Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF/Hus

08.03.2007 |

Hei!

Olemme aloittamassa pikkukakkos-projektia IVF:llä Naistenklinikalla. Ykkönen saatiin alkuun Väestöliitossa.

Ilmoittauduin hoitoon tämän kierron alussa maanantaina. Minulle sanottiin, että ilmoittavat ensi viikon aikana mahdunko hoitoihin tässä kierrossa. Nyt kysynkin teiltä muilta, oletteko yleensä päässeet hoidoissa alkuun, vai onko yleistä, että aina joku jää odottamaan seuraavaa kiertoa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lähetteen Naistenklinikalle ja meidät laitettiin IVF-jonoon, kun mitkään kevyemmät hoidot eivät ole tuottaneet tulosta. Saimme ajan IVF-infoon toukokuulle, mutta tietäisikö joku kuinka kauan vielä sen jälkeen pitää odottaa varsinaisen hoidon alkamista?

Vierailija
2/9 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaillaan nyt sitten toinen toisillemme...

Eli sen infon jälkeen olet samassa pisteessä kuin minä nyt, eli seuraavan kierron alusta ilmottaudut ja jos mahdut sen hetken kapasiteettiin niin hoidot lähtee sitten siitä. Kapasiteetin suuruudesta en sitten saanut mitään selkoa. Yritin kysyä hoitajalta, että pääseekö yleensä kaikki ilmoittautuneet hoitoon vai jääkö aina joku ' yli' . Sain vastaukseksi vaan jotain epämääräistä ' riippuu tilanteesta, nyt on vasta maanantai, jne...' Eivät varmaan jaksa olla kärsimättömille arvioimassa todennäköisyyksiä tästäkin asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täälläkin yksi joka odottelee ja pohdiskelee samoja. Soitin tiistaina ja ilmoittauduin hoitoihin (ICSI) ja sama juttu että ensi viikolla saa tietää mahtuuko mukaan..hieman turhauttavaa odottaa taas kerran kun jo on odoteltu vaikka miten kauan..vaikkakin tämä odotus on nyt lyhin eli noin 1-1½ viikkoa, mutta tuon 6kk:n päälle tuntuu harmittavalta joutua taas miettimään että pääseekö VIELÄKÄÄN mukaan :O( En ole tosin koskaan kuullut/lukenut palstaltakaan ettei joku olisi päässyt mukaan heti ilmoittauduttuaan, mutta täytyyhän sitäkin tapahtua koska muuten eivät siitä NKL:lta varoittelisi.

Vierailija
4/9 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä IVF-jonoista, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, että ainakin clomikierroissa seurantaultraan pääsystä ei ollut mitään varmuutta. Yleensä ajan sai, mutta ei aina. Ja sama juttu ilmeisesti inseminaatioaikojen/pistoshoitojen kanssa eli joskus joutuu odottamaan ekstrakuukauden ja ajoista joutuu aina tappelemaan mikä on todella turhauttavaa. Siksipä siirryimmekin Väestöliitolle.

Vierailija
5/9 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Minttumaari2, Rose-69 ja Bambino76.

Ei hyvältä kuulosta :( Bambino, sait kyllä todella ajattelemaan siirtoa yksityiselle, kun tuntuu, ettei tässä jonossa voi loputtomiin vanheta. Samaa vuosimallia olen kuin sinäkin. Näillä näkymin taidan kuitenkin vielä siihen kesän alkuun katsoa mihin tämä tie vie. Jonoon en kyllä jää enää sitten roikkumaan. Väestöliitossako ei jonoa?

Turhautumisesta huolimatta bdbbdbdbdbd plussatuulia teillekin puhaltamaan :)

SanniAnniina

Vierailija
6/9 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan viime viikolla hoitoihin ilmoittautuneista jo saanut soittoa siitä pääseekö nyt hoitoihin vai ei? Itse vielä odottelen soittoa NKL:lta.

Vierailija
7/9 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kärsimättömänä odotellaan soittoa. Minulla on pitkä kierto (33 pv) joten täällä huolestuneena pohdin vaikuttaako se asiaan, joudunkohan odottamaan mahdollisesti ensiviikkoonkin, tai jotain. Lisäksi panikoin pääsiäistä, osuukohan se juuri siihen pistos aikaan, eli eivät pystyisi tekemään seurantaultria pääsiäisloman takia.

Kyllä tässä murehdittavaa riittää, kun näin pienestä jo hermoilee. Onneksi on jo yksi lapsi, muistan kuinka paljon suuremmilta nämä jutut tuntuivat, kun ensimmäistä tehtiin vuosia.

Vierailija
8/9 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain äsken puhelun naistenklinikalta ja hoidot alkavat tästä kierrosta! Sumuttelu alkaa 29.3. ja punktio on sitten lopulta viikolla 17. Toivottavasti kaikki muutkin mahtuivat kyytiin. Oliko meitä vielä muitakin kuin Rose 69 ja minä?

Vierailija
9/9 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin soitettiin eilen. Ei mahduttu nkl:n hoitoihin koska ilmoittautuneita oli niin paljon, joten meidät siirretään ostopalveluna yksityiselle! Nyt odotellaan soittoa sieltä että saadaan hoito alkamaan. Mutta ihanaa päästä vihdoinkin tosi hommiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän