Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä teki kalliin hankinnan ja nyt hänellä ei ole enää varaa mihinkään muuhun

Vierailija
24.02.2025 |

Ollaan reilun vuoden seurusteltu. Tienataan ja käyttöön jää kummallakin about saman verran. Ollaan käyty keikoilla, yövytty hotelleissa, syöty ravintoloissa. Joka kuukausi siis jotain mukavaa arjesta irrottautumista. Nyt mies osti itselleen kalliin jutun (tyyliin moottoripyörä), johon laittoin kaikki säästöt  + maksaa sitä seuraavat 3 vuotta. Minulle tuosta hankinnasta ei ole mitään iloa. Nyt hänellä ei siis ole varaa enää mihinkään ylimääräiseen mun kanssa. Eli jos haluan, että yhdessä tehdään jotain, niin minä maksan molemmat. Ei tää nyt kovin reilua ole, mitä te olisitte tykänneet tässä tilanteessa?

Kommentit (783)

Vierailija
281/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt ketään, sen enempää deittiä kuin ystävää voi pitää keikkakaverina, siis niin, että muuta elämää ja valintoja ei saa olla tai ystävyys tai parisuhde loppuu.

Ap vaikuttaa itsekkäältä kitisijältä, eläköön elämäänsä ja näpit irti toisten raha-asioista ja suunnitelmista!

Kyllä voi, oikein hyvin voi. Jos yksi haluaa parisuhteen jossa harrastetaan kulttuuririentoja yhdessä ja toinen tekee yksin päätöksen kuluttaa kaikki rahansa johonkin omaan harrasteeseen, jolloin pennin jeniä ei enää ole käyttää niihin kulttuuririentoihin, niin kyllä toisella osapuolella on ihan yhtäläinen oikeus jatkaa eteenpäin etsimään mieleistään parisuhdetta.

Ei eroa mitenkään suhteesta jossa on puhuttu yhteenmuutosta tai lapsesta ja toinen yksin päättää ettei tahdo muuttaa yhteen tai hankkia lasta. Silloin suhteen voi hyvin päättää jotta olisi mahdollisuus löytää sopivampi. Ihan mikä tahansa on hyväksyttävä syy päättää suhde, vaikka sitä toinen haluaisi jatkaa. Luulisi tämän olevan tänä päivänä itsestäänselvää.

Vierailija
282/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai minä luulin että se kallis hankinta olit sinä.

Etkö osaa muuta kuin vitt/uilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku nainen. Minulla on harrastuksia mitkä maksaa.

Jos haluan jotain niin ostan sen. 

Jos olis seurustelukaveri niin sais hyvinkin hyväksyä tai olla hyväksymättä.

Sut ap mä pistäisin kierrätykseen ja etsisin naisen millä myös moottoripyörä harrastus, jos olisin toi sun sussus.

Vierailija
284/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä matkustat jne. ja mies on kotona. Miehesi käytti ne rahat yhteen ostokseen.

Yleensä isoista ostoksista sovitaan yhdessä.

Vierailija
285/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn elän vain itselleni elämä loppuu siihen, kun ensimmäinen sukulainen esittää hoito ja huoltovaatimuksen. Itse en tahtoisi olla kaverina odottelemassa, koska meidän suhteen yli kävellään.

Vierailija
286/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sut ap mä pistäisin kierrätykseen ja etsisin naisen millä myös moottoripyörä harrastus, jos olisin toi sun sussus.

Moottoripyörään verrattava vehje, ei itse pyörä. Kyseessä voi siis olla mönkijä, traktori, vene jne jne.

Vierailija
287/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä räkälöissä ja hostelleissa sä käyt, jos saat ravintolaillallisen ja hötelliyön parilla sadalla? Ja varmaan onkin vetänyt budjetin tiukoille. Kun kyse on isosta hankinnasta, siten kannattaa tehdä. Katso siinä maksaa korkoja lainasta vähemmän ja säilyttää paremmin omaisuuden arvoa, kun se on lunastettu itselle aiemmin.

Miten paljon sinulla maksaa puolikas hotellihuone ja ravintolaillallinen yhdelle? Pitääkö sinulle olla majoitus Kämpissä ja illallinen Savoyssa pitkän kaavan mukaan?

Ei tarvitse, mutta ikinä en ole hotellihuone+illallinen+viihde keikasta kahdella sadalla selvinnyt.Hinnat on myös nousseet viimeisen vuoden aikana pilviin niin kyllä me semmoiseen 600 + egeen varaudutaan aina, vaikka ihan Scandicissa yöpyis, jos jonnekin viikonloppulomalle vaikka vaan yhdeksi yöksi mennään.

Ja hintoj

No eikai nyt kenelläkää oo laittaa 200 € joka viikonloppu johonki turhanpäiväsee hömpötykseen mistä ei jää mitään käteen?

Ymmärrän kerran parissa, kolmessa kuussa.

Menee överiksi toi että pitää koko aika olla elämyksiä.

Ap tosta huomaa miesten ja naisten eron.

Kun exäs on maksanut ton moottoripyörän niin hällä on se sitten ja se on määrätyn arvoden.

Mitä sulla on spaakäynnit, ravintolat, keikat, max kuvia näistä.

Rahaa on palannut mutta mitään ei jää näkyvää.

Vierailija
288/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä matkustat jne. ja mies on kotona. Miehesi käytti ne rahat yhteen ostokseen.

Yleensä isoista ostoksista sovitaan yhdessä.

Eihän tässä mitään yhteistä taloutta ole.

Vierailija
289/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissaat, syöt ravintoloissa ja käyt keikoilla ystävien kanssa. Mies harrastaa sillä välin sitä omaa kallista juttua. Miehen kanssa vietät koti-iltoja ja teette ilmaisia asioita.

Vierailija
290/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hankinta on moottoripyörä, se ei menetä rahallista arvoaan nollaan kolmessa vuodessa. Ja antaa mahdollisesti paljonkin iloa omistajalleen. Joten en menisi lyttäämään sitä "turhana" hankintana. Voihan iltoja viettää irti arjesta monella halvemmallakin / ilmaisella tavalla, mielikuvitus on rajana.  

Vierailija
291/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettei huraha traktoreihin. Oma mieheni on käyttänyt ainakin kaksisataatuhatta traktoriharrastukseen 40 vuoden aikana. Suunnilleen joka kuukausi pitää ostaa kaiken maailman osia mistä en ymmärrä mitään. Työväline hallissa sit rassailee niitä traktoreitaan useita tunteja päivässä

Vierailija
292/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nyt tajunnut käyttää rahojaan niin kuin sinä haluat?

Vierailija
293/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa elämässä kukaan ei hotelleissa juokse joka kuukausi jos työnantaja maksa. Miehellä on oikeus käyttää rahansa niin kuin itse haluaa. 

Vierailija
294/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Menet yksin tietenkin tai jonkun fiksun kaverisi kanssa. 

tai

2. laitat äijän luiskaan.

Tämä on päivän viideskymmenes ketju samasta aiheesta vähän eri sanoin. Jos et tiennyt, niin parisuhde ei ole pakollinen ja sen saa lopettaa.

Jos et tiennyt, niin taloudellinen väkivalta on väkivaltaa ja vaikuttaa siltä, että äijä tekee sitä sinulle.

Mulla oli mies, joka teki saman tempun. Laitoin sen ulos enkä päästänyt enää takaisin. Asunto on minun ja hän posterestantessa, joten ei pystynyt tappelemaan vastaankaan.

Elämä on valintoja, myös mies joutuu vastaamaan huonoista valinnoistaan. Parisuhteessa rahat ovat yhteiset, koti on yhteinen ja päätökset tehdään yhdessä. Ei loisita toisen kustannuksella huvikseen.

Vierailija
295/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo toki, mutta maailma on täynnä naisia jotka rajoittavat miestensä harrastuksia ja mies ei saisi nauttia elämästään ilman naistaan tai käyttää rahaa itseensä. Täysin sairasta ja kontrolloivaa käytöstä.

Kuka on rajoittanut ja ketä? Mies teki tässä valinnan ja hintana saattaa olla, että nainen lähtee.

Toivottavasti lähtee. Tuntuu olevan aika pinnallinen lompakkoloinen.

Vierailija
296/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta ei ole minun elämä. Minua kiinnostaa vain miten itellä menee.Senkun tuhlaa

Vierailija
297/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt ketään, sen enempää deittiä kuin ystävää voi pitää keikkakaverina, siis niin, että muuta elämää ja valintoja ei saa olla tai ystävyys tai parisuhde loppuu.

Ap vaikuttaa itsekkäältä kitisijältä, eläköön elämäänsä ja näpit irti toisten raha-asioista ja suunnitelmista!

Kyllä voi, oikein hyvin voi. Jos yksi haluaa parisuhteen jossa harrastetaan kulttuuririentoja yhdessä ja toinen tekee yksin päätöksen kuluttaa kaikki rahansa johonkin omaan harrasteeseen, jolloin pennin jeniä ei enää ole käyttää niihin kulttuuririentoihin, niin kyllä toisella osapuolella on ihan yhtäläinen oikeus jatkaa eteenpäin etsimään mieleistään parisuhdetta.

Ei eroa mitenkään suhteesta jossa on puhuttu yhteenmuutosta tai lapsesta ja toinen yksin päättää ettei tahdo muuttaa yhteen tai hankkia lasta. Silloin suhteen voi hyvin päättää jotta olisi mahdollis

Turhaan selität kivipää-incelille. Se kuvittelee, että sillä on loppuelämän mittainen oikeus käyttää naista jos sellaisen kiinni saa. Se on sairas ihminen.

Vierailija
298/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole nainen vaikka pilisi onkin pieni. Se on silti pili eikä klitoris.

Tää ap:n miesystävä on nyt persaukinen loinen. Naikoon sitä kallista hankintaansa, mikä se lieneekin.

Sellanen miesviha akka taas purkaa itteensä. Yök🤮

Vierailija
299/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö tykkäisin tilanteessasi? No, tehtäisiin semmoista, mihin molemmilla on varaa. Tai jos haluaisin välttämättä miesystävän juuri niihin kalliisiin tilaisuuksiin, antaisin hänelle niitä vaikka synttäri- ja joululahjoiksi.

Vierailija
300/783 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollaisen ääliön kanssa.

Tyydyin, koska rahkeet eivät riittäneet parempaan.

Kun se liian kallis auto-mp-vene on maksettu, tulee aina uusi kohde. Ei tuo tuosta muutu.

Kantsii sanoa, että harkitset eroa.

Siinä sitten näkee, mikä on tärkeintä.

(Meillä pakettiauto, joka maksoi 42 000e.) :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä