Lähipiiri aina pyytää juhliinsa yms meidän perunasalaattia eli maistuu muillekin.
Röyh. Hyvää ruokalukemista, kun syö Xtran punalaputettua perunasalaattia suoraan rasiasta.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa
Prööööööööööööööööööööööt!!!!!!!!!!!!!!!
Itse tehden saa paljon monipuolisempaa eikä ole pelkkää majoneesia.
Joskus vaan satttuu olemaan kotona kaitettyjä parunoita, Ei niitä aina viitsi paistaakaan. Salaattia on kiva tehdä.