Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä teki kalliin hankinnan ja nyt hänellä ei ole enää varaa mihinkään muuhun

Vierailija
24.02.2025 |

Ollaan reilun vuoden seurusteltu. Tienataan ja käyttöön jää kummallakin about saman verran. Ollaan käyty keikoilla, yövytty hotelleissa, syöty ravintoloissa. Joka kuukausi siis jotain mukavaa arjesta irrottautumista. Nyt mies osti itselleen kalliin jutun (tyyliin moottoripyörä), johon laittoin kaikki säästöt  + maksaa sitä seuraavat 3 vuotta. Minulle tuosta hankinnasta ei ole mitään iloa. Nyt hänellä ei siis ole varaa enää mihinkään ylimääräiseen mun kanssa. Eli jos haluan, että yhdessä tehdään jotain, niin minä maksan molemmat. Ei tää nyt kovin reilua ole, mitä te olisitte tykänneet tässä tilanteessa?

Kommentit (783)

Vierailija
481/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät naurut. Kyllä naiset on pinnallisia. Onneksi löysin järkevän ja kotona viihtyvän. Ei tarvitse maksaa kulisseja. Ja osaa kyllä kulkea menonsa itsekseenkin.

Mies osti kaalliin moottoripyöräturhakkeen viidenkympin kriisissään. Ei yhtään pinnallista :D

Kukaanhan ei sanonut, että se oli moottoripyörä. Lue avaus uudelleen. 

Ihan sama vaikka olisi joku muu vastaava miesten kallis höpöhöpöturhake kuten mönkijä :D

Niin, samahan  se. Avain sana "mies". Eihän niiden jutut ole koskaan tärkeitä. 

Saastuttavat hupiajeluun

Eli yhtään mitään hyötyä et pysty näistä miesten hömppäpöristelylaitteista keksimään kuin niiden esittelyn muille miehille?

Vierailija
482/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat hankkii mitä huvittaa.

Laita sinä rahasi osakkeisiin.

Ja jos menette naimisiin katso että tulee tehtyä avioehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen talouden hallinta on tuota luokkaa eli hankkii materiaa niin, ettei jää mitään maksuvaraa edes yllättäviin tilanteisiin, jättäisin miehen. Muuten olet itse jatkossa miehen elättäjä.

Kyllä hän raha-asiansa osaa hoitaa, mutta nyt ei halua/pysty käyttämään rahaa mihinkään ylimääräiseen

Ap

Tyhmänä trogdolyyttina ajattelisin, että mies saa käyttää omat rahansa aivan täysin sinne mihin huvittaa - vaikka polttaa nuotiossa, jos siltä tuntuu.

Miksi niin moni luulee että AP sanoi ettei olisi SAANUT? Ettekö itse pettyisi jos vuoden päästä käy ilmi että mies preferoi tehdä omia juttujaan, eikä sinun kanssasi? Saahan sitä, mutta ei varmaankaan suhde pysy ennallaan ainakaan. AP, hyvä että pohdit heti tätä vakavasti, tulevaisuutesi on hänen kanssaan nyt erilaista, ja ette tee enää niitä juttuja yhdessä, koska hän ennemmin tekee jotain muuta. Mieti riittääkö se sinulle. Toivon että ette asu yhdessä niin pääset jatkamaan matkaa helpommin, jos niin päätat. 

Vierailija
484/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaan miehen paras sijoitus on taloudellisesti viisas nainen

Vierailija
485/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes ruokaan :D mitotas ny ongelmas pelle

Vierailija
486/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varakkaan miehen paras sijoitus on taloudellisesti viisas nainen

Taloudellisesti viisas nainen ei sijoita ap:n miehen kaltaiseen "talousneroon".

Vierailija
487/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity sinä ämm.ä meikkien ostoon ja kampaajalla käyntiin äläkä sekaannu miehen asioihin.

Vierailija
488/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity sinä ämm.ä meikkien ostoon ja kampaajalla käyntiin äläkä sekaannu miehen asioihin.

Miksi koet, että ap:n tulisi käyttää rahansa meikkeihin ja kampaajakäynteihin, vaikka hän haluaa käydä viikonloppureissuilla? Ovatko meikit ja kampaajat sinun tärkeysjärjestyksesi yläpäässä, vai mistä moinen kumpuaa?

Vierailija
489/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä menet nyt keikoille ja hotelliin kavereidesi kanssa. Jos tuntuu, ettette miehen kanssa halua tehdä ja arvosta samoja juttuja niin voi myös harkita eroa.

Mun kaveripiirissä ei ole yhtäkään, joka lähtisi hevikeikoille mukaan. Jonnekin kesän festareille saan kaverin mukaan, ja matkustaa voin aikuisen tyttäreni kanssa. Harmittaa kyllä, että tämä meni näin =(

Ap

Minä käyn yksin sellaisilla keikoilla joista tiedän ettei kavereita kiinnosta. Miehen kanssa käydään harvakseltaan, koska hänen kanssaan en niin niistä nauti. Harva artisti kolahtaa kumpaankin ja hän rakastaa analysoida keikat puhki, mitä taas minä en jaksa.

Kavereiden kanssa käyn kyllä myös paljon keikoilla ja aikuisten lasten kanssa matkustan. Miehen kanssa on parasta kotona, toki matkustellaan satunnaisesti myös yhdessä. Viihdymme kyllä hyvin yhdessä ja vuosia takana useampi kymmenen.

Vierailija
490/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä menet nyt keikoille ja hotelliin kavereidesi kanssa. Jos tuntuu, ettette miehen kanssa halua tehdä ja arvosta samoja juttuja niin voi myös harkita eroa.

Mun kaveripiirissä ei ole yhtäkään, joka lähtisi hevikeikoille mukaan. Jonnekin kesän festareille saan kaverin mukaan, ja matkustaa voin aikuisen tyttäreni kanssa. Harmittaa kyllä, että tämä meni näin =(

Ap

Minä käyn yksin sellaisilla keikoilla joista tiedän ettei kavereita kiinnosta. Miehen kanssa käydään harvakseltaan, koska hänen kanssaan en niin niistä nauti. Harva artisti kolahtaa kumpaankin ja hän rakastaa analysoida keikat puhki, mitä taas minä en jaksa.

Kavereiden kanssa käyn kyllä myös paljon keikoilla ja aikuisten lasten kanssa matkustan. Miehen kanssa on parasta kotona, toki matkustellaan satunnaisesti myös yhdessä.

Teeskentelikö miehesi suhteen alussa nauttivansa keikoilla käymisistä vai oliko rehellinen?

Vierailija
491/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ap kovin pinnalliselta ja kulutuskeskeiseltä vaikuttaa. Mistä päätelmä että mies olisi valehdellut? Hankinta nyt vain oli hänelle vielä mieluisampi kuin ravintoloihin hassaaminen. 

Vierailija
492/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ap kovin pinnalliselta ja kulutuskeskeiseltä vaikuttaa. Mistä päätelmä että mies olisi valehdellut? Hankinta nyt vain oli hänelle vielä mieluisampi kuin ravintoloihin hassaaminen. 

Mieshän tässä kerskakulutti yhteen täysin turhaan asiaan niin paljon, että velkaakin on yhdestä ostosta vuosiksi.

Vierailija
493/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hetki aloittaa tyttöjenreissut.

Eipä löydy välttämättä naiskavereitakaan, jotka laittavat 500 euroa kuussa hotelliyöpymisiin ja kalliisiin illanviettoihin.

Vierailija
494/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se mieli muuttua. Pitemmän päälle en kyllä joka kuukausi tekisi tuollaisia pieniä reissuja. 

Vierailija
495/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä löydy välttämättä naiskavereitakaan, jotka laittavat 500 euroa kuussa hotelliyöpymisiin ja kalliisiin illanviettoihin.

Sitten varmaan pitää löytää uusi mies, joka oikeasti pitää näistä reissuista. Sellainen, joka ei valehtele asiasta.

Vierailija
496/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli järkiinsä holtittomasta rahankäytöstä hotelleihin ja ravintoloihin ja päätti ostaa jotain konkreettista ja järkevämpää varmaan.

Vierailija
497/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten varmaan pitää löytää uusi mies, joka oikeasti pitää näistä reissuista. Sellainen, joka ei valehtele asiasta.

Miten niin valehtelee? Mies on voinut nauttia reissuista, mutta ei halua jatkaa ikuisuksiin tuollaista menoa. Minä matkustin paljon, mutta sitten tuli vaan stoppi eikä kiinnosta enää lähteä laisinkaan reissuun. 

Vierailija
498/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen talouden hallinta on tuota luokkaa eli hankkii materiaa niin, ettei jää mitään maksuvaraa edes yllättäviin tilanteisiin, jättäisin miehen. Muuten olet itse jatkossa miehen elättäjä.

Kyllä hän raha-asiansa osaa hoitaa, mutta nyt ei halua/pysty käyttämään rahaa mihinkään ylimääräiseen

Ap

Tyhmänä trogdolyyttina ajattelisin, että mies saa käyttää omat rahansa aivan täysin sinne mihin huvittaa - vaikka polttaa nuotiossa, jos siltä tuntuu.

Miksi niin moni luulee että AP sanoi ettei olisi SAANUT? Ettekö itse pettyisi jos vuoden päästä käy ilmi että mies preferoi tehdä omia juttujaan, eikä sinun kanssasi? Saahan sitä, mutta ei varmaankaan suhde pysy ennallaan ainakaan. AP, hyvä että pohdit heti tätä

No ei kyllä ennusta hyvää parisuhteelle, jos jankataan, että kun vuoden olet näin tehnyt niin teet varmasti jatkossakin. Ei ymmärretä, että tilanteet muuttuu ja rahatilannekin on sellainen, että joskus on vain elettävä vähän niukemmin, jos tahtoo jotain hankkia.

Ap varmaan itkee kaikesta, että viime vuonna ostit ystävänpäivänä suklaata ja viiniä ja nyt vain pelkkää suklaata, viimeksi sain satasen lahjan ja nyt vain viidenkympin eli koko ajan rahalla pitäisi miehen olla todistamassa hyvää suhdetta.

Vierailija
499/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinäkin ap osallistua, moottoripyörän kyytiin vaan!

Ei oo rahaa pensaan ku 3v päästä

Vierailija
500/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vedä päästäsi tuollaisia summia.