Kertokaa parhaat tyhmät jutut mitä selitätte puhelinmyyjille?
Niin otsikossa se jo tulikin, eli kertokaa typeriä juttuja mitä ootte selittäneet puhelinmyyjille? Viime aikoina taas soitellut kiitettävästi ja aattelin että luurin korvaan lyömisen sijaan vois välillä perheillä jotain niiden kustannuksella.
Kommentit (38)
Olen lakannut vastaamasta. Joskus vuosia sitten vastasin "haloo". Siellä sitten myyjä tiedusteli, että olenko paikalla. Sanoin sillä kertaa, että lähti just johonkin, eikä tietoa koska tulee takaisin. Puhuin siis toisena henkilönä itsestäni.
Joskus takavuosina kerroin puhelinmyyjälle että tämä on juuri soittanut murhatutkintapaikalle jossa henkilö jota tavoitteli (minä itse) on murhattu erityisen raaalla tavalla. Aloin sen jälkeen kuulustelemaan puhelinmyyjää ja tenttasin mitä yhteyksiä hänellä on murhattuun henkilöön, onko alibia jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielsin puhelinmyynnin joten eivät minulle soittele. Hyvin sijoitettu 0.40€ joka kolmas vuosi.
Mistä otit?
Asml puhelinpalvelun rajoituspalvelu toimii oikeasti eikä maksa tyon enempää. Kaikki muut ovat huijausta.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielsin puhelinmyynnin joten eivät minulle soittele. Hyvin sijoitettu 0.40€ joka kolmas vuosi.
Mistä otit?
Asml puhelinpalvelun rajoituspalvelu toimii oikeasti eikä maksa tyon enempää. Kaikki muut ovat huijausta.
Eri
Korjaan: Asml puheluntarjonnan rajoituspalvelu.
"Kiitos, en tarvitse, kuulemiin."
Ja puhelin kiinni.
Mulla ei ole tarvetta perseillä ihmisille jotka yrittävät tehdä työnsä ja maksaa veroja.
Alan lukea ääneen vanhoja Erotiikan Maailman tarinoita samalla raskaasti hengittäen
Minä olen aina ihmetellyt, miksi ihmiset keksivät ties mitä manöövereitä sen sijaan, että sanoisivat vain: "En ole kiinnostunut."
miehellä on nimissään meidän netti ja sähköt. kauppaille sanon etten ole vuosiin käyttänyt kumpaakaan. joku sitten joskus tenttasi miten vastaan puhelimeen. sanoin että lataan sen aina työpaikalla.
yleensä kyllä lyön luurin suoraan korvaan. menisivät oikeisiin töihin.
Ihmettelen, että puhelinmyyntityötä on vielä nykyisin tarjolla. Aika on ajanut moisen ohi jo aikoja sitten. Kaikki osaa itse hommata tarvitsemansa tuotteet ja palvelut netin kautta. Tyhjänpäiväistä soittelua ja ihmisten kiusaamista.
Onko ihmisten oikeasti noin vaikea sanoa Ei kiitos, en osta mitään ja painaa sitä punaista luurin kuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan avuton, miksi sulla ei ole puhelinmyyntikieltoa?
Oletko ihan avuton vai miksi et tiedä, että tuo perustuu täysin puhelinmyyntiä harrastavan yrityksen suostumukseen?
Ala-arvoista käytöstä aikuisilta (?) Ihmisiltä. Kovin surullista luettavaa. Vastaan itse kaikkiin puhelyihin omalla nimelläni. Jos on myyjä, sanon kohteliaasti, että en tilaa koskaan puhelimitse mitään ja molemmat toivottelemme hyvät päivänjatkot.
Ei ole tarpeen olla tyly, tai lyödä luuria korvaan. (Puhumattakaan tahallisesta työn häiritsemisestä!) Ihan normaaleilla hyvillä käytöstavoilla selviää ilman mitään ahdistusta, tai vastaamiskammoa tms.
Suosittelen lämpimästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan avuton vai miksi et tiedä, että tuo perustuu täysin puhelinmyyntiä harrastavan yrityksen suostumukseen?
Käytännössä 99 % suomalaisista puhelinmyyntiä tekevistä yrityksistä noudattaa asml-kieltoa. Minulla on tuo, ja markkinointipuheluita tulee korkeintaan 2 vuodessa, vaikka numeroni ei ole salainen.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä 99 % suomalaisista puhelinmyyntiä tekevistä yrityksistä noudattaa asml-kieltoa. Minulla on tuo, ja markkinointipuheluita tulee korkeintaan 2 vuodessa, vaikka numeroni ei ole salainen.
Eri
Mulle ei tule paljon koskaan noita puheluita vaikka mitään estoa ei ole.
Ainoat asiat mitä on pitänyt tehdä on, että ei osallistu mihinkään arvontoihin, ei jaa joka paikkaan puhelinnumeroaan ja sanoo puhelinmyyjälle: Kiitos ei
Asiakaspalvelussamme on juuri nyt ruuhkaa, odota hetki sulkematta puhelinta...
Jos vastaan puhelimeen, en kuitenkaan sano yhtä halaistua sanaa. Tekoäly nauhoittaa muutoin puheeni ja rupeaa käyttämään ääntäni rikollisiin puuhiinsa.
No kuule, siinä alussa ne kertoo että puhelu tallennetaan.
Sano ettei tallennus sovi sinulle.
Ensimmäinen vaihtoehto on että toteavat että sitten puhelua ei heidän puoleltaan voi jatkaa ja se päättyy siihen.
Toinen vaihtoehto on se että haluavat jatkaa tallennusta, ja koska se ei sinulle käy, päätät puhelun.