Kannattaako laittaa työhakemukseen ettei voi saada lapsia?
Kommentit (41)
Toivottavasti et saa sitä paikkaa, noin tyhmiä jos meinaat siihen laittaa, antaa kuvan että olet todella tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et saa sitä paikkaa, noin tyhmiä jos meinaat siihen laittaa, antaa kuvan että olet todella tyhmä.
Kuinka niin? Onhan se etu töissä kun ei ole äitiyslomia, lastenhoitohuolia ja sairauspoissaoloja lasten takia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Laita, että olet impotentti. Ja näyte simpoista!
Olen nainen.
ap
Jos on pantavannäköinen pomo laittaisin
En laittaisi ellei työpaikka liity jollain tavalla lapsettomuuteen
Vierailija kirjoitti:
Jos on pantavannäköinen pomo laittaisin
Niin tota en ajatellutkaan!
ap
Vierailija kirjoitti:
Mikset? Kyllähän työntekoa helpottaa, jos ei ole lapsia. Olen sen huomannut monasti.o
ap
Sille on syynsä miksi miehet pitää vähemmän vanhempainvapaita.
ap
Rekrytointeja hoitavana esihenkilönä sanoisin, että älä missään nimessä. Minä ainakin palkkaan ammattilaisia ne eivät rekrytilanteissa avaudu lapsettomuudesta, vaikeasta äitisuhteesta tai reumasta. Eli jos ei liity töihin, jätä pois. Lääketieteellinen tieto on muutenkin sensitiivistä ja sen jakelu kertoo huonosta harkinnasta.
Lisäksi. Olen nyt isolla työnantajalla. Ihmiset tulee ja menee, ei minua sinun äitiyslomat kiinnosta. Sinä saatat aivan hyvin valehdella lapsettomuudesta, vastuuseenhan sinä et siitä voi joutua. Saatat myös adoptoida eli eihän se hedelmällisyydestä ole kiinni. Voit myös rampata kuitenkin lapsettomuushoidssa jne. Eli oikeasti, lapsettomuuden julistaminen ei kerro kuin huonosta harkintakyvystä.
Saatat adoptoida, käyttää lahjamunasoluja tai mennä kimppaan miehen kanssa jolla lapsia.
Älä laita, epäilevät heti fyysistäkin terveyttäsi!
Ei ole hyödyttänyt kirjoittaa sitäkään että lapset ovat jo tietyn ikäisiä tai eivät asu kanssani. Nämähän olettaisi olevan positiivisia asioita.
Älä laita suoraan ettet voi saada lapsia, koska se kuulostaa vähän irralliselta. Laita sen sijaan että olet valmis joustamaan ja että esim. työmatkat onnistuu mikäli semmoista teidän työpaikalla harrastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Onhan se etu töissä kun ei ole äitiyslomia, lastenhoitohuolia ja sairauspoissaoloja lasten takia.
ap
Edelleen tyhmiä vastailet.
Kyllähän se vähän typerän kuvan antaa, jos laittaa hakemukseen asioita, joita on laitonta kysyä sitten haastattelussa. Tuo kun ei saa olla määrittävä tekijä eikä vaikuttaa palkkaamiseen. Taktiikkasi on myös kiero, joka antaa epäluotettavan kuvan itsestäsi
Vierailija kirjoitti:
Älä laita suoraan ettet voi saada lapsia, koska se kuulostaa vähän irralliselta. Laita sen sijaan että olet valmis joustamaan ja että esim. työmatkat onnistuu mikäli semmoista teidän työpaikalla harrastetaan.
Voihan tuon laittaa, mutta tavallaan yhtä tyhjä lause, kuin se, että tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Kaikki tulee ja kaikki joustaa - kunnes tulekaan, eikä joustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se vähän typerän kuvan antaa, jos laittaa hakemukseen asioita, joita on laitonta kysyä sitten haastattelussa. Tuo kun ei saa olla määrittävä tekijä eikä vaikuttaa palkkaamiseen. Taktiikkasi on myös kiero, joka antaa epäluotettavan kuvan itsestäsi
Kertominen on laillista, kysyminen ei. Tässä logiikka ei nyt ihan toimi. En kuitenkaan jakaisi työhön liittymätöntä lääketieteellistä tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset? Kyllähän työntekoa helpottaa, jos ei ole lapsia. Olen sen huomannut monasti.o
ap
Silti siellä töissä suurella osalla ihmisistä on lapsia. Myös sillä haastattelijalla voi olla lapsia. Lapsettomuuden alleviivaaminen etuna voi kääntyä myös itseään vastaan.
Kannattaa laittaa, että ei tykkää lapsista eikä aio niiitä koskaan tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Silti siellä töissä suurella osalla ihmisistä on lapsia. Myös sillä haastattelijalla voi olla lapsia. Lapsettomuuden alleviivaaminen etuna voi kääntyä myös itseään vastaan.
Suurella osalla on lapsia ei tarkoita, että kaikilla on lapsia.
Laita, että olet impotentti. Ja näyte simpoista!