Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voit saada suhteessa vain 2 näistä kolmesta, niin mitkä ne olisi

Vierailija
25.02.2025 |

Sujuva seksi, sujuva arki ja sielunkumppanuus.

Mikä siis on se, mitä ilman voisit olla suhteessa. Vai oletko mieluummin yksin, jos kaikki ei täyty?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujuva arki ja sielunkumppanuus ilman seksuaalista ulottuvuutta kuulostaa ihan kaverisuhteelta. Rakastuin parhaimpaan kaveriini.

Vierailija
62/77 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette, moniko mies toivoo sielunkumppanuutta naiselta? :D  Tai on ylipäätään koskaan käyttänyt sanaa sielunkumppani?

En itsekään tiedä, käyttäisinkö just tuota sanaa, mutta koska en ole nepsy, ymmärrän mitä sillä tarkoitetaan ja pystyn soveltamaan tässä keskustelussa. En osaa sanoa, kuinkakohan moni mies toivoisi jotain sellaista, mitä voidaan kutsua sanalla "sielunkumppanuus", ja miesten deittailukäytännöistä päätellen suinkaan kaikki eivät toivo. Mutta osa toivoo - ne, jotka kaipaavat syvällisempää suhdetta. Sellaisiakin on. Eivät kaikki miehetkään ole valmiit suhteeseen kenen tahansa kanssa - vaikka osa toki onkin.

Mutta sinullahan ei ole kokemusta parisuhteesta eikä seksistäkään, niin on vähän erikoista, että koet aina tarpeelliseksi vastailla tällaisiin ketjuihin ikään kuin jonain miessukupuolen edustajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujuva seksi ja sujuva arki. Sielunkumppaneita on ystävissä. 

Vierailija
64/77 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo! Valitsisin kaksi jälkimmäistä.

Olisit tehnyt Gallupin asiasta. 

Vierailija
65/77 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette, moniko mies toivoo sielunkumppanuutta naiselta? :D  Tai on ylipäätään koskaan käyttänyt sanaa sielunkumppani?

En itsekään tiedä, käyttäisinkö just tuota sanaa, mutta koska en ole nepsy, ymmärrän mitä sillä tarkoitetaan ja pystyn soveltamaan tässä keskustelussa. En osaa sanoa, kuinkakohan moni mies toivoisi jotain sellaista, mitä voidaan kutsua sanalla "sielunkumppanuus", ja miesten deittailukäytännöistä päätellen suinkaan kaikki eivät toivo. Mutta osa toivoo - ne, jotka kaipaavat syvällisempää suhdetta. Sellaisiakin on. Eivät kaikki miehetkään ole valmiit suhteeseen kenen tahansa kanssa - vaikka osa toki onkin.

Mutta sinullahan ei ole kokemusta parisuhteesta eikä seksistäkään, niin on vähän erikoista, että koet aina tarpeelliseksi vastailla tällaisiin ketjuihin ikään ku

Niin siis, olen perheellinen nainen... Mikä tuossa tekstissäni nyt provosoi sinua tai sai sinut tulkitsemaan, että olisin mies? Tai oliko siinä jokin kohta, joka mielestäsi ei pidä lainkaan paikkaansa?

Vierailija
66/77 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujuva arki ja seksi. Sielunkumppanuus on romanttista hömppää.

Vierailija
67/77 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sielunkumppanuus olisi. Tähän ikää olen oppinut hoitamaan arjen ja seksin itse. Sielunkumppanuus tuo tunteen, ettei ole koskaan yksin. 

Vierailija
68/77 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinullahan ei ole kokemusta parisuhteesta eikä seksistäkään, niin on vähän erikoista, että koet aina tarpeelliseksi vastailla tällaisiin ketjuihin ikään ku

Mikäs sut on saanut noin katkeraksi akaksi? 

Vierailija
69/77 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sielunkumppanuus olisi. Tähän ikää olen oppinut hoitamaan arjen ja seksin itse. Sielunkumppanuus tuo tunteen, ettei ole koskaan yksin. 

Oiskohan se lukutaito sitten toinen mitä tarvitsisit...

Vierailija
70/77 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujuva arki ja sielunkumppanuus. Seksin voi hoitaa itsekseen tai muualla, sen vähän mitä sitä tarvitsen.

Vierailija
71/77 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujuva seksi ja sujuva arki! Ehdottomasti näin. Sielunkumppanuus on jotain utopistista haaveilua.En edes ymmärrä mitä sielunkumppanuus on. Onko sitä olemassakaan?

Vierailija
72/77 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunkumppanuuden jättäisin pois. Olen kokenut sielunkumppaanuutta vain siskoni ja yhden ystäväni kanssa, mutta en ikinä parisuhteessa. Mulle tärkeää on rakkaus, intohimo ja toisen arvostaminen. Ne kaikki voi toteutua valitsemalla sujuvan seksin ja sujuvan arjen.

Vierailija
73/77 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sielunkumppanuus tarkoittaa sitä että ollaan parhaita kavereita, samalla aaltopituudella, tykätään samoista asioista jne niin ehdottomasti se ja lisäksi sujuva arki. Sujuva seksi todennäköisesti seuraisi perässä näillä spekseillä myös, mutta jos ei, niin siitä voisin helposti luopua. Siis olettaen, että en luopuisi seksistä kokonaan vaan just tuo "sujuva" osuus jäisi vähemmälle, olisi se sitten ajan, halujen puutetta, erektiovaikeuksia, mitä ikinä, niin homma saatais kyllä tyydyttävällä tasolla toimimaan jos muut asiat suhteessa olis mintissä. 

Vierailija
74/77 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arki ja sielunkumppanuus seksiä en halua.

Minusta tässä nyt haettiin sitä, että minkä hyvän asian jättäisi pois. Eli jos sinusta on hyvä, että ei ole seksiä, niin silloin huono on sinulle se, että seksiä on. Ja päinvastoin. Sujuva tarkoittaa mielestäni itselle mukavaa.

Vastaavasti kun minulle ei kävisi mikään superaikataulutettu arki, niin se ei olisi minulle sujuvaa.

Vierailija
75/77 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujuva arki ja sielunkumppanuus= seksiä! Paljon seksiä!

Vierailija
76/77 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on mieheni kanssa kaikki <3 

Onko myös miehesi mlelestä? 

Vierailija
77/77 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin yksin.