Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiesittekö että on olemassa täysin ilmainen etälääkäri?

Vierailija
24.02.2025 |

Ei hoida kaikkia vaivoja mutta esim allergiat, silmätulehdus jne. Dokport siis nimi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä on liian hyvä ollakseen totta ei yleensä ole sitä.

Vierailija
22/26 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisan kautta kun laittaa omalle hoitotiimille viestiä - on ilmaista. Mä olen nyt kesästä saakka chatannut mun lääkärin kanssa. Silloin kerran nähtiin ja loppu on hoidettu chattaamällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku lääkäri tekisi töitä ilmaiseksi? 

Ei siellä ilmaiseksi työskennelläkään. Kela maksaa 8 euroa chat-käynnistä. Jos 5 minuutissa hoitaa keskimäärin asiat per potilas, ehtii tunnissa olla 12 asiakasta eli 92 euroa, jos potilaita vain riittää koko päiväksi. Tilakuluja ei ole. Eikä asiakaspalvelutiskiä kuluina. Ei tuossa lääkäri 10 000 euron kuukausipalkkaa saane, mutta normaalin ihmisen palkan voinee saada.

Vierailija
24/26 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat hinnoitelleet palvelujaan uudestaan. Vielä viime kuussa sai gynekologisiin vaivoihin reseptin ilmaiseksi, nyt ovat nostaneet hinnan 29 euroon. Ja moni muukin asia on tullut maksulliseksi, se siitä ilmaisesta palvelusta

Vierailija
25/26 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain hoidettua virtsatietulehduksen ruokatunnilla, kun olin jo aamulla tehnyt sen apteekista saatavan testin. Kerroin lääkärille chatissa oireeta ja tekemästäni testistä. Resepti tuli samantien omakantaan ja apteekkiin. Paljon helpompaa kuin päivystyksen kautta. Ja tää oli siis dokport.com. 

Se maksoi mulle 0 euroa, kun firma haki 8e maksun suoraan kelasta ite.

Vierailija
26/26 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt yli 5 kertaa Dokportia. 

Oon saanut tarvitsemani reseptit sekä neuvoja vaivan hoitoon. Kerran ohjasivat eteenpäin, kun vaivaa ei pystynyt chatissa hoitamaan.

Ihan luotettava ja toimiva palvelu on.

Esim. kynsivallintulehdus ja allergiaoireet hoituneet hyvin tuon kautta resepteineen. Vastaanoton hintaan (alk. 0e kelakorvauksen jälkeen) kuuluu 1-2 reseptiä.