Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa parhaat tyhmät jutut mitä selitätte puhelinmyyjille?

Vierailija
24.02.2025 |

Niin otsikossa se jo tulikin, eli kertokaa typeriä juttuja mitä ootte selittäneet puhelinmyyjille? Viime aikoina taas soitellut kiitettävästi ja aattelin että luurin korvaan lyömisen sijaan vois välillä perheillä jotain niiden kustannuksella.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, siinä alussa ne kertoo että puhelu tallennetaan.

Sano ettei tallennus sovi sinulle. 

Ensimmäinen vaihtoehto on että toteavat että sitten puhelua ei heidän puoleltaan voi jatkaa ja se päättyy siihen.

Toinen vaihtoehto on se että haluavat jatkaa tallennusta, ja koska se ei sinulle käy, päätät puhelun.

Vierailija
22/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lakannut vastaamasta. Joskus vuosia sitten vastasin "haloo". Siellä sitten myyjä tiedusteli, että olenko paikalla. Sanoin sillä kertaa,  että lähti just johonkin,  eikä tietoa koska tulee takaisin. Puhuin siis toisena henkilönä itsestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus takavuosina kerroin puhelinmyyjälle että tämä on juuri soittanut murhatutkintapaikalle jossa henkilö jota tavoitteli (minä itse) on murhattu erityisen raaalla tavalla. Aloin sen jälkeen kuulustelemaan puhelinmyyjää ja tenttasin mitä yhteyksiä hänellä on murhattuun henkilöön, onko alibia jne.

Vierailija
24/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielsin puhelinmyynnin joten eivät minulle soittele. Hyvin sijoitettu 0.40€ joka kolmas vuosi.

Mistä otit?

Asml puhelinpalvelun rajoituspalvelu toimii oikeasti eikä maksa tyon enempää. Kaikki muut ovat huijausta.

Eri

Vierailija
25/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin onko isot tissit.

Vierailija
26/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielsin puhelinmyynnin joten eivät minulle soittele. Hyvin sijoitettu 0.40€ joka kolmas vuosi.

Mistä otit?

Asml puhelinpalvelun rajoituspalvelu toimii oikeasti eikä maksa tyon enempää. Kaikki muut ovat huijausta.

Eri

Korjaan: Asml puheluntarjonnan rajoituspalvelu.

Vierailija
27/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos, en tarvitse, kuulemiin."

Ja puhelin kiinni.

Mulla ei ole tarvetta perseillä ihmisille jotka yrittävät tehdä työnsä ja maksaa veroja.

Vierailija
28/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan lukea ääneen vanhoja Erotiikan Maailman tarinoita samalla raskaasti hengittäen

Vierailija
29/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ihmetellyt, miksi ihmiset keksivät ties mitä manöövereitä sen sijaan, että sanoisivat vain: "En ole kiinnostunut." 

Vierailija
30/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on nimissään meidän netti ja sähköt. kauppaille sanon etten ole vuosiin käyttänyt kumpaakaan. joku sitten joskus tenttasi miten vastaan puhelimeen. sanoin että lataan sen aina työpaikalla.

yleensä kyllä lyön luurin suoraan korvaan. menisivät oikeisiin töihin.

Vierailija
31/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että puhelinmyyntityötä on vielä nykyisin tarjolla. Aika on ajanut moisen ohi jo aikoja sitten. Kaikki osaa itse hommata tarvitsemansa tuotteet ja palvelut netin kautta. Tyhjänpäiväistä soittelua ja ihmisten kiusaamista.

Vierailija
32/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmisten oikeasti noin vaikea sanoa Ei kiitos, en osta mitään ja painaa sitä punaista luurin kuvaa?

Vierailija
33/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan avuton, miksi sulla ei ole puhelinmyyntikieltoa?

Oletko ihan avuton vai miksi et tiedä, että tuo perustuu täysin puhelinmyyntiä harrastavan yrityksen suostumukseen?

Vierailija
34/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-arvoista käytöstä aikuisilta (?) Ihmisiltä. Kovin surullista luettavaa. Vastaan itse kaikkiin puhelyihin omalla nimelläni. Jos on myyjä, sanon kohteliaasti, että en tilaa koskaan puhelimitse mitään ja molemmat toivottelemme hyvät päivänjatkot.

Ei ole tarpeen olla tyly, tai lyödä luuria korvaan. (Puhumattakaan tahallisesta työn häiritsemisestä!) Ihan normaaleilla hyvillä käytöstavoilla selviää ilman mitään ahdistusta, tai vastaamiskammoa tms.

Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
35/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan avuton vai miksi et tiedä, että tuo perustuu täysin puhelinmyyntiä harrastavan yrityksen suostumukseen?

Käytännössä 99 % suomalaisista puhelinmyyntiä tekevistä yrityksistä noudattaa asml-kieltoa. Minulla on tuo, ja markkinointipuheluita tulee korkeintaan 2 vuodessa, vaikka numeroni ei ole salainen.

Eri

Vierailija
36/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä 99 % suomalaisista puhelinmyyntiä tekevistä yrityksistä noudattaa asml-kieltoa. Minulla on tuo, ja markkinointipuheluita tulee korkeintaan 2 vuodessa, vaikka numeroni ei ole salainen.

Eri

Mulle ei tule paljon koskaan noita puheluita vaikka mitään estoa ei ole. 

Ainoat asiat mitä on pitänyt tehdä on, että ei osallistu mihinkään arvontoihin, ei jaa joka paikkaan puhelinnumeroaan ja sanoo puhelinmyyjälle: Kiitos ei 

Vierailija
37/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelussamme on juuri nyt ruuhkaa, odota hetki sulkematta puhelinta...

Vierailija
38/38 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastaan puhelimeen, en kuitenkaan sano yhtä halaistua sanaa. Tekoäly nauhoittaa muutoin puheeni ja rupeaa käyttämään ääntäni rikollisiin puuhiinsa.