Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa parhaat tyhmät jutut mitä selitätte puhelinmyyjille?

Vierailija
24.02.2025 |

Niin otsikossa se jo tulikin, eli kertokaa typeriä juttuja mitä ootte selittäneet puhelinmyyjille? Viime aikoina taas soitellut kiitettävästi ja aattelin että luurin korvaan lyömisen sijaan vois välillä perheillä jotain niiden kustannuksella.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseillä siis * 

Vierailija
2/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan avuton, miksi sulla ei ole puhelinmyyntikieltoa?

Vierailija
4/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjäkin tekee vaan työtään. Miten olisi jämäkkä asiallisuus ja kohteliaisuus heidänkin kanssaan jutellessa?

Vierailija
5/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielsin puhelinmyynnin joten eivät minulle soittele. Hyvin sijoitettu 0.40€ joka kolmas vuosi.

Vierailija
6/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioita kaikkia ap

Vierailija
7/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan avuton, miksi sulla ei ole puhelinmyyntikieltoa?

Kerro miten se otetaan.

Vierailija
8/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielsin puhelinmyynnin joten eivät minulle soittele. Hyvin sijoitettu 0.40€ joka kolmas vuosi.

Mistä otit?

Vierailija
9/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kyllä nykyisin tyrkytä. Saatan jutella aivan normaalisti, jos satun vastaamaan. Kyllä he uskovat, kun sanon etten tarvitse.

Vierailija
10/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks kun soitti niin rupesin itkemään että mulla on vissiin klamydia ja että mistä saan siihen lääkkeet. Lopetti puhelun sitten aika hätäseen :D -ap

Vierailija
11/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeks kun soitti niin rupesin itkemään että mulla on vissiin klamydia ja että mistä saan siihen lääkkeet. Lopetti puhelun sitten aika hätäseen :D -ap

Koetko noin yleisesti ottaen olevasi fiksu ihminen? Nimittäin jos koet, olet kyllä väärässä.

Vierailija
12/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan puhumaan jeesuksesta.

Vierailija
13/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälti moneen soittomainokseen riittää mainita, ettei nyt taloudellinen tilanne mahdollista tätä tuotetta tai palvelua.

Vierailija
14/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et odota muuta puhelua niin laita puhelin pöydälle ja jatka muita hommia. Tarkista välillä, onko yhteys jo katkennut. Ei niille tarvitse sanoa MITÄÄN, jos ei ne anna suunvuoroa.

Vierailija
15/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yritti kerran pelleillä kustannuksellani juttelemalla mulle omiaan, mutta minäpä vaan juttelin hänelle ihan fiiliksissäni vaikka kuinka pitkään. 

T. ex-puhelinmyyjä

Vierailija
16/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin myymään vanhaa autoani puhelinmyyjälle..."muuten hyvä, mutta ei käynnisty hyvin lämpimänä. Tuu ny katsomaan."

No ei heitä pitäisi kiusata, parempaa hommaa eivät ole saaneet :( 

Vierailija
17/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et odota muuta puhelua niin laita puhelin pöydälle ja jatka muita hommia. Tarkista välillä, onko yhteys jo katkennut. Ei niille tarvitse sanoa MITÄÄN, jos ei ne anna suunvuoroa.

Tämän tein pari kertaa kun soittivat kahvitauolla, laitoin puhelimen pöydälle. Jos puheli jatkui, sanoin sorry, puhelin putosi. Ja että mistäs olikaan kyse, on vähän kiirettä... Jos soittaja tuntuu miellyttävältä, koitan johdatella juttelemaan ihan muista asioista, säästä ym. Kysyn mistäpäin soittaja on. Jos olisi läheltä, ehdottaisin oluselle menoa yhdessä. Vielä ei ole tärpännyt,nharvoin soittelevat nykyään.

Vierailija
18/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän yleensä vaikeasti skitsofreenistä hullua jonka jutut pikku hiljaa menevät sekavemmiksi ja vainoharhaisemmiksi ja puhelu loppuu yleensä niillä kohdin kun huudan suoraa huutoa yrittäen samalla pidätellä naurua

Vierailija
19/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisen puhelimeen.

Vierailija
20/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän yleensä odottamaan 2-3 minuuttia ja laitan ajastimen piippaamaan kolmen minuutin välein, jonka jälkeen pyydän odottamaan vielä pari kolme minuuttia, muistuttaen samalla että haluan keskustella ja minua kiinnostaa todella. Parhaimmillaan olen onnistunut roikottamaan myyjää linjalla 45 minuuttia. Jos jokainen toimisi samalla tavalla, puhelinmyynti lopetettaisiin kannattamattomana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan