Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen monesti ehdottanut unettomuudesta kärsiville täysin kofeiinitonta elämää, mutta sanovat etteivät pysty

Vierailija
18.10.2023 |

Ja moni unettomuudesta kärsivä vielä juo illalla kannullisen teetä! Siinä on kofeiinia. 

Ja sanovat etteivät pääse aamulla käyntiin ilman kahvia. Eivät edes halua kokeilla. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Monet ihmiset ovat tietämättään erittäin herkkiä kofeiinille. 

Vierailija
2/11 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja limsaa juodaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yön valvonut, on pakko saada edes kuppi kahvia selviytyäkseen töissä. Mitä teehen tulee, rooibos ja yrttiteet ovat kofeiinittomia. 

Vierailija
4/11 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin kerroit. Mutta kaikilla se ei johdu noista, eivät käytä.

Vierailija
5/11 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeata oli mutta auttoi. Ei unettomuus ylenpalttisen kahvinjuonnin seuraus ollut - pikemminkin toisinpäin - mutta hyvä sänky ja kofeiinin merkittävä vähentäminen auttoivat kuitenkin. Ei nukkuminen vieläkään täydellistä ole mutta parempaa.

Vierailija
6/11 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sama ku sanoo ylipainoselle tai masentuneelle et hei ooksä kokeillu käydä lenkillä tai ylipäätään ulkoilmassa tekemässä jotain? vastarinta on sama. 

Vierailija
7/11 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antipsykootilla nukkuu yönsä riittävän hyvin, vaikka joisi kahvia enemmänkin. Jos kärsit unettomuudesta, ota antipsykootti.

Vierailija
8/11 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolohan sä olet, jos kofeiiniton elämä auttaa unettomuuteen niin johan oisi unettomuus kansalaisilla parannettu. Mulla esimerkiksi ei kahvi eikä kahvittomuus vaikuta uneen hölkäsen pöläystä. Kun tulee unettomia kausia niin nukuttua ei saa vaikka tekisi mitä, tai olisi tekemättä. Sitten kun saan nukuttua niin niin nukun vaikka joisin kuinka paljon kaffetta tahansa, ihan ennen nukkumaan menoakin.

Vierailija
9/11 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juo kahvia ja harvoin teetä. Mites mua sitten neuvot unettomuuden kanssa?

Vierailija
10/11 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lääkäri, vai miksi olet usein tilanteissa, joissa annat yhtään mitään terveydenhoidollisia neuvoja ihmisille?

Vierailija
11/11 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko jollei pysy ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän