Hesari: Uusi vaimo sängyssä vanha vaimo hoivakodissa
Hesari kuvaa tänään juttua missä 77v mies nukkuu yöt Irman 74v kanssa. Pari on hyvin onnellinen ja nukkuu käsi kädessä. En tiedä ovatko lapset hyvaksyneet.
Ymmärrettävää.Muistisairas hoivakoti vaimo ei ymmärrä. Mies on jo niin iäkäs että kannattaa ottaa uusi ennen kuin kuolee. Miesten keski ikä liene 78v. Saa muutaman vuoden nauttia irmoista.
Mieheni sanoi tekevänsä samoin jos muistisairastun.
Mietin vain että mahtaa irmat tuntea olonsa kiusaantuneeksi.
Kommentit (183)
Mieehen olisi pitänyt erota ja jakaa omaisuus muistisairaan kanssa. Päättää liitto. Sitten hän olisi laillisesti valmis liittoon uuden naisen kanssa. Nythän pariskunta "varastaa" muistisairasta ottaen tämän omaisuuden. Uudessa avioliitossa uusi vaimo olisi turvallisesti naimisissa ja omistaisivat puolet ap liiton omaisuudesta.
Eihän tässä tiedä kuka kuolee ensin.
Olisiko parempi että pappa olisi yksin ja palvoisi vihannesvaimoa?? Ei todellakaan!
Oma äitini kuoli mutta olin todella onnellinen kun isäni vielä 74v iässä rakastui syvästi. He molemmat saivat elää upeat 4v ennen isäni kuolemaa
Olen kirjannut omaan hoitotahtooni etten halua kenenkään uhraavan omaa elämäänsä jos joudun loppuiäksi sairaalaan tai hoitokotiin.
Tässä on juuri tätä nykyaikaa. Vanhat ja sairaat saa hylätä, koska kaikilla on koko ajan oltava oikeus onneen.
Vierailija kirjoitti:
Jos 74v Maija ottaisi Paavon 74v kotiinsa kun vanha miehensä on hoivakodissa ei hyvaksyttaisi.
Tuotahan tapahtuu kaiken aikaa eikä sitä paheksuta.
Entinen vaimohan kuoli. Ja vasta sitten he menivät ensin kihloihin ja viime vuonna naimisiin.
Tuo muistisairas vaimo on kuollut tammikuussa 2022. Ismo ja Irma ovat nykyään naimisissa. Ismon lapset ja muut läheiset ovat hyväksyneet tilanteen koko ajan. Irma on lapseton.
Olisi kiva jos ihmiset kommentoisivat vain juttuja jotka ovat voineet kokonaan lukea.
Mun isä ja äiti olivat naimisissa 56 vuotta. Äiti oli viimeiset vuodet dementiakodissa. Isä kävi kaksi kertaa päivässä äitiä katsomassa. Isä on ollut leski jo vuosia, mutta ei ole ketään uutta naista halunnut ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on juuri tätä nykyaikaa. Vanhat ja sairaat saa hylätä, koska kaikilla on koko ajan oltava oikeus onneen.
En jaksanut lukea juttua, mutta monesti näissä kuvioissa nimenomaan ei hylätä. Pysytään naimisissa, käydään tapaamassa, huolehditaan että saa hyvää hoitoa, pidetään kädestä ja silitetään hiuksia. Mutta kun muistisairas ei enää pysty jakamaan minkäänlaista kumppanuutta, ei välttämättä edes tunnista, ihminen jää todella yksin. Ehkä vuosikausiksi. Ketä se satuttaa, jos siinä tilanteessa lähentyy jonkun toisen kanssa?
Veljeni otti irmasihteerinsa kun vaimonsa ei saanut lasta. Omaisuus jaettiin. Irma pyöräytti kaksoset. Veljeni kuoli ja 29vee irma sinnittelee. Tiukoilla on.
Veljeni vaimo adoptoi uuden miehen kanssa tytön.
Paha sai palkkansa.
Vierailija kirjoitti:
Mun isä ja äiti olivat naimisissa 56 vuotta. Äiti oli viimeiset vuodet dementiakodissa. Isä kävi kaksi kertaa päivässä äitiä katsomassa. Isä on ollut leski jo vuosia, mutta ei ole ketään uutta naista halunnut ottaa.
Isäsi on kunnon mies. Arvostan. Tällaista selkärankaa ei miehiltä enää löydy.
Vierailija kirjoitti:
Mihin postitetaan mitali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea juttua, mutta monesti näissä kuvioissa nimenomaan ei hylätä. Pysytään naimisissa, käydään tapaamassa, huolehditaan että saa hyvää hoitoa, pidetään kädestä ja silitetään hiuksia. Mutta kun muistisairas ei enää pysty jakamaan minkäänlaista kumppanuutta, ei välttämättä edes tunnista, ihminen jää todella yksin. Ehkä vuosikausiksi. Ketä se satuttaa, jos siinä tilanteessa lähentyy jonkun toisen kanssa?
Eletään iloista elämää elävän puolison rahoilla 🥰😍
Vierailija kirjoitti:
Tuo artikkelin mies kävi vaimoaan tapaamassa hoitokodissa useita kertoja viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin postitetaan mitali?
Lähetänkö mitalin sun 17. uusperheen johdosta?
Miehellä on seksihaluja vielä 80 v. Näitä ei vanha maho muostisairasvaimo toteuta
Miehellä on oikeus onneen.
Vierailija kirjoitti:
Mieehen olisi pitänyt erota ja jakaa omaisuus muistisairaan kanssa. Päättää liitto. Sitten hän olisi laillisesti valmis liittoon uuden naisen kanssa. Nythän pariskunta "varastaa" muistisairasta ottaen tämän omaisuuden. Uudessa avioliitossa uusi vaimo olisi turvallisesti naimisissa ja omistaisivat puolet ap liiton omaisuudesta.
Eihän tässä tiedä kuka kuolee ensin.
Jutun lukemalla saa tietää että muistisairas vaino on kuollut ja mies ja Irma naimisissa.
Miehenä käytän naisia vaikkei vanha vaimo ole sairas. Potenssi vaatii.
Siis mies alkoi hehkuttaa että hänellä on " Irma". Siskolla muuten oli kaikkialle levinnyt syöpä.
Hän sinnitteli sen kanssa kotona kunnes kaikki lihasvoima katosi, eikä hän päässyt enää itse pyörtuolista sänkyyn eikä vessaan. Kuoli viikon kuluttua syövän toteamisesta.