Miksi nuoret naiset eivät ihastu vanhempaan ukkoon?
Ikä on vain numero. Pääasia on, että pitää painon kurissa vanhempanakin.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että olet vihdoinkin hyväksynyt tämän faktan. Nuoret naiset haluaa ikäistänsä seuraa, jolloin ollaan henkisesti ja fyysisesti samalla tasolla. Fyysistä vetovoimaakin on nuoreen kumppaniin enemmän.
Jos nuorella naisella on yhtään keskivertoa korkeampi älykkyysosamäärä niin ei kyllä ikäistään nuorta miestä katsele.
Etsi itseäsi vanhempi nainen, jolla lapset on tehty. Jokaisella naisella on oikeus omaan vauvaan.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin sinä ap et ihastu äitisi ikäisiin naisiin.
Ihastuin 20-vuotiaana 10-15 vuotta vanhempiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne toisinaan ihastuukin. Erityisesti jos tämä vanhempi mies on älykäs, karismaattinen ja taiteellisella alalla. Luovuus kiehtoo naisia.
No, höpö höpö.
Ihastuuko miehen vanhempaan mummoon?
Ei!
Mä olen ihastunut Ressu Redfordiin 😍😘 ja oon 24!!
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on 60, minä 36. Hän on timmissä kunnossa oleva perusduunari joka pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. Siinäpä AP:lle ihmeteltävää.
Hyi vttu
Kaikkien te suostutte
Vanhaa nahkaa
Ottaako sille edes eteen ilman lääkettä
Onko selkä koukku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on 60, minä 36. Hän on timmissä kunnossa oleva perusduunari joka pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. Siinäpä AP:lle ihmeteltävää.
Hyi vttu
Kaikkien te suostutte
Vanhaa nahkaa
Onko selkä koukku
Ootko se joka kirjoittaa myös Euroviisut -ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Sitten heräsit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset kannattaa tehdä nuorena. Turha tuhlata aikaa vanhuksiin.
Miehet haluavat bailata 45-vuotiaaksi asti. Vasta sen jälkeen lapset voi tulla kysymykseen.
Miehen sperma vanhenee
Yli 35-vuotiailla miehillä alkoi näkyä vaikeuksia saada lapsia. Jos miehen ikä oli puolestaan yli 40-vuotta, olivat miehestä johtuvat hedelmöitysongelmat jo merkittäviä.
Ongelmat johtuvat sperman laadusta. Miesten ikääntyessä sperman DNA heikkenee.
https://www.vau.fi/raskauden-yrittaminen/miehen-hedelmallisyys/viimeine…
Ap:n kuvailema pulma on herättänyt pohdintaa kautta aikakausien. Ehkä tyypillisin tilanne on tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi vttu
Kaikkien te suostutte
Vanhaa nahkaa
Onko selkä koukku
Ootko se joka kirjoittaa myös Euroviisut -ketjussa?
No en
Se on ihan sitä samaa biologiaa, mihin ne ukot vetoavat ihastuessaan nuoriin naisiin. Naiset toimivat eri tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat bailata 45-vuotiaaksi asti. Vasta sen jälkeen lapset voi tulla kysymykseen.
Miehen sperma vanhenee
Yli 35-vuotiailla miehillä alkoi näkyä vaikeuksia saada lapsia. Jos miehen ikä oli puolestaan yli 40-vuotta, olivat miehestä johtuvat hedelmöitysongelmat jo merkittäviä.
Tämä!
"Ongelmat johtuvat sperman laadusta. Miesten ikääntyessä sperman DNA heikkenee. Tästä seuraa hedelmöitysvaikeuksia. Myös keskenmenoriski on korkeampi, jos mies on yli 35-vuotta."
Miksi et itse ihastu itseäsi vanhempaan naiseen, vaan haikailet nuorempia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen sperma vanhenee
Tämä!
"Ongelmat johtuvat sperman laadusta. Miesten ikääntyessä sperman DNA heikkenee. Tästä seuraa hedelmöitysvaikeuksia. Myös keskenmenoriski on
T I R S K
Vanhat ukot kuulee mitä luulee omasta mieskunnostaan!
Anna mun nauraa
Kyllä ihastuvat, jos olet tarpeeksi rikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen sperma vanhenee
Tämä!
"Ongelmat johtuvat sperman laadusta. Miesten ikääntyessä sperman DNA heikkenee. Tästä seuraa hedelmöitysvaikeuksia. Myös keskenmenoriski on
T I R S K
Vanhat ukot luulee mitä luulee omasta mieskunnostaan!
Anna mun nauraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen sperma vanhenee
Vanhoille kävyille tiedoksi!
Vierailija kirjoitti:
Olen vastasyntyneiden osastolla töissä. Päivittäin onnittelen pareja uudesta vauvasta. Harvoin näkee ikäeroa, yleensä parit on samanikäisiä. Miehet on hyvin innokkaita vauvanhoitajia.
Ne mitää miehiä oo pelkkiä kuvatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin sinä ap et ihastu äitisi ikäisiin naisiin.
Ihastuin 20-vuotiaana 10-15 vuotta vanhempiin naisiin.
Kolmekymppiset naiset on mahtavia.
Hoidan vauvoja työkseni ja normaaleja nuoria isiä on suurin osa miehistä.