Miksi jotkut ihmiset tekee perunasalaattia itse kotona?
Siis ööh, mitä ihmettä?
Kaupasta saa valmista perunasalaattia? https://www.s-kaupat.fi/tuote/xtra-perunasalaatti-1-kg/7300156586094
Miksi jotkut tekee itse? En ymmärrä?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Itse tekemällä saa ööh parempaa.
Ei ole aikaa tehdä itse. Pitää tyytyä valmiiseen.
Kaupan perunsalaatti on aivan karmeaa moskaa.
Kaikkea sitä kaupasta saakin, vaikkei niillä olisi mitään tekemistä aidon tavaran kanssa.
Myöskin esim. Karjalanpiirakat.
Mä teen itse perunasalaattia myös mökillä enkä pelkästään kotona.
Keitetyt perunat kuorineen (vihreä tai keltainen pussi) n. 1 kg (n. 1 e; isosta pussista halvempi kilohinta)
Sipuli (0,10 e)
Mauste- tai suolakurkkua paloiteltuna hieman joukkoon (voi olla kaupan halvimpia etikkakurkkuviipaleita, joita paloittelee hieman pienemmäksi) (0,10 e)
Oliiviöljyä hieman, sitruunamehua hieman, suolaa hieman, pippuria hieman ja kuivattua tilliä hieman (nämä yhteensä noin 0,10 e)
-> reilu 1 kg noin 1,30 e
Parempaa ja terveellisempää kuin kaupan!
Yks työkaveri tekee tosi hyvää perunasalaattia.
Nami mitä herkkua, etenkin maissitärkkelys, happamuudensäätöaine, säilöntäaineet, stabiliointiaine, pippuriuute, dekstroosi, hydrolysoitu rapsi- ja maissiproteiini sekä rakuunauute. En kyllä jatkossakaan tee mitään kotikeittiössä, kun niihin omiin pöperöihin ei saa noin herkullisia ainesosia mistään!
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut tekee itse? En ymmärrä?
Ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu
Miksi joku ihminen suoltaa typriä postauksia?
Olen kätevä käsistään. Koita katsoa kun Helsinkiläinen lapsi kokoaa legoja. Kaikki palat lattialla. Ei saa muutamaa palaa yhteen. Jotkut vaan ei osaa.
Voi sitä tehdä muuallakin kuin kotona.
Mulla oli joskus ämpärissä kasvamassa perunoita nii sillon tein ja hyväähän se on