Hyvä voide jalkapohjien kovettumiin?
Suosittele hyväksi havaitsemaasi voidetta joka hävittää kovettumat jalkapohjista.
Nykyinen voide ei tunnu toimivan vaikka olen käyttänyt sitä jo yli vuoden.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ccs joka ilta.
+ Jalkajumppaa, painonpudotusta ja hyvät kengät. Kovettumia syntyy, kun jalat kuormittuvat epätasaisesti.
Risiiniöljy. Myydään joka paikassa. Hajutonta, tuhansia vuosia käytetty tuote.
ainoa mikä auttaa minulla on scholl voide halkeileville kantapäille. ja pakko käyttää ihan joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Loctite super glue-3. Toimii hyvin.
Se toimii halkeamille, ap: n ongelma oli kovettumat.
just tota carbalania olen käyttänyt yli vuoden eikä ole tehonnut riittävässä määrin. Tilasin nyt CCS:ää, sattui olla vielä tarjouksessa. Siinä näytti olevan enemmän vaikuttavia aineita kuin Carbalanissa, jospa saisi viimein kovettumat pois. Kiitos kaikille avusta!
Helosan-jalkavoide apteekista. Toimii mulla paremmin kuin apteekin Aco-voide.
Vierailija kirjoitti:
Helosan-jalkavoide apteekista. Toimii mulla paremmin kuin apteekin Aco-voide.
Vieläkö tuo sisältää syöpää aiheuttavaa ainetta?
Vierailija kirjoitti:
ainoa mikä auttaa minulla on scholl voide halkeileville kantapäille. ja pakko käyttää ihan joka päivä.
Jag tror att det är den enda receptfria produkten som jag har köpt från ett apotek som verkligen fungerar, och det dessutom genast.
Vierailija kirjoitti:
Ureavoide tai erisan käsivoide.
Ureavoidetta mullekin suositeltu, muutaman kerran oon laittanu, toivottavasti toimii...
Lillikan versio käytössä, 1,59€, tosi kivan tuoksuinen, pelkäsin 'urea' sanasta olevan pahan hajuista :)
Minä tein itse ureavoidetta: 1/3 ureaa ja 2/3 tummelia. Sopii koko keholle, eritoten kasvoille.
Ccs joka ilta.